فروش عمده نانو اکسید آهن

فروش عمده نانو اکسید آهن

استفاده از نانوذرات آهن با ظرفیت صفر در حال افزایش است. در سال‌های اخیر، این نانوذرات به دلیل خواص مغناطیسی عالی در مقایسه با نانوذرات اکسید آهن مشابه، کاربردهای بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند. سمیت نانوذرات آهن صفر ظرفیت کمتر از سمیت مشاهده شده سایر نانوذرات است. از این رو شرکت ما با فروش نانو اکسید آهن به بازار توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند.

فروش عمده نانو اکسید آهن

بررسی ابعاد انواع نانو اکسید آهن

بررسی ابعاد انواع  نانو اکسید آهن شکل و توزیع ذرات و همچنین خواص مغناطیسی نانوذرات اکسید آهن مورد بحث قرار گرفته است. تأثیر این عوامل بر حرکت نانوذرات در بدن نیز بررسی شده است. با این حال، کنترل این عوامل دشوار است. برای مثال می توان از نانوذرات اکسید آهن برای انتقال داروهای شیمی درمانی استفاده کرد. برای انجام این کار، نانوذرات باید با یک ماده زیست سازگار پوشش داده شوند.

در نهایت ساختارهای اساسی پوسته زمین به دست می آید. از آنجایی که فعال شدنرنگ نانو ذرات نقره می تواند اندازه آنها را افزایش دهد و جریان خون را مختل کند، کنترل اندازه این نانوذرات بسیار مهم است. نانوذرات اکسید آهن با قطر 10-100 نانومتر اندازه بهینه برای تزریق به بدن را دارند و برای مدت طولانی تری در جریان خون باقی می مانند. بار سطحی نانوذرات اکسید آهن نقش بسیار مهمی در پایداری و برهمکنش آن با بافت بدن دارد.


به عنوان مثال، سلول‌های بافت سینه، نانوذرات با بار مثبت را بهتر از ذرات با بار منفی جذب می‌کنند، در حالی که نانوذرات با بار مثبت با سرعت بیشتری از جریان خون خارج می‌شوند. با استفاده از قابلیت، سطح نانوذرات را می توان به صورت کنترل شده تغییر داد.از دیگر کاربردهای نانوذرات اکسید آهن می توان به استفاده از آنها در تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، حرارت درمانی مغناطیسی و ترموآبلیشن اشاره کرد.

مقالاتی مربوط به نانو اکسید آهن

مقالاتی مربوط به  نانو اکسید آهن گسترش استفاده از نانوساختارها در علوم مختلف منجر به تجاری شدن آنها شده است. بنابراین، از خواص ضد میکروبی نانو ذرات نقره در محصولات تجاری مختلف استفاده شده است. در سال‌های اخیر، استفاده از نانوذرات اکسید آهن در تثبیت سلول‌های میکروبی یکی دیگر از موارد مورد توجه بوده است. از این نانوذرات می توان برای انتقال هدفمند و کارآمدتر به محل عفونت استفاده کرد.

در این راستا، دانستن تأثیر نانو اکسید منیزیم بر فیزیولوژی میکروارگانیسم ها حائز اهمیت است. نانوذرات اکسید آهن در غلظت‌های کم می‌توانند به عنوان منبع یون‌های آهن مورد نیاز میکروارگانیسم‌ها عمل کنند و در نتیجه از بین می‌روند. با این حال، غلظت بالای این نانوذرات در سلول‌های میکروبی می‌تواند رشد سلولی را کاهش داده و باعث استرس و آسیب سلولی شود.

از سوی دیگر، نانوذرات اکسید آهن را می توان با نیروهای الکترواستاتیک یا آبگریز به دیواره سلول های میکروبی چسباند و به چسب های سطحی چسباند. محل قرارگیری چسب های سطحی از اتصال میکروارگانیسم ها به سلول های میزبان و در نتیجه کاهش بیماری زایی آنها جلوگیری می کند. اتصال نانوذرات اکسید آهن به دیواره سلولی باکتری نیز باعث اختلال در عملکرد غشای سلولی و افزایش نفوذپذیری آن می شود. این امر باعث افزایش انتقال مواد و افزایش راندمان فرآیندهای صنعتی می شود.

عرضه مستقیم نانو اکسید آهن

عرضه مستقیم نانو اکسید آهن نانوذرات تهیه شده از نظر اندازه، شکل، مورفولوژی، ترکیب و ساختار با روش‌های مختلف آزمایشگاهی قابل شناسایی و ارزیابی هستند. در این زمینه، نانوذرات مغناطیسی به طور بالقوه در تشخیص و درمان هایپرترمی، تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)، تومورها یا سرطان ها، نشانگرهای زیستی، تجزیه زیستی، بیوتکنولوژی و حذف آلاینده های آلی و معدنی مهم استفاده می شوند. مساحت سطح موثر نانوذرات اکسید آهن باید با کاهش اندازه ذرات افزایش یابد.

قطر نانوذرات مگنتیت حدود 50 نانومتر و قطر نانوذرات هماتیت حدود 70 نانومتر است. نانوذرات مگنتیت و هماتیت هر دو کوچک فرض می شوند. ذرات هماتیت پایدارترین نوع نانوذرات اکسید آهن در مقایسه با سایرین هستند. از این رو شرکت ما در زمینه فروش نانو کلوئیدی نیز فعالیت دارد که می توانید برای خرید به واحد عرضه مستقیم نانو اکسید آهن ما مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید