فروشگاه نانو ذرات کلوئیدی نقره

فروشگاه نانو ذرات کلوئیدی نقره

فروشگاه نانو ذرات کلوئیدی نقره اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول با کیفیت مناسب و قیمت ارزان نموده است و خریداران می‌توانند در این فروشگاه محصول را سفارش دهند.

این فروشگاه محصول مورد نظر را در حجم های متفاوت و در ظروف ویژه ارائه می کند و برای کسانی که به صورت عمده به این محصول جهت استفاده یا صادرات نیاز دارند با قیمت باورنکردنی ارائه می شود.

فروشگاه نانو ذرات کلوئیدی نقره

موارد استفاده از نانو ذرات کلوئیدی نقره

موارد استفاده از نانو ذرات کلوئیدی نقره نانو ذرات نقره از جمله ترکیبات شیمیایی ویژه با داشتن خواص فیزیکوشیمیایی هستند و اهمیت این ترکیبات داشتن خواص ضد میکروبی است و این که این ترکیب از لحاظ زیست محیطی کاملا بی خطر است و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند.

این نانو ذرات با حل شدن در پلی اتیلن گلیکول به شکل محلول کلوئیدی نقره در می آیند و به این ترتیب می توان از آنها برای موارد مختلف استفاده کرد؛ این ترکیب بیشترین نقش را به عنوان ضدعفونی کننده در پزشکی دارد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع آنتی بیوتیک ها باشد و به همین جهت کاربرد داروی زیادی می توان برای این محصول متصور شد.

از این محصول می‌توان به عنوان کاتالیزور در رنگ، بنزن و ترکیبات دیگر استفاده کرد همچنین این محصول در تحقیقات بیولوژیکی و در مولکول های زیستی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و فاقد هر نوع عارضه جانبی است؛ از دیگر موارد استفاده از این محصول می‌تواند در تشخیص سرطان اشاره کرده و اخیراً استفاده از این محصول در تولید کالاهایی مانند کولر، یخچال و ماشین لباسشویی نیز کشیده شده است به گونه ای که باعث ایجاد خواص ضد باکتری در این محصولات می شود و می تواند فعالیت و عملکرد این دستگاه ها را بهبود ببخشد.

فروشنده نانو ذرات کلوئیدی نقره

فروشنده نانو ذرات کلوئیدی نقره فروشنده نانو ذرات کلوئیدی نقره اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول با کیفیت صادراتی و ویژه نموده است و خریداران می توانند در ارتباط مستقیم با این فروشنده نسبت به استعلام قیمت این محصول اقدام کنند؛ این فروشنده برای معرفی کامل این محصول همین وب سایت را راه‌اندازی کرده است و در آن مشخصات دقیق این نانو ذرات و قیمت روز آنها را به نمایش گذاشته است تا کسانی که به این محصول برای کاربردهای مختلف نیاز دارند بتوانند از طریق آن ثبت سفارش خود را انجام دهند و آن را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

این فروشنده از بهترین روش‌های توزیع و پخش برای ارائه این محصول استفاده می نماید و آن را با کیفیت تضمینی در آدرس دلخواه خریداران به آنها تحویل می دهد؛ ارتباط با این فروشنده و ثبت سفارش از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز امکان پذیر است و تلگرام و واتس اپ به عنوان پرکاربردترین شبکه های اجتماعی می توانند رابط مناسبی بین فروشنده و خریدار آن باشند و خریداران از طریق این شبکه ها می توانند استعلام قیمت و سفارش آن را در حداقل زمان ممکن انجام دهند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید