قیمت عمده نانو اکسید سیلیسیوم

قیمت عمده نانو اکسید سیلیسیوم

نانو اکسید سیلیسیوم در ترکیب خود حدود 47 درصد سیلیسیوم و 53 درصد اکسیژن دارد و علامت اختصاری آن  sio2 می باشد که با اسامی نانو سیلیکا یا نانو ذرات سیلیسیوم نیز شناخته شده است.

نانو ذرات اکسید سیلسیم ماده اصلی و اساسی برای تحقیقات زیست پزشکی می باشد که این امر به دلیل توانایی کار با گروه کثیری از پلیمرها و مولکول ها، پایداری و سمیت کم می باشد. 

قیمت عمده نانو اکسید سیلیسیوم

بررسی انواع کاربرد نانو اکسید سیلیسیوم

بررسی انواع کاربرد نانو اکسید سیلیسیوم سیلیسیوم ماده ی اصلی برای ساخت شیشه می باشد همچنین نانوذرات سیلیس از بهترین مواد برای عایق سازی است چرا که هوا و نانو ذرات سیلیسیوم رسانای ضعیف گرما به شما می روند.

نانو فیلم های دی اکسید سیلیسیوم به عنوان عایق الکتریکی میان دو قسمت یک دستگاه استفاده می شود و می توان از آن به خصوص برای ساخت تراشه های کامپیوتری استفاده کرد.

محققان به دنبال روشی هستند که از نانو ذرات اکسید سیلیسیوم برای درمان تومورهای سرطانی استفاده کنند چرا که این نانو ذرات منافذی در مقیاس نانو دارند و بنا بر تحقیقات می توان مولکول های درمانی را درون این منافذ قرار داد تا در ناحیه درگیر تومور آزاد شوند.
به طور کلی عمده کاربرد انواع نانو اکسید سیلیسیوم به شرح زیر می باشد:

  1. ماده افزودنی در تولید پلاستیک و لاستیک
  2. تقویت کننده بتن و کامپوزیت های ساختمانی 
  3. کاربرد آن در زیست پزشکی به عنوان دارو رسان یا کاربرد های تشخیصی و درمانی در پزشکی

  

قیمت فروش نانو اکسید سیلیسیوم در تهران

قیمت فروش نانو اکسید سیلیسیوم در تهران اگر قصد خرید نانو اکسید سیلیسیوم را دارید می توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید که امکان خرید اینترنتی نیز برای شما مشتریان گرانقدر فراهم شده است و می توانید این ماده را در حجم های مختلف مورد نیاز خود سفارش دهید و در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
قیمت فروش نانو سیلیکا در مرکز ما پایین تر از قیمت اعلام شده سایر رقبا بوده در حالی که عرضه کننده این محصول با کیفیت بالا می باشیم و از آن جا که انواع مختلف این ماده در بسته بندی ها و حجم های متفاوت قیمت های گوناگونی دارد لذا برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما در تماس باشید.
هنگام استفاده از این ماده از تماس آن با چشم و همچنین استنشاق بخار، گرد غبار و ذرات آن خودداری کنید و در صورت تماس با چشم ها یا پوست، این نواحی را با آب زیاد شستشو دهید.
اگر ذرات نانو اکسید سیلیسیوم را استنشاق کردید فورا به مکانی با هوای تازه بروید.
نانو ذرات سیلیکا باید در جای خشک و خنک که دارای تهویه مناسبی می باشد و در مخازن سربسته نگهداری شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید