فروشنده نانو ذرات فلزی و صنعتی

فروشنده نانو ذرات فلزی و صنعتی

فروشنده نانو ذرات تلاش می کند بهترین نانو ذرات را به مشتریان خود عرضه کند. نانو ذرات فلزی و نانو ذرات صنعتی با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارند، استفاده و کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف کشورمان پیدا کرده اند به همین دلیل فروش این محصولات افزایش یافته است.

فروشنده نانو ذرات فلزی و صنعتی

آشنایی با انواع نانو ذرات

آشنایی با انواع نانو ذرات فوایدی که نانوذرات ذرات تراش دهنده برای بشریت دارند.

 این فناوری که در ابعاد هزار برابر کوچکتر از سلولهای خونی کار می کند می تواند انقلابی یا آینده ایجاد کند.

 وقتی ما به کلمه “فناوری” فکر می کنیم ، به طور کلی تصور نمی کنیم اتصال یا ترمو را به تصاویر دستگاه های بزرگ ، روبات یا رایانه متصل کنیم.  اما وقتی این سناریو را در مقیاس نانایی منتقل می کنیم ، یا melhor dizendo ، nano ، e comum ، ما یک ساختار غول پیکر و پیچیده را در چیزی مشابه با یک مینی روبوزینو-پیتیتیکو فوق مدرن و همه کاره تغییر خواهیم کرد.  درست است؟  اشتباه

 “برخلاف این واقعیت که در اندازه گیری های بزرگ مرسوم است که ارائه می شود ، زیرا نانوساختارها جنبه آینده ای کمتری دارند.  در واقعیت ، آنها بسیار شبیه به ویروس یا باکتری ها ، با قوام و قوت قوی ، انعطاف پذیری و سازگار با محیط های خشن هستند. ”  برای ارتقاء ارتباطات و همکاری بین مشاغل و بخش دانشگاهی در منطقه.

 من از عناصری که در یک محیط میکروسکوپی ظاهر می شوند نمی ترسم.  سرانجام ، فناوری نانو که در خانه مطرح شده بود ، شاهد مشاهده و مطالعه engenharia زندگی خود بود.  یا موادی که به عنوان ساختارهای سلولی مانند پروتئین ها ، آنزیم ها و خود DNA محاسبه می شوند ، عناصر چنین نانو هستند و نمونه هایی از چگونگی نزدیکی این ماشین ها با ماده آلی که تصور می کنیم بسیار نزدیک است.  این عناصر costumam ter se tamanho در نانومتر اندازه گیری شدند.

 شما در جنبه های مختلف طبیعت رعایت می کنید ، مانند بعضی از حیوانات که به دلیل داشتن نیروهای چسبنده یا سطوح آبگریز (قادر به دفع آب) و همچنین گل های گل نیلوفر آبی (همچنین قادر به دفع آب) و همچنین گل های گل های نیلوفر آبی ، توانایی پیاده روی در دیوار را دارند ، به عنوان نانوساختارهای پاسارم برای ساختن موهای خانگی ساخته می شوند.  و بخش های متنوع تری را برای ما به کار برد.  پتانسیل آن بسیار امیدوار کننده و امیدوارکننده است که بسیاری از متخصصان نانوتکنولوژی را یک انقلاب صنعتی جدید می دانستند.

تحویل موثرتر داروها

 این داروها با نام های نانو پزشکی یا نانو داروها در مقیاس میکروسکوپی کپسوله می شوند.  به دنبال نوعی الگوریتم مولکولی ، به دارو و تحویل دنباله صحیح ، کاهش اثرات وثیقه و تمرکز دو ناحیه بیمار.

 به عنوان مثال ، هیچ درمانی برای تضمین انتقال دو عامل شیمی درمانی فقط برای سلولهای تأمین کننده وجود ندارد ، از این که سعودی ها هرگز تحت تأثیر قرار نگیرند ، وجود ندارد.  در آن سال ، محققان مرکز ملی تحقیقات انرژی در ماده (CNPEM) نانوذره هایی را تولید کردند که قادر به جذب و غیر فعال سازی یا ویروس HIV باشند.

.Melhoria na کیفی آزمون امتحانات de imagem

 علاوه بر داروسازی ، فناوری نانو از وضوح تشخیصی بهره می برد.  برجسته برای سنسورهای نزدیک به یا اندازه اتمها یا مولکول ها ، قادر به “خواندن” سلول ها ، آنزیم ها ، آنتی بادی ها و باکتری ها ، دوباره اتصال مجدد اشتباه در هنگام اشتباه بودن چیزی است.  امتحانات آزمایشی از پیشرفتهای بسیار زیاد imagem ganharam ، عمدتاً در تشخیص بیشتر و زودرس تومورها.

 جراحی های کمتر تهاجمی

 دبیر اجرایی API.nano را برجسته می کند: “این تحول روش های کمتری تهاجمی و هوشمندانه ای را امکان پذیر خواهد کرد.”  از جمله نمونه های ارائه شده توسط موهای مخصوص ، دم های جراحی با فناوری نانو است.  آنها قادر به جلوگیری از بخیه های سنتی هستند ، آنها همچنین موثرترین جای زخم را ایجاد می کنند.

 این امکان برای جلوگیری از آنوریسم است.  یک نوع استنت مناسب برای انجام حرکات گردش خون علاوه بر اجازه یا آزاد کردن داروها ، به از بین بردن چربی در دو رگ خونی نیز کمک می کند.

 در منطقه محیط زیست ، با استفاده از تکنیکی که از توپ های ریز استفاده می کند ، خیلی کمتر از مواردی که ما در مبرد ها توانستیم تصفیه آب ها را انجام دهیم.  همانطور که به اصطلاح نانوبولها جریان ساکنی را منتشر کردند که قادر به جذب باکتری و متا است.  شما همچنین می توانید ویروس هایی را که موجود نیست از بین ببرید.  دریاچه ال کاساکوو ، نه پرو ، در طی چند ماه melhorias را برای ترکیب یا استفاده از نانولولها به عنوان مخازن زیستی نشان داد و پرندگان و پیکسلهای جدیدی را به منطقه جذب کرد.

  موروریا در ظرفیت تبدیل CO2

 مطالعات مربوط به تولید “گیاهان بیولوژیکی” نیز در دوره های اخیر پیشرفت کرده است.  علاوه بر گسترش به قابلیت های عکاسی ، دو گیاه بنشینید ، که امکان تبدیل بیشتر CO2 در اکسیژن را دارد ، تا بتواند به وجود گازهای مضر و آلاینده های غیر محیط کمک کند.

مهمترین ویژگی های نانو ذرات فلزی

مهمترین ویژگی های نانو ذرات فلزیاکنون که مقیاس نانو در حال رواج است و به طور موثری در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد ، تلاش شده است تا خواص جدیدی پیدا شود.  اگرچه هیچ اجماع بین المللی در این مورد وجود ندارد ، کمیسیون اروپا اخیراً توصیه ای را برای تعریف نانومواد در دستورالعمل 2011/696 / EU به تصویب رساند: “ماده طبیعی ، ثانویه یا ساخته شده حاوی ذرات گشاد یا تشکیل یک جمع یا آگلومره و در  50٪ یا بیشتر ذرات در اندازه ذرات دارای یک یا چند بعد خارجی در اندازه بین 1 تا 100 نانومتر هستند “.  برای به دست آوردن ایده ، اندازه متوسط ​​سلول های انسانی تا 500 برابر بیشتر از یک نانوذره است.

  استفاده کمتر از سموم دفع آفات در کشاورزی

 کپسول کشیدن سموم دفع آفات در مقیاس نانو برای کشاورزی و طبیعت بسیار امیدوار کننده است.  این امر به این دلیل است که یک دقیقه از این ماده ، عملکرد مشابهی را کاهش می دهد ، کاهش یا استفاده از آب و امنیت بیشتری نسبت به وزنی که در کاربرد آن کار می کند ، تضمین می کند. ”

فروشنده بهترین نانو ذرات صنعتی

فروشنده بهترین نانو ذرات صنعتیعلاوه بر همه اینها ، AIMPLAS توانایی انجام سنتز این نانوذرات را دارد به طوری که آنها تجزیه تخریب پذیر هستند.  این امر مستلزم مزایای بی شماری در کاربرد آن است ، زیرا می توان اطمینان داد که آنها باقی مانده های آلاینده ای نخواهند داشت.  با تشکر از این ، آنها می توانند در برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار گیرند که لازم است پس از مدت زمانی خاص ، مواد تشکیل دهنده آنها پس از انجام هدف خود ، تخریب شوند.

 

کاربرد نانو ذرات در صنعت

کاربرد نانو ذرات در صنعتفناوری نانو در صنعت پلاستیک

 بیشترین کاربرد نانوذرات در جهان از پلاستیک ، در سطح صنعتی ، آنهایی هستند که بر پایه دی اکسید سیلیکون ، فلزات و اکسیدهای آنها ، خشت ها ، دندریمرها و همچنین آنهایی که بر پایه کربن ساخته شده اند ، هستند.  خواص این ذرات در سطح خاص خاص آنها قرار دارد.  از نظر منطقی ، نسبت سطح به حجم معکوس با اندازه آنها متناسب است.  بسیاری از خواص قابل دستیابی عبارتند از: پراش نور ، رسانایی ، رنگ آمیزی ، ترشح طولانی مدت داروها ، حمل و نقل مواد ، آبگریزی ، omnifobicity و آبگریزی ، شفافیت ، عقب ماندگی شعله ، مقاومت در برابر خراش ، خواص مکانیکی ، عایق کاری ، کاهش  نفوذپذیری گاز ، ضد میکروبی ، قابلیت بازیافت ، کاتالیز ، جذب نور اشعه ماوراء بنفش ، خصوصیات گرمازا ، رفتار تابشی ، ضریب پایین اصطکاک ، خود تمیز کردن ، ضد پاشیدن و خود ترمیم ، خاصیت حسی و غیره

 در حال حاضر ، با توجه به طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی ، در حال بررسی است که غربالگری درباره چه ویژگی هایی اندازه ، مواد و مورفولوژی های مختلف را به این موارد اختصاص می دهد.  از AIMPLAS ، این ذرات برای به دست آوردن برخی از این خاصیت ها سنتز شده و یا اصلاح می شوند و به لطف آنها در بخش هایی به اندازه پزشکی ، دارویی ، غذایی ، اتومبیل ، هوانوردی ، آرایشی ، آرایشی ، انرژی ، کفش ، کاغذ ، عکاسی ، نساجی و … کاربرد دارد.  ظرف یا ساخت و ساز در میان دیگران.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید