مرکز خرید نانو اکسید مس صادراتی

مرکز خرید نانو اکسید مس صادراتی

نانو اکسید مس ماده‌ ای به شکل پودر و به رنگ سیاه متمایل به بنفش است که غیر قابل حل در آب می باشد اما به آرامی می‌ تواند در الکل و آمونیاک حل شود. این ماده همچنین در اسیدهای رقیق قابل حل است. این ماده پودری شکل در مراکزی که به توزیع مواد شیمیایی و آزمایشگاهی صنعتی مبادرت می ورزند به شیوه عمده یا در قالب بسته بندی هایی شبیه به بطری های کوچک با درپوش پلاستیکی به فروش می رسد. به منظور خرید نانو اکسید مس بایستی به این مراکز که هم به شیوه حضوری اما اغلب به روش اینترنتی فعالیت دارند مراجعه شود.

مرکز خرید نانو اکسید مس صادراتی

بررسی کیفیت نانو اکسید مس

بررسی کیفیت نانو اکسید مس پیش از آن که به بررسی کیفیت و خواص نانو اکسید مس بپردازیم، لازم می‌دانیم تاکید کنیم که در این مطلب علاوه بر این موضوع، بررسی مراکز خرید نانو الیاف و قیمت نانو کیتوسان نیز خواهیم پرداخت.

اکسید مس یک فلز نیمه رسانا است که با خواص نوری، الکتریکی و مغناطیسی منحصر به فردی دارد و از آن برای کاربردهای مختلفی از جمله گسترش ابر رساناها، فیلترهای مادون قرمز نزدیک، رسانه های ذخیره سازی مغناطیسی، سنسورها و کاتالیز استفاده می شود.

نانو اکسید مس اغلب به دلیل خاصیت ضد میکروبی و بیوسیکلتی که دارد مورد توجه قرار گرفته است و ممکن است در بسیاری از کاربردهای پزشکی نیز مورد استفاده واقع شود.

این ماده به روش سنتز انتخاب شده بستگی دارد و برای کاربردهای آن در مناطق مختلف از جمله تحقیقات زیست پزشکی که بیشترین کاربرد را دارد، بسیار حائز اهمیت می باشد.

مهم ترین ویژگی اندازه نانو ذرات است که می تواند در حین سنتز کنترل شود چرا که این امکان را فراهم می کند تا مدل سازی متناسب از خصوصیات نوری، کاتالیزوری، الکتریکی و بیولوژیکی آن را انجام دهد.

از چنین خواصی برای کاربردهای مختلف مانند تولید لوازم آرایشی، جایگزین های دارویی، رنگ ها، روکش ها و همانند آن استفاده می شود.

روش های تولید آن نیز متفاوت بوده و کاربرد نانو ذرات اکسید مس در تهیه رنگ های ضد زنگ و ضد خش می باشد. به عنوان مثال، از این ماده برای رنگ کشتی‌ ها در صنعت کشتی سازی استفاده می‌ شود.

ساختار نانو اکسید مس

ساختار نانو اکسید مس زمانی که از ساختار فلز ها و یا اکسید فلز ها سخن به میان می آید منظور ساختار مولکول های شش وجهی آنها است. در این راستا نیز نانو اکسید مس از برخورداری از چنین ساختاری مستثنی نمی باشد. بنابراین، مقصود از ساختار نانو اکسید مس ساختار مولکولی همراه با ساختار اتمی آن است.

اغلب فلز ها دارای یک ساختار مکعبی هستند. از این رو، ساختار نانو اکسید مس نیز شبیه به مکعب با شش وجه است.

در واقع، باید گفت نانو اکسید مس نیز دارای ساختار مکعبی است. وجوه آن دارای یک مرکز پر با ۲ اتم مس و ۴ اتم اکسیژن است که درون آن قرار دارد.

اکسید مس نیمه رسانا، غیر سمی است. این نیمه رسانای غیر سمی نوع P توجه زیادی را در زمینه خواص اپتو الکتریک به خود جلب نموده است. از این خاصیت، به ویژه در سلول های خورشیدی با بازدهی بالا می توان بهره مند شد.

لازم به ذکر است که آنچه گفته شد مربوط به ساختار شیمیایی و شکل مولکولی آن است. اما شکل ظاهری این محصول زمانی که به عرضه و فروش می رسد یک ساختار پودری شکل است که معمولاً به پودر سیاه و یا به یک پودر دانه نسبتا درشت قهوه‌ ای متمایل به سیاه شباهت دارد.

شرکت صادرات نانو اکسید مس

شرکت صادرات نانو اکسید مس از آنجا که شرکت ما یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه بهترین و با کیفیت ترین نانو اکسید مس می باشد، محصولات ما به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.

برای خرید نانو ذرات اکسید مس و استعلام قیمت می توان با مرکز ما تماس حاصل نمود و یا در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت با مشتری تماس گرفته شود. شماره تماس سریع برای خرید این محصول در وبسایت ما درج شده است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید