فروشگاه عمده نانو کلوئید طلا

فروشگاه عمده نانو کلوئید طلا

نانو کلوئید طلا به نانو ذرات محلول طلا گفته می شود که به صورت تجاری تولید شده و به خاطر خواص اپتیکی، الکتریکی و شیمیایی خود بسیار مورد توجه هستند. نانوکلوئید طلا به صورت آزمایشگاهی ساخته می شود و فروش عمده در صنایع الکترونیک و پزشکی و… دارد.

فروشگاه عمده نانو کلوئید طلا

ویژگی ها و کاربردهای نانو ذرات طلا

ویژگی ها و کاربردهای نانو ذرات طلا

ذرات در ابعاد نانو پیرو قوانین فیزیک کوانتوم هستند و همین باعث می شود که خواص و واکنشهای متفاوتی از آنها ببینیم.

تولید نانو ذرات و به کارگیری آن در علم و صنعت می تواند بسیاری از نقص محصولات را رفع و بسیاری از خواص آنها را بهبود بخشد.

از ذرات نانو تولیدی که امروزه کاربرد بسیار بالایی دارد نانو ذرات طلا را می توان نام برد. از این ذرات در پزشکی، محصولات آرایشی بهداشتی، علوم زیستی، صنایع الکترونیک و داروسازی استفاده می شود.

نانو ذرات طلا اندازه ای بین یک تا صد نانومتر دارند. تغییر سایز در این بازه باعث به وجود آمدن خواص اپتیکی متفاوت می شود. اتمهای طلا که تا پیش ازین با چیدمان خود فلز خنثی می ساختند، در ابعاد و چیدمان نانویی به ماده ای فعال با سطح واکنش پذیری بالا مبدل می شوند.

نانو ذرات طلا رسانایی حرارتی و الکتریکی بالایی دارند. سطح واکنش آنها گسترده شده و کاتالیزور واکنش تبدیل منوکسید کربن به دی اکسید کربن هستند. بنابراین از آنها برای حذف آلاینده ها نیز استفاده می شود.

از نانو ذرات طلا در تشخیص و درمان سلولهای سرطانی استفاده می شود؛ نانو ذرات طلایی که وارد سلولهای سرطانی می شوند را می توان با نور لیزر رد یابی کرد. همچنین پس از اتصال آنها به سلولهای سرطانی می توان با نور لیزر آنها را حرارت داده و نابود کرد.

امکان تولید و خرید نانو ذره طلا توسط شرکتهای دانش بنیان در کشور ما وجود دارد.

فروفلوئید یا فروسیال، از ذرات نانویی ابر پارامغناطیس است که در ساخت ابزارهای الکترونیکی، مهندسی مکانیک و پزشکی کاربرد ویژه دارد.

فروفلوئید همانند نانو کلوئید طلا، در کارهای آزمایشگاهی کاربرد گسترده دارد.

فروش بهترین نانو کلوئید طلا ایرانی

فروش بهترین نانو کلوئید طلا ایرانی

با گسترش علم نانو و پیشرفت قابل ستایش کشور ما در این علم، مدت زیادی است که نانو ذرات با درصد خلوص بالا در شرکت نانوصدرا تولید شده و به فروش می رسد. 

نانو صدرا سالها در زمینه فروش نانو ذرات، نانو الیاف و کودهای نانو فعالیت داشته و نانو کلوئید طلا یکی از محصولات این شرکت است که برای کارهایی از جمله کارهای آزمایشگاهی و تحقیقی به فروش می رسد.

 نانو صدرا از نمایندگان فروش بهترین نانو کلوئید طلا ایرانی، به شما در رابطه با خرید فروفلوئید، نانو کلوئید و نانو ذرات مورد نیاز شما مشاوره می دهد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید