خرید کلی کود کلات منیزیم

خرید کلی کود کلات منیزیم

از اهمیت و جایگاه انکارناپذیر کودها در عرصه کشاورزی نمی توان گذشت، با وجود این عناصر است که محصولات کشاورزی تقویت یافته و از آفت و بیماری دور خواهد ماند، در نهایت با فرآیند بهتری از رشد و تولید مواجه خواهند شد. اما یکی از انواع کود که بیشترین تاثیر را به دنبال داشته و جایگاه بخصوصی را در کشاورزی پیدا کرده، کود کلات منیزیم می باشد. هم اکنون فرصتی مناسب برای خرید کلی کود کلات میسر گردیده و می توانید آن را سفارش دهید.

خرید کلی کود کلات منیزیم

آشنایی بیشتر با کود کلات منیزیم

آشنایی بیشتر با کود کلات منیزیم یکی از کودهای مهم و پرکاربرد که در سالهای اخیر به بازار فروش راه پیدا کرده و حتی به حوزه کاربرد نیز گام نهاده؛ کود کلات می باشد که در مقابل کودهای معمولی قرار داشته و در آن تعدادی از عناصر مغذی در کنار مواد آلی قرار گرفته و در نتیجه ساختار ویژه تر و بهتری را به این محصول بخشیده اند، گفتنی است این محصول به انواع مختلفی طبقه بندی شده که از این میان می توان کود کلات منیزیم را نام برد.

اگر بخواهیم به آشنایی بیشتر با این محصول بپردازیم؛ باید عنوان داشت که کود کلات متشکل از عناصر و مواد طبیعی و مصنوعی با هم بوده و برای انواع گیاهان و محصولات دیگر، مواد مغذی بیشتری را تامین خواهد کرد، همچنین تحرک بیشتری را در مواد مغذی موجود باعث گردیده و یون های فلزی این کود، باعث می شوند تا مواد مذکور در معرض شسته شدن و در نتیجه نابودی قرار نگیرند.

همچنین باید اضافه کنیم این کود که از قابلیت انحلال در آب برخوردار می باشد، مواد قندی بیشتری را در گیاهان تولید نموده و در نتیجه باعث می شود تا با سبزینگی بیشتری همراه گردند؛ افزون بر این کود کلات منیزیم، آنزیم های بیشتری را فعال گردانده و در جذب فسفر، نقش بسزایی خواهد داشت، این کود که در اثر بکارگیری فناوری های پیشرفته تولید گشته؛ نه تنها در زراعت؛ بلکه در باغداری نیز مورد توجه و کاربرد قرار گرفته و با وجود این محصول، تحولاتی شگرف در همه حوزه های کشاورزی به وقوع پیوسته است.

قیمت انواع کود کلات منیزیم

قیمت انواع کود کلات منیزیم یکی از بهترین کودهای کشاورزی که برای انتخاب می توانید به سراغ آن بروید؛ کود کلات منیزیم است که ارقام گوناگونی را شامل گردیده و با توجه به همین موضوع، قیمت انواع کود کلات با درجاتی از تغییر همراه خواهد بود، در ادامه می خواهیم تا شما را با انواع کود کلات منیزیم، بیشتر آشنا خواهیم کرد:

کود کلات منیزیم خشک:

این کود از ساختار خشک برخوردار بوده و همچنین اگر نگاهی به ظاهر آن بیندازید، این محصول را به شکل کود پودری مشاهده خواهید کرد، این کود نه تنها قابلیت ترکیب با آب را داشته و سپس قابل استفاده به همان شکل خواهد بود، بلکه به صورت محلول پاشی هم مورد کاربرد قرار می گیرد، وضعیت خاک را ارتقا بخشیده و همچنین در روند رشد و تولید گیاهان که حالا از خاک غنی به لطف وجود این کود برخوردار می باشند، تاثیراتی مثبت را باعث خواهد شد.

کود کلات منیزیم مایع:

این کود در مقابل کودهای پودری یا خشک کلات قرار داشته و ساختاری رقیق و مایع را به همراه دارد، علاوه بر منیزیم، عناصر مغذی و ارزشمند دیگر مانند آهن نیز در کود کلات منیزیم جای گرفته و اند و در نتیجه با انتقال به گیاه، آن را هم از این عنصر، بی نیاز خواهند گرداند، لازم به ذکر است این کود کاربردی و بسیار تاثیرگذار از مواد اولیه ارگانیک حاصل گردیده و لذا حاوی کیفیت بالایی خواهد بود.

به علاوه فاقد بو بوده و بنابراین برای کاربران، حساسیت و ناراحتی ای را ایجاد نخواهد کرد، با وجود این کود، تمام لکه ها و آثار نامطلوب موجود در گیاه از بین رفته و کلروفیل سازی را در تمامی گیاهان افزایش خواهد داد، به علاوه به بارآوری بهتر و سریع تر محصولات مختلف نیز منتهی می گردد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید