قیمت خرید نانو ذرات نقره کلوئیدی

قیمت خرید نانو ذرات نقره کلوئیدی

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و فناوری نانو، صنایع مختلفی از این فناوری برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. یکی از این فناوری ها، نانو ذرات نقره کلوئیدی است که کاربرد های فراوانی دارد و نقش بسزایی را در صنایع ایفا می کند. قیمت خرید نانو ذرات کلوئیدی، با درجه خلوص متفاوت و همچنین، استاندارد های کیفی به کار رفته در ساخت آن، متفاوت است. کیفیت بالا، از ملاک های مهم خرید است، که باید به آن توجه ویژه شود. 

قیمت خرید نانو ذرات نقره کلوئیدی

از خواص نانو ذرات نقره بیشتر بدانید

از خواص نانو ذرات نقره بیشتر بدانید به طور کلی، از گذشته تا کنون نقره به خاصیت ضد میکروبی مشهور بوده است. به همین دلیل، در بسیاری از موارد به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه با پیشرفت فناوری و استفاده از تکنولوژی های روز، خاصیت آنتی باکتریالی این محصول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. نانو ذرات نقره با توجه به اینکه نسبت سطح به حجمشان افزایش یافته است، خاصیت ضد میکروبی و آنتی باکتریالی آن ها نیز افزایش یافته است. 

از آنجایی که استفاده از نانو ذرات نقره، باعث اختلال در سلول های باکتری می شود، در علم پزشکی خواص فراوانی دارد. از جمله از خواص این محصول، این است که برای تولید بسیاری از آنتی بیوتیک ها از نانو نقره به طور وسیعی استفاده می شود. همچنین، خاصیت ضد عفونی کننده دارد و در تولید بسیاری از پانسمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه، عفونت های ناشی از زخم را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. 

همانطور که گفتیم، نانو ذرات کلوئیدی، خاصیت آنتی میکروبی بسیار مناسبی دارد و از این رو، در صنعت نساجی و در تولید جوراب های نانو از این محصول استفاده می گردد. از دیگر خاصیت نانو نقره، می توان حفظ PH کرد، که با حذف قارچ ها و باکتری از آب، میزان آن را در حد قابل قبولی نگه می دارد. به این شکل، که این مواد در آب معلق شده و با چسبیدن به ذرات مضر و خطرناک، موجب از بین بردن آن ها می شود. 

فروش نانو ذرات نقره ضد ویروس

فروش نانو ذرات نقره ضد ویروس فروش نانو ذرات نقره، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در حجم ها و بسته بندی های متنوع عرضه می گردد و دارای قیمت های متفاوتی است. خرید نانو نقره ضد ویروس به طور مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای ویژه ای است. از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید