ساخت انواع نانو ذرات اکسید آلومینیوم

ساخت انواع نانو ذرات اکسید آلومینیوم

نانو ذرات اکسید آلومینیوم در صنایع بسیار مختلفی به کار می روند و بسیار با اهمیت هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند، ساخت انواع این نانو ذرات برای تصفیه لوازم آرایشی و آب می باشد و می توان آن را به صورت مکانیزم های تبخیر و سل ژل ساخت و همچنین به روش ساخت بالا و پایین نیز آن ها را تولید می کنند و همچنین برای نانو کامپوزیت ها می باشند که در انواع مختلفی ساخته می شوند و به کار می روند که برای ساخت نانو ذرات باید آن را در مراکز تولید توسط کارشناسان و افراد با تجربه تولید کرد.

.

ساخت انواع نانو ذرات اکسید آلومینیوم

کاربرد نانو ذرات اکسید آلومینیوم در لوازم آرایشی

کاربرد نانو ذرات اکسید آلومینیوم در لوازم آرایشی نانو ذرات اکسید آلومینیوم در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارند و عملکرد خود را به خوبی نشان می دهند و از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند، اما کاربرد مهمی که دارد در تولید لوازم آرایشی می باشد.

برای به کار بردن این نانو ها در لوازم آرایشی ها باید از فرمولاسیون های متفاوتی به کار ببرند تا محصولاتی بسبار مناسب را به تولید برسانند، که از نانو ذرات چربی جامد و نانو کپسول های پلیمری برای ساختار این محصولات آرایشی به کار برده اند.

کاربرد نانو ذرات اکسید فلز موجود در آن را در ضد آفتاب ها به کار می برند که برای جلوگیری از اشعه آفتاب عالی می باشد و باعث تحریک پوست با آن می شود.

از کاربرد دیگر آن استفاده از نانو کپسول پلیمری می باشد که موجب ماندگاری و عطر و بوی لوازم آرایشی ها می شود و از رقیق شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد و یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند.

نانو ذرات چربی جامد هم با کاربردی چون تثبیت پراکندگی و اسید های چرب موجود باعث برتری محصولات آرایشی می شود و برای همگن سازی در مواردی چون فشار سرد و گرم به کار می رود.

مراکز توزیع نانو ذرات اکسید آلومینیوم

مراکز توزیع نانو ذرات اکسید آلومینیوم مراکز توزیع نانوذرات اکسید آلومینیوم بسیاری در ایران وجود دارند که محصولاتی با کیفیت را به داخل خارج از ایران ارائه می دهند، مراکز توزیع باید معتبر و قابل اطمینان باشند و از محصولات اصلی استفاده کنند، همچنین دارای شبکه توزیع باشند که این ویژگی آن ها را متمایز و برجسته می کند.

این مراکز باید محصول خود را برای فروش از خود تامین کنندگان دریافت کنند و باید در توزیع نانو ذرات اکسید را به مقدار زیادی در خود داشته باشند تا بتوان از طریق آن سود بیشتری را دریافت کنند و با مصرف کننده های نهایی ارتباط برقرار نمی کنند، همچنین نمایندگان کارخانه ها شرکت ها باید محصولی با کیفیت و جنس مرغوب را به این مراکز ارائه دهند.

در مراکز توزیع نیازی به واسطه های متعدد از جمله عمده فروشان و خرده فروشان نمی باشد و توزیع به صورت مستقیم انجام می گیرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید