قیمت عرضه نانو سیلیکا کلوئیدی

قیمت عرضه نانو سیلیکا کلوئیدی

نانو سیلیکا کلوئیدی از نمونه  مواد شیمیایی پرکاربرد و پرطرفدار بوده که از تنوع بالا و قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد.  و در مجموع قیمت عرضه نانو سیلیکا کلوئیدی به عواملی نظیر کیفیت مواد اولیه و نحوه تولید آن بستگی خواهد داشت. 

از سویی دیگر برای تعیین قیمت نانو سیلیکا کلوئیدی باید به موارد دیگری نظیر شرکت تولید کننده محصول، نحوه فروش، نوسانات بازار مواد شیمیایی، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی توجه ویژه نمود.

قیمت عرضه نانو سیلیکا کلوئیدی

خصوصیات مهم نانو سیلیکا کلوئیدی

خصوصیات مهم نانو سیلیکا کلوئیدی در حقیقت سیلیکا کلوئیدی که با عنوان سیلیکا سل هم شناخته شده است از دو بخش  سیلیکا و کلوئید ها تشکیل گریده است. به گونه ای که سیلیکا نام دیگر سیلیکون اکسید ها می باشد. در صورتی که کلوئید ها، حالتی بین محلول و سوسپانسیون بوده  که ذرات حل‌ شونده در آن بزرگتر از ذرات محلول ‌هستند و در نتیجه ته‌ نشین نمی گردند.

از این رو با توجه به تعریف دقیق سیلیکا کلوئیدی می توان به بررسی برخی از خصوصیات مهم نانو سیلیکا کلوئیدی پرداخت.

در واقع سیلیکا کلوئیدی گونه ای از سیلیس ها بوده که بر خلاف سایر نمونه ها، در دمای عادی و در طبیعت به صورت مایع وجود خواهد داشت. و  اما با تغییر میزان سیلیکا در این محصول، رنگ و چگالی آن ها قابل تغییر می باشد.

از سویی دیگر سیلیکا کلوئیدی ها باید در دمای 5 درجه سانتی گراد تا 35 درجه سانتی گراد نگه داری گردد. و در ضمن باید توجه داشته باشیم که اگر سیلیکا کلوئیدی دچار مشکل یخ زدگی شود، می تواند پایداری در مقابل ته نشین شدنش، را از دست دهد. و یا با افزایش دمای بیشتر از 35 درجه سانتی گراد، امکان رشد میکروب ها در محلول افزایش یافته و  در این راستا پایداری سیلیکا کلوئیدی ها، کاهش می یابد.

البته لازم به ذکر است که انواع سیلیس کلوئیدی بر اساس اندازه ذرات آن ها مشخص می گردد. به گونه ای که اندازه ذرات، مشخص کننده میزان غلظت، مقدار pH سیلیس کلوئیدی و درجه پایداری محلول در دما های مختلف این ماده شیمیایی می باشد. 

تولید بهترین نانو سیلیکا کلوئیدی در ایران

تولید بهترین نانو سیلیکا کلوئیدی در ایران با پیشرفت علم شیمی در کشور، هر ساله شاهد ساخت مواد شیمیایی جدید و کاربردی خواهیم بود. و  در همین راستا شیمی دانان اقدام به تولید سیلیکا کلوئیدی در ایران نموده اند و در واقع این محصول نقش مهمی در صنعت خواهد داشت.

و  از آن جایی که کیفیت و قیمت این محصول، رابطه ای مستقیم  به صنایع وابسته به آن داشته، بنابراین تولید کنندگان این ماده شیمیایی بی نظیر، باید نانو سیلیکا کلوئیدی را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید