سفارش عمده نانو ذرات روی اکسید

سفارش عمده نانو ذرات روی اکسید

نانو ذرات روی اکسید از ترکیبات بسیار مهمی است که در صنعت های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به همین میزان عرضه و تقاضای بالایی داشته و بازار خرید آن همواره شلوغ می باشد.

برای سفارش عمده نانو ذرات روی اکسید با تضمین کیفیت از طریق این مجموعه از راه های ارتباطی ما می توانید اقدام کنید و مقدار محصول مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری سفارش داده و به طور فوری تهیه کنید.

سفارش عمده نانو ذرات روی اکسید

خواص نانو ذرات روی اکسید

خواص نانو ذرات روی اکسید

مواد نانو ذرات اکسید روی از مواد مهمی هستند که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول با فرمول Zno نمایش داده می شود و به سبب خصوصیات منحصر به فردی که دارا می باشد، در تولید مواد مختلف کارایی دارد.

به منظور آشنایی در اینجا به بیان برخی از مهمترین ویژگی های این محصول پرداخته می شود:

  1. داشتن پایداری شیمیایی بالا
  2. خاصیت ثابت دی الکتریک
  3. فعالیت کاتالیزوری بالا
  4. جذب و خنثی کردن اشعه UV خورشید
  5. قدرت چسبندگی و پوشش دهی خوب
  6. قابلیت بازیابی،
  7. خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده های پایدار
  8. عدم سمیت
  9. تولید پاتوژن انسانی
  10. قیمت ارزان

از این رو این محصول در بسیاری از صنایع راه یافته است و به صورت تخصصی در کارخانجات مربوطه تولید و راهی بازار های فروش می شود.

این محصول در زندگی ما نقش مهمی دارد و به صورت غیر مستقیم در اطراف ما یافت می شود و بیشترین استفاده های آن در مصارف دارویی و بهداشتی می باشد، به طوری که در بسیاری از کرم ها و لوازم آرایشی و بهداشتی یافت می شود.

فروش انواع نانو ذرات روی اکسید

فروش انواع نانو ذرات روی اکسید

محصول نانو ذرات روی اکسید همانطور که پیش تر اشاره شد، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های بسیاری دارد؛ به همین دلیل این محصول مستقیما مورد خرید و فروش قرار می گیرد و تجارت آن به شکل گسترده ای انجام می پذیرد.

فروش نانو ذرات اکسید روی به صورت اختصاصی در این مجموعه انجام می گیرد و برای این کار بیشتر از شیوه های اینترنتی استفاده می گردد که با استفاده از آنها خریداران در سراسر کشور می توانند سفارش نانو ذرات خود را به ثبت برسانند تا در اولین فرصت رسیدگی شده و بهترین محصولات برای آنها ارسال گردد.

قیمت فروش این محصول نیز ارقامی مناسب و اقتصادی دارد که بر اساس نرخ های مصوب برای این محصول است و در صورتی که به صورت عمده و در تناژ بالا سفارش داده شود، امکان خرید آن با نرخ های کارخانه ای و تولیدی نیز وجود دارد؛ به همین دلیل خرید عمده ای آنها نیز راهی برای کاهش هزینه ها می باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید