فروش مستقیم نانو ذرات سیلیکا

فروش مستقیم نانو ذرات سیلیکا

در حقیقت امروزه قیمت نانو ذرات سیلیکا پایدار نبوده و روزانه تغییر می‌ کند. فروش نانو ذرات تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد در حقیقت یکی از این عوامل قیمت تمام شده ی این نانو ذره در بازار جهانی است و عامل دیگر مربوط به هزینه ی حمل و نقل می‌ شود. تولید و تامین نانو ذرات خالص توسط کارخانه های معتبر تولید نانو ذرات انجام می‌ شود که روزانه چندین تن نانوذرات تولید و به سراسر کشور ها توزیع می‌ کنند.

فروش مستقیم نانو ذرات سیلیکا

شناخت ویژگی نانو ذرات سیلیکا

شناخت ویژگی نانو ذرات سیلیکا نانو ذرات سیلیکا از اهمیت علمی زیادی برخوردار هستند زیرا در واقع پلی بین مواد درشت و ساختارهای اتمی یا مولکولی هستند . این ماده بزرگ دارای خصوصیات فیزیکی ثابت نسبت به اندازه خود است، اما خصوصیات وابسته به اندازه اغلب در مقیاس نانومتر مشاهده می شود. هنگامی که درصد اتم های سطح ماده قابل توجه می شود، خصوصیات مواد با نزدیک شدن به مقیاس نانومتر تغییر می کنند.

برای مواد بزرگتر از یک میکرومتر (یا میکرون)، درصد اتم ها در سطح سطح نسبت به تعداد اتم های موجود در جرم کل ماده ناچیز است. با این حال، ویژگیهای جالب و بعضاً غیر منتظره نانو ذرات سیلیکا عمدتا به دلیل سطح وسیع مواد است که بیشتر از سهم کم جرم مواد برتری دارد.

پس از چندین سال تحقیق و توسعه، سنتز ما از نانو ذرات سیلیکا مونو پراکندگی به یک فناوری بالغ تبدیل شده است که به ما امکان می دهد اندازه ذرات را از یک گروه به دسته دیگر کنترل کنیم. خصوصیات با استفاده از ابزارهای مختلف مختلف از جمله میکروسکوپ الکترونی انتقال با وضوح بالا، میکروسکوپ الکترونی روبشی انتشار میدان، تجزیه و تحلیل اندازه ذرات و طیف سنجی ماورا بنفش انجام شد. سری ذرات دارای ویژگی های کروی، اندازه ذرات کاملاً ، ضریب کوچک تغییر و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی پایدار است.

آشنایی بیشتر نانو ذرات سیلیکا

آشنایی بیشتر نانو ذرات سیلیکا نانوذرات سیلیکا ما تقریباً کروی و توزیع اندازه ذرات بسیار باریکی دارند. ذرات نانو با مقدار CV 3.0٪ دارای خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار پایدار هستند، ذخیره سازی آن ها آسان به شمار می آید و از ثبات خوبی برخوردار هستند. سطح این کره ها غنی از گروههای عملکردی هیدروکسیل است و کاربرد آن آسان می باشد.

دارای خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار پایدار هستند، به راحتی ذخیره می شوند و از ثبات خوبی برخوردار هستند. سطح این کره ها غنی از گروههای عملکردی هیدروکسیل است و کاربرد آن آسان است. کاربردهای نانو ذرات سیلیکا شامل تحقیق و تهیه کریستال فوتونیک، سنتز مواد ساختاری مرتب، آزمایش زیست پزشکی، حامل های کاتالیزوری، افزودنی های پلیمری با کارایی بالا، پرکننده های پلیمری نانوکامپوزیت، آماده سازی پیشرفته سرامیک، پرداخت مکانیکی شیمیایی می باشد.

کاربردهای نانو ذرات سیلیکا شامل تحقیق و تهیه کریستال فوتونیک، سنتز مواد ساختاری مرتب، آزمایش زیست پزشکی، حامل های کاتالیزوری، افزودنی های پلیمری با کارایی بالا، پرکننده های پلیمری نانوکامپوزیت، آماده سازی پیشرفته سرامیک، پرداخت مکانیکی شیمیایی است.

مراکز تولید نانو ذرات سیلیکا

مراکز تولید نانو ذرات سیلیکا حقیقتا تولید نانو ذرات خالص مراحلی دارد که باید به ترتیب طی شود. برای تولید نانو ذرات ابتدا باید سیلیکا را استخراج کرد. در مرحله ی بعد باید این سیلیکا استخراج شده را به دی اکسید سیلیکا طی فرایند خاصی تبدیل کرد. مرحله ی بعدی مرحله ی تبدیل دی اکسید سیلیکا به تری اکسید سیلیکا می‌ باشد.

عرضه ی این محصول نیز توسط کارخانه های تولید کننده و مراکز فروش این محصول صورت می‌گیرد و مشتریان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه های عرضه کننده نانو ذرات خریداری نمایند.

مراکزی برای فروش این نوع نانو ذرات در نظر گرفته شده است که با مراجعه به این کارخانه ها و مراکز می‌ توان بهترین و باکیفیت ترین نانو ذرات صنعتی را برای مصارف مختلف تهیه و خریداری کرد. این مراکز فروش بهترین نانو ذرات صنعتی را چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید