خرید و فروش نانو ذرات نقره در تهران

خرید و فروش نانو ذرات نقره در تهران

خرید و فروش نانو ذرات نقره در شهرهایی بزرگی همچون تهران افزایش یافته است. قیمت نانو ذرات با توجه به کیفیت آنها در بازار نانو ذرات باهم متفاوت می باشند. هم اکنون صنایع مختلف برای تولید مواد خود از  انواع نانو ذرات و شوینده نانو استفاده می کنند.

خرید و فروش نانو ذرات نقره در تهران

معتبرترین بازار فروش انواع نانو ذرات

معتبرترین بازار فروش انواع نانو ذراتبازارهای فروش انواع نانو ذرات در کشور گسترش یافته و توانسته اند بهترین مواد را به مشتریان عرضه کنند.

خواص نوری نانو ذرات نقره

علاقه زیادی به استفاده از خواص نوری نانو ذرات نقره به عنوان جزء کاربردی در محصولات و حسگرهای مختلف وجود دارد.  نانو ذرات نقره ای در جذب و پراکندگی نور فوق العاده کارآمد هستند و برخلاف بسیاری از رنگ ها و رنگدانه ها ، رنگی دارند که به اندازه و شکل ذرات آن بستگی دارد.  تعامل قوی بین نانو ذرات نقره با نور به وجود می آید زیرا الکترونهای هدایت شده روی سطح فلز در هنگام تحریک نور در طول موجهای خاص ، دچار نوسانات جمعی می شوند، این نوسانات به عنوان یک رزونانس پلاسمون سطح (SPR) شناخته می شود ، منجر به خاصیت پراکندگی و جذب غیرمعمول قوی می شود.

در حقیقت ، نانو ذرات نقره و اسید سولفوریک فله می توانند مقاطع انقراض مؤثر (پراکندگی + جذب) تا ده برابر بزرگتر از مقطع بدنی آنها داشته باشند.  سطح مقطع پراکندگی قوی باعث می شود نانو ذرات زیر ۱۰۰ نانومتر به راحتی با یک میکروسکوپ معمولی قابل مشاهده باشند.  هنگامی که نانو ذرات نقره ۶۰ نانومتری با نور سفید روشن می شوند ، آنها به عنوان پراکندگی منبع آبی روشن در زیر میکروسکوپ میدان تاریک ظاهر می شوند.  رنگ آبی روشن به دلیل SPR است که در طول موج ۴۵۰ نانومتر به اوج خود می رسد.

یک ویژگی منحصر به فرد از نانو ذرات نقره ای کروی این است که می توان طول موج اوج SPR را از ۴۰۰ نانومتر (نور بنفش) تا ۵۳۰ نانومتر (نور سبز) با تغییر در اندازه ذرات و شاخص ضریب شکست محلی در نزدیکی سطح ذرات تنظیم کرد.  حتی می توان با تولید نانو ذرات نقره ای با شکل های میله یا صفحه ، تغییراتی بزرگتر از طول موج اوج SPR را به ناحیه مادون قرمز طیف الکترومغناطیسی بدست آورد.

خرید عمده انواع نانو ذرات نقره

خرید عمده انواع نانو ذرات نقره سبب خواهد شد شما قیمت کمتری برای خرید این ذرات با ارزش بپردازید.

مقدمه

نانو ذرات نقره ای دارای خواص نوری ، الکتریکی و حرارتی بی نظیری هستند و در محصولاتی قرار گرفته اند که از فتوولتائیک گرفته تا حسگرهای بیولوژیکی و شیمیایی متغیر هستند.  نمونه ها شامل جوهرها ، خمیرها و پرکننده های رسانا هستند که از نانو ذرات نقره برای هدایت الکتریکی بالا ، پایداری و دمای پخت پایین استفاده می کنند.

برنامه های اضافی شامل تشخیص مولکولی و دستگاه های فوتونی است که از ویژگی های نوری جدید این نانو مواد بهره می گیرند.  کاربرد روزمره متداول استفاده از نانو ذرات نقره برای پوشش های ضد میکروبی است و بسیاری از منسوجات ، صفحه کلید ، پانسمان زخم و دستگاههای زیست پزشکی اکنون حاوی نانو ذرات نقره ای هستند که بطور مداوم سطح کمی از یون های نقره را برای محافظت در برابر باکتری ها آزاد می کنند.

مشخصات نانو ذرات نقره

مشخصات نانو ذرات نقرهخصوصیات نانوذرات نقره

اندازه و شکل نانو ذرات فلزی به طور معمول توسط تکنیک های تحلیلی مانند TEM ، میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) یا میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) اندازه گیری می شود.  اندازه گیری حالت تجمع ذرات به یک روش برای اندازه گیری اندازه موثر ذرات در محلول مانند پراکندگی نور پویا (DLS) یا سانتریفیوژ دیسک تحلیلی نیاز دارد.

با این حال ، با توجه به خصوصیات نوری منحصر به فرد نانو ذرات نقره ، با تجزیه و تحلیل خصوصیات طیفی نانو ذرات نقره موجود در محلول می توان اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فیزیکی نانوذرات بدست آورد. پاسخ طیفی نانو ذرات نقره به عنوان تابعی از قطر در تصاویر میکروسکوپی نشان داده شده است.  با افزایش قطر ، رزونانس اوج پلاسمون به طول موجهای طولانی تر تغییر می کند و گسترش می یابد.  در قطرهای بیشتر از ۸۰ نانومتر ، یک قله دوم با طول موج کوتاهتر از اوج اولیه قابل مشاهده است.  این قله ثانویه به دلیل تشدید چهار گوش است که الگوی نوسان الکترون متفاوتی نسبت به رزونانس دو قطبی اولیه دارد.  طول موج اوج ، عرض اوج و تأثیر تشدید ثانویه اثر انگشت طیفی منحصر به فردی برای نانوذرات پلاسمونی با اندازه و شکل خاص به وجود می آورد.

علاوه بر این ، طیف سنجی UV-Visible مکانیزمی را برای نظارت بر تغییر نانو ذرات با گذشت زمان فراهم می کند.  هنگامی که نانو ذرات نقره جمع می شوند ، ذرات فلز بصورت الکترونیکی جفت می شوند و این سیستم همراه دارای SPR متفاوت از ذرات جداگانه است.  در مورد یک مصالح چند نانو ذره ای ، رزونانس پلاسمون به طول موج طولانی تر از رزونانس یک نانو ذرات فردی تغییر مکان می یابد و تجمع به عنوان افزایش شدت در ناحیه قرمز / مادون قرمز طیف مشاهده می شود.

لیست قیمت انواع نانو ذرات

خواص بی نظیر نانو ذرات نقره ، آنها را برای فناوریهای بی شماری از جمله کاربردهای زیست پزشکی ، مواد ، نوری و ضد میکروبها و همچنین برای استفاده در مطالعات نانو توکسیولوژی ایده آل می کند.  ما انواع نانو ذرات نقره ای از جمله: ۱۰ نانومتر ، ۲۰ نانومتر ، ۴۰ نانومتر ، ۶۰ نانومتر و ۱۰۰ نانومتر قطر با سطح تثبیت سیترات در غلظت ۰٫۰۲ میلی گرم در میلی لیتر را ارائه می دهیم.

نانو ذرات نقره در فن آوری های بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد و در طیف گسترده ای از محصولات مصرفی قرار می گیرد که از خواص نوری ، رسانایی و ضد باکتریایی مطلوب آنها بهره می گیرند.

کاربردهای تشخیصی: از نانو ذرات نقره در بیوسنسورها و سنجش های بی شماری استفاده می شود که در آن می توان از نانو ذرات نقره به عنوان برچسبهای بیولوژیکی برای تشخیص کمی استفاده کرد.

کاربردهای ضد باکتریایی: نانو ذرات نقره ای به دلیل خاصیت ضد باکتریایی در پوشاک ، کفش ، رنگ ، جوش زخم ، لوازم خانگی ، آرایشی و پلاستیک گنجانیده شده اند.

کاربردهای رسانا: نانو ذرات نقره در جوهرهای رسانا استفاده می شوند و برای تقویت هدایت حرارتی و برقی در کامپوزیتها ادغام می شوند.

کاربردهای نوری: نانو ذرات نقره برای برداشت کارآمد از نور و برای طیف سنجی نوری پیشرفته از جمله فلورسانس فلزی تقویت شده (MEF) و پراکندگی سطح سطح رامان (SERS) استفاده می شود.

نانو ذرات نقره برای تحقیقات نانوتوکسیولوژی

علاقه زیادی به درک رابطه بین خصوصیات فیزیکی و شیمیایی نانو مواد و خطر احتمالی آنها برای محیط زیست و سلامت انسان وجود دارد.  در دسترس بودن پانل های نانو ذرات که اندازه ، شکل و سطح نانو ذرات دقیقاً کنترل می شوند ، امکان ارتباط بهتر خواص نانوذرات با اثرات سم شناسی آنها را فراهم می آورد.  مجموعه ای از نانوذرات یکپارچه ، غیر منقول ، با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی دقیقاً تعریف شده ، مطالبی را در اختیار محققان قرار می دهد که می توانند برای درک چگونگی تعامل نانو ذرات با سیستم های بیولوژیکی و محیط زیست استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید