فروش عمده نانو سیلیکا کلوئیدی

فروش عمده نانو سیلیکا کلوئیدی

نانو سیلیکا کلوئیدی، محصولی پرکاربرد و پرمصرف است، که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این صنایع، می توان به صنایع رنگ سازی، صنایع سیمان، صنایع پلیمر و مواد شوینده اشاره کرد. فروش عمده نانو سیلیکا کلوییدی، بر اساس کیفیت بالا و برای کارایی های متنوع، دارای قیمت های متفاوتی است. خرید و فروش عمده این محصول، بسیار مقرون بصرفه و هزینه پرداختی، بسیار مناسب تمام می شود. 

فروش عمده نانو سیلیکا کلوئیدی

نقد و بررسی انواع خلوص نانو سیلیکا کلوئیدی

نقد و بررسی انواع خلوص نانو سیلیکا کلوئیدی نانو سیلیکا کلوئیدی، با درجه خلوص متفاوت، دارای ویژگی ها و کاربرد های متنوعی است. همچنین، از لحاظ مشخصات ظاهری، تفاوت هایی دارند. برای مثل از نظر رنگ، دارای انواع بی رنگ و سفید شیری است. این محصول، در کارخانجات زیادی به عنوان پوشش های صنعتی، به ویژه پوشش های ضد آلودگی، ضد گرد و زار و ضد لکه تولید و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، در برابر سایش، از مقاومت بالایی بهره می برد و مورد استفاده در رنگ های نانو عایق حرارتی است. 

شکل دیگر از انواع نانو سیلیکا کلوئیدی، پودر نانو سیلیس است که به طور گسترده به عنوان مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، به عنوان پر کننده در طراحی کامپوزیت به طور وسیعی به کار برده می شود. در ساخت بتن های مقاوم در معرض خوردگی کاربرد ویژه دارد و برای کف سازی و نماسازی بسیار مناسب است. اضافه نمودن پودر نانو سیلیس به سیمان، باعث بهبود عملکرد سیمان شده و مقاومت فشاری آن را به حد مطلوبی در مقایسه با سیمان معمولی افزایش می دهد. 

در حال حاضر، ذرات سیلیکای استخراج شده از ذخایر طبیعی، درجه خلوص کمی دارند و برای استفاده های علمی و صنعتی مطلوب نمی باشند. در نتیجه، این محصول استخراج شده را طی مراحل و فرآیند های گوناگون، فرآوری کرده و سیلیکای کلوئیدی را تولید می کنند. این نمونه از سیلیکا، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در درجه های خلوص متفاوت و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های مهم نانو ذرات سیلیکا، می توان به ثبات و پایداری بالا، سازگاری با محیط زیست و غیر سمی بودن آن اشاره کرد. 

جدیدترین قیمت انواع نانو ذرات

جدیدترین قیمت انواع نانو ذرات اطلاع از جدیدترین قیمت انواع نانو ذرات، از طرق مختلفی امکان پذیر است. خرید نانو سیلیکا و سایر نانو ذرات به طور مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت نمایید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید