فروش انواع نانو سلولز عمده

فروش انواع نانو سلولز عمده

نانو سلولز در هر عرصه ای کاربرد دارد که یکی از آن ها دنیای پزشکی می باشد که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است؛ لیست شرکت نانو های موفق ایران را می توانید از طریق سایت های معتبر تهیه کنید. به دلیل شناخته شدن هر چه بیشتر و آشنایی با خواص نانو سلولز و ساخت نانو سلولز افراد زیادی برای پیشرفت در صنایع خود از نانو سلولز استفاده کرده اند و از کاربرد های آن نهایت استفاده را برده اند. فروش نانو سلولز بصورت های مختلف اعم از حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد.

فروش انواع نانو سلولز عمده

مراحل تولید انواع نانو سلولز

مراحل تولید انواع نانو سلولز طبق تحقیقات بسیاری در این زمینه دانشمندان دریافتند که سلولز نوعی پلیمر طبیعی دارای ساختار میکرو فیبریلی بسیار منظم است که به صورت مرتب از طریق گیاهان و بعضی جانوران در حال تولید هستند و می توان این ماده را بصورت طبیعی در طبیعت یافت.

در کشور ایران به غیر از چوب، منابع لیگنو سلولز فراوان و متنوعی وجود دارد منابعی همچون ساقه گیاهان زراعی مانند گندم که سالانه مقادیر بسیار زیادی کاه از این گندم ها به تولید می رسد و تنها میزان کمی از آن در مواردی با ارزش افزوده کم استفاده و باقی آن سوزانده می شود که این عمل آلودگی های زیست محیطی را به دنبال دارد. پس از انجام مراحل فرایندی برای تولید نانو سلولز، تحقیقات حاکی بر آن است که نانو سلولز از درجه خلوص بالاتری به نسبت سایرین برخوردار است.

مشخصات نانو سلولز درجه یک به شکل زیر می باشد:

ساختار نانو سلولز درجه یک تک بلوری می باشد. شکل آن ها میل ای بلند و با درجه تبلور بالا سطح ویژه در هر گرم چیزی حدود 575 متر مربع ضریب لاغری بالا در شرایط مختلف از خود مقاومت ویژه بالایی را نشان می دهد. همچنین در مقایسه با انواع پر کننده های معدنی چگالی پایینی دارد. فعالیت شیمیایی سطحی آن بالا می باشد. قیمت پایین ماده اولیه تولید آن به صد میلیارد تن در سال می رسد. دارای قابلیت تجدید شونده؛ زیست تخریب پذیر است.

مرکز ساخت نانو سلولز

مرکز ساخت نانو سلولز اگر به مرکز ساخت این محصول مراجعه کنید و قصد خرید آن را داشته باشید به خوبی مشاهده می کنید که تنوع در اندازه و برندهای آن زیاد است که در قیمت ها نیز تاثیری بسزایی دارد و با یک پرس و جوی ساده می توان به وجه تمایز آن ها پی ببرید. حداقل از یکی نانو ذرات نقره، دی اکسید تیتانیوم، دی اکسید سیلیسیم و طلا در این محصول استفاده شده اند. ساختار نانوها، مواد اصلی خاصیت آنتی باکتریال ها هستند که حدود ده درصد باقیمانده نیز از نانورس لیپوزوم ده، نانو فیبر های کربنی، نانو ذرات سولفید و نیکل استفاده شده است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید