مرکز فروش نانوسیال اکسید آلومینیوم

مرکز فروش نانوسیال اکسید آلومینیوم

نانوسیال اکسید آلومینیوم، ماده ای است که با استفاده از فناوری نوین نانو، با استفاده از ماده اکسید آلومینیوم  در سیالات موجود در لوله های انتقال  اضافه می کنند.

این ماده، توانسته است مشکلات ناشی از انتقال حرارت به طور مناسب را به راحتی حل کند.

این ماده به علت اینکه با روش نانو تولید می شود معمولا گران قیمت می باشد. برای خرید این ماده می توان به مراکز فروش متعددی که در شهر های مختلف وجود دارد، خریداری کنید. 

مرکز فروش نانوسیال اکسید آلومینیوم

بررسی خصوصیات نانوسیال اکسید آلومینیوم

بررسی خصوصیات نانوسیال اکسید آلومینیومبرای استفاده  فلزات در نانو سیالات از مواد با اندازه های نانومتری در سیالات پخش می کنند.

فلزات مختلی که در سیالات شناور هستند نقش منتقل کننده حرارت دارند این مواد گرمای سیالاتی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند را می گیرد.

یکی از موادی که به عنوان نانو سیال مورد استفاده قرار می گیرد، نانو سیال اکسید آلومینیوم می باشد. این ترکیب فلزی به علت بالا بودن ضریب رسانش آن نسبت به سایر ترکیبات نانو سیال منتقل کننده بهتری در سیالات می باشند.

از یک ماده بسیار خوب برای انتقال حرارت در مبدل های حرارتی می باشند.

اساس کار این نوع ماده به این گونه است که با اضافه شدن ذرات نانومتری اکسید آلومینیوم در سیالات توانسته است که رسانش گرما را به خوبی انجام دهد.

این مواد خود به تنهایی خاصیت انتقال حرارت خیلی کمی دارند ولی به علت اینکه در سیالات، حالت لغزشی پیدا می کنند، این حالت لغزشی این مواد نانومتری بر توانایی انتقال حرارت آن ها می افزاید به این گونه که با لغزش این مواد  در سیال یک حالت ناهمگون در سیالات ایجاد می شود که باعث می شود انتقال حرارت با راندمان بهتری انجام شود. 

از این مواد نیز در قدیم به عنوان منتقل کننده حرارتی مورد استفاده قرار می گرفت ولی به علت مشکلاتی از قبیل سایش لوله ها، افت فشار، رسوب و گرفتگی که در استفاده از این ترکیبات فلزی به وجود آمد، متخصصان در ارایه راه حل این مشکل، تولید نانو سیال از این مواد را پیشنهاد دادند این مواد اندازه های یک تا صد نانومتری دارند و در سیالات کاملا شناورند و مشکلاتی از قبیل سایش و گرفتگی و… را حل کرده است.

این نانو سیال ها به علت خاصیت شناور ماندن در سیالات  توانسته اند انتقال گرما خوبی داشته باشند ولی در صورت تغییر PH، غلظت ، ویسکوزیته سیال و نوع نانو سیال می توانند به هم بچسبند و رسوب پیدا کنند و دیگر خاصیت این رسانش گرما را از دست دهند.

  از خاصیت های مهم اکسید آلومینیوم برای تولید نانو سیال این است که تمایل کمی به چسبیدن به هم دارند که این خود از رسوب و اتصال به همدیگر جلوگیری می کند و همچنین این نانو سیال ها نسبت به سایر نانو سیال ها عمل رسانش گرما در سیالات را بهتر انجام می دهند. 

تأثیرات استفاده از نانوسیال اکسید آلومینیوم

تأثیرات استفاده از نانوسیال اکسید آلومینیومیکی از ویژگی های همه صنایع این است که با دماهای بالا کار می کنند پس برای جلوگیری از صدمه رساندن سیالات در حال چرخش بین دستگاه ها باید از رادیاتور جهت خنک کردن دستگاه ها استفاده کرد.

در قدیم از سیالات خنک کننده برای پایین آوردن دما استفاده می کردند ولی به علت راندمان پایین و کند کردن کار به این فکر افتادند که از مواد  فلزی به جای سیالات خنک کننده مورد استفاده قرار دهند ولی این ترکیبات فلزی کوچک موجود در سیالات نیز به علت گرفتگی و رسوب کردن موجب آسیب به لوله ها و تجهیزات می شد و متخصصان و مهندسان برای رفع این مشکل به تولید نانو سیالات که از ترکیبات مختلف بود تهیه کردند.

نانو سیالات با اندازه نانومتری خود توانستند رسانش گرما خوبی داشته باشند.

امروزه وجود یک منتقل کننده حرارت در سیالات در صنایع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نوع ذرات مورد استفاده جهت انتقال حرارت بسیار اهمیت دارد. امروزه ذرات زیادی در اندازه نانومتری در سیالات پخش می کنند.

نانو سیال اکسید آلومینیوم به علت راندمان بالایی که نسبت به سایر نانو سیال ترکیبات دیگر داشتند امروزه در صنایع مورد استفاده بیشتری قرار می گیرند. 

فروش عمده نانوسیال اکسید آلومینیوم

فروش عمده نانوسیال اکسید آلومینیوماین ماده در کارخانه های مختلفی که به صورت مهندسی شده در اندازه های خیلی کوچک نانومتری تولید می شوند.

برای خرید این مواد که یک ماده ی اصلی در صنایع می باشد بهتر است صاحبان صنعت برای داشتن خرید مقرون به صرفه تر از این بهتر است به صورت عمده از کارخانه های سازنده خریداری کنند خرید از کارخانه ها یک نوع خرید مستقیم می باشد و در خرید مستقیم قیمت نانو سیال به نسبت ارزان تر می باشد زیرا در خرید مستقیم واسطه ها و دلالان حضور ندارند و قیمت ناشی از حضور آن ها از قیمت آن کاسته می شود در نتیجه فروش نانو سیال به صورت عمده و از کارخانه های سازنده مقرون به صرفه ترین خرید می باشد. 

مهمترین موارد مصرف نانوسیال اکسید

مهمترین موارد مصرف نانوسیال اکسیدوجود نانو سیال  اکسید در صنایع و در زمینه پزشکی نقش کلیدی دارد و بر سلامت تجهیزات نقش موثری دارد.

این مواد علاوه بر منتقل کننده های حرارت کاربرد های دیگری  نیز دارند که مختصر نام برده می شود: با اضافه کردن این نانو سیال های اکسید چهار ویژگی سیال را تغییر می دهد:چگالی و  ویسکوزیته سیال، ضریب حرارتی و گرمای ویژه که باعث بهبود در عملکرد کار دستگاه ها دارد.

این نانو سیالات اکسید در صرفه جویی انرژی و بازیابی انرژی نقش موثری دارند. در زمینه پزشکی نیز از این مواد در انتقال حرارت مورد استفاده قرار می دهند. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید