تولید کننده نانو اکسید زیرکونیوم

تولید کننده نانو اکسید زیرکونیوم

نانو اکسید زیرکونیوم توسط تولید کننده ها روانه بازار می شوند که بسیار هم مناسب و مورد استفاده هستند در صنایع مختلف و تولید کننده آنرا توسط دستگاه های مخصوصی می سازد. تولید کننده در ابتدا محصول را در سایت معرفی کرده و قیمت گذاری می نماید که برای تعیین نمودن قیمت نیز بهتر است از کارشناسهای مربوطه کمک بگیرید.

تولید کننده نانو اکسید زیرکونیوم

فرایند تولید نانو اکسید زیرکونیوم

فرایند تولید نانو اکسید زیرکونیوم تولید نانو اکسید زیرکونیوم فرایند خاصی دارد که به آن پرداخته می شود. این محصول برای تولید سرامیک ها ی مقاوم کاربرد دارند که ذرات آن محکم و غیر قابل نفوذ هستند که از آن برای ساخت دریچه ها و محافظ های تحت فشار استفاده می شود.

تولید اکسید زیرکونیوم توسط تولید کننده های با تجربه انجام می شود و برای این امر از تجهیزات مناسسبی بهره گرفته که در روند کار موثر باشد و مشکلی به وجود نیاید این نانو اکسید کاربرد خوبی را در صنایع دارد و مخصوصا برای تولید انواع سرامیک به کار می روند. مقاومت بالا در برابر هوای سرد و گرم و یاتحمل وزن بالا کمک بسیاری محسوب می شود که در بیشتر مناطق و مکانها به این محصولات نیاز است.

برخی از آنها را در دمای خیلی بالا تولید می شوند و برخی نیز با دمای کم تر نیز تهیه می شوند و اگر فرایند شیمیایی خوبی داشته باشد به دمای کمتری احتیاج است برای تولید آن ها پس انرژی کمتری را نیاز خواهند داشت. تولید ان بیشتر به وسیله سنتز شیمیایی انجام می شود و قابلیت تولید انبوه در ایران نیز وجود دارد که می تواند جایگزین فولاد در برخی از کاربردها باشد و همچنین مصرف آن در کشورهای دیگر بالا است و تولید این ماده جنبه اقتصادی بالایی خواهد داشت که ضمن تولید اشتغال به ارز آوری نیز کمک می شود.

نکاتی در مورد نانو اکسید زیرکونیوم

نکاتی در مورد نانو اکسید زیرکونیوم نکته ای که در مورد این ماده می توان گفت این است که به مانند فولاد کاربرد دارد و در برخی موارد می توان آنرا جایگزین فولاد کرد با این تفاوت که کارایی بهتری نیز نسبت به فولاد دارد و فشار بیشتری را نیز تحمل می نماید همچنین نسبت به فولاد خوردگی در آن راه ندارد و سایش ناپذیر است.

نکته دیگر در مورد این نانو اکسید در این است که در مقابل شکنندگی مقاوم است و ضربه پذیری بالایی دارد و مورد دیگر ضربه پذیری گرمایی آن هست که به مانند فولاد در برابر ضربه های گرم محکم است و شکسته نمی شود.

در جاهایی که اصطکاک زیاد است نیز می توان این نانو اکسید را به کار برد زیرا که در برابر اصطکاک نیز مقاومت خوبی دارد از زیر کونویم برای صنعت هسته ای نیز بهره می برند که مواد مناسبی به واسطه آن تولید می شود و به چرخه صنعت بر می گردد. در صنعت هسته ای نانو اکسید به کار می آید و در ایران نیز این محصول به وفور تولید می شود که جنبه مثبتی خواهد داشت.

فروشندگان نانو اکسید زیرکونیوم

فروشندگان نانو اکسید زیرکونیوم فروشندگان نانو اکسید زیر کونیوم فعالیت خوبی را در بازار دارند و گاه خود تولید کننده به روش مستقیم اقدام به فروش آن می نماید و برای اسن کار از طریق فضای مجازی اقدام کرده و محصول را در سایت معرفی می نماید. قیمت نانو اکسید به عوامل زیادی بستگی پیدا می نماید که برای آن می توان به عواملی مثل حرارتی که به آن در هنگام تولید می دهند و یا انرژی مورد نیاز تولید آن را نام برد.

برای مشخص شدن قیمت نهایی محصول بهتر می باشد از کارشناس های مربوطه در سایت مجازی فروش سوال شود که برای کمک به خریداران آماده هستند و افراد را می توانند راهنمائی کرده برای اینکه به نتیجه خوبی دست یابند. هر مقدار که نیاز است را می توانید خرید کرده و ثبت سفارش خود را در سایت نهایی کرده که مرسوله در زمان کم به محل مورد نظر ارسال می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید