فروشندگان نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت

فروشندگان نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت

نانو اکسید آلومینیوم محصولی است که اخیراً به وسیله واحدهای صنعتی تولید شده است و دارای موارد مصرف بسیار زیادی در حوزه های مختلف نظیر تولید لوازم آرایشی، تصفیه آب، مهندسی و پزشکی می باشد.

فروشندگان نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت با فروش این محصول به مصرف کنندگان حوزه‌ های مختلف موجب شده ‌اند تا این افراد بتوانند این محصول را به راحتی خریداری نمایند و از آن برای تولید محصولات مورد نیاز خود بهره ببرند.

فروشندگان نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت

چند نکته کاربردی درباره نانو اکسید آلومینیوم

چند نکته کاربردی درباره نانو اکسید آلومینیوم نانو اکسید آلومینیوم محصولی است که دارای خواص بسیار شگفت انگیزی می باشد. از جمله نکات کاربردی که در رابطه با این محصول می ‌توان عنوان نمود این است که اکسید آلومینیوم دارای هدایت حرارتی و الکتریکی بسیار مناسبی می باشد.

به نحوی که پژوهشگران هدایت حرارتی این محصول را نزدیک به ۶۰ درصد مس عنوان نموده اند. چرا که برای تولید آن از میله ها و لوله های هادی استفاده شده است.

این امر موجب شده تا از این محصول برای ساخت دستگاه های پلیمری بهره گرفته شود.

چرا که استفاده از این محصول برای تولید این دستگاه ها موجب می شود که خاصیت مکانیکی حرارتی کامپوزیت نانو اپوکسی نسبت به قبل بسیار بهبود پیدا کند و این امر نیز به دلیل خاصیت هدایت حرارتی بالای این محصول می باشد. علاوه بر این، این محصول در برابر خوردگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

جالب است بدانید که این محصول چنانچه در مجاورت هوا قرار بگیرد به راحتی با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد. این امر موجب می ‌شود که یک لایه نازک از اکسید بر روی آن تشکیل شود که ضخامت آن حدود یک متر می باشد.

لایه به وجود آمده با اینکه ضخامتش پایین است ولی موجب می شود که این محصول در برابر خوردگی مقاومتش افزایش پیدا کند و علاوه بر این، این لایه  چنانچه آسیب ببیند می تواند خود را تعمیر نماید. تمامی این عوامل موجب بالا رفتن مقاومت این محصول می گردد.

قیمت مناسب نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت

قیمت مناسب نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت وب سایت ما با ارائه قیمت نانو اکسید آلومینیوم با کیفیت در کم ترین حالت ممکن به مشتریان موجب شده تا مشتریان بتوانند این محصول را با هزینه بسیار مناسبی خریداری نمایند و از آن برای مصارف مورد نیاز به خود بهره ببرند.

همانطور که در ابتدای مطلب هم عنوان نمودیم، نانوسید آلومینیوم دارای موارد بسیار زیادی در حوزه های مختلف می باشد و این امر موجب شده تا اهمیت این محصول بسیار بالا رود.

چرا که از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌شود و این محصول در واقع به عنوان یک ماده پایه و اصلی محسوب می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید