فروش مستقیم نانو کلوئید نقره ضدعفونی کننده

فروش مستقیم نانو کلوئید نقره ضدعفونی کننده

نانو کلوئید نقره به علت وجود نقره با دارا بودن خاصیت ضد عفونی کننده در بیشتر موارد جهت ضد عفونی زخم ها و جراحات به جای الکل و بتادین استفاده می شود. به دلیل همین کاربرد نانوذره نقره است که در بسیاری از فروشگاه های لوازم و تجهیزات دارویی و پزشکی، این محصول بطور مستقیم و به دو صورت عمده و جزئی در ظرفیت های مختلف به فروش می رسد. 

فروش مستقیم نانو کلوئید نقره ضدعفونی کننده

بررسی ویژگی ضد عفونی کنندگی نانو ذرات

بررسی ویژگی ضد عفونی کنندگی نانو ذرات

محلول نانو کلوئید نقره که بسیاری از افراد آن را با نام نانو سیلور می شناسند یک محلول ضد عفونی کننده با اثر ضد باکتریایی و ضد ویروس است که در ترکیب آن به هیچ وجه از ترکیبات حاوی کلر استفاده نشده و سازگاری بسیاری با محیط زیست دارد. 

پایه اصلی ترکیبات این محلول ذرات ریز نانو نقره است، در حالیکه سایر ضد عفونی کننده ها بر پایه الکل یا اتانول ساخته می شوند. 

مکانیسم اثر این ضد عفونی کننده چنین است که با نفوذ در DNA باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها آن ها را به طور کلی از بین برده و به این ترتیب به حفظ سلامتی بدن کمک شایانی می نماید. 

کارآیی این محصول تا اندازه ای است که از آن برای ضد عفونی کردن سطوح، ابزار و وسایل مختلف، دست ها و سایر اشیاء استفاده شده و قدرت شگفت انگیزی در از بین بردن انواع آلودگی های میکروبی دارد. 

این محلول به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه اثر سمی در بدن از خود بر جای نگذاشته و موجب تحریک پذیری بدن نمی گردد، این در حالی است که سایر نمونه های ضد عفونی کننده ها که بر پایه الکل طراحی شده اند باعث ایجاد حساسیت ریوی و خارش و سوزش پوست می شوند. 

قیمت عرضه مستقیم نانو کلوئید نقره

قیمت عرضه مستقیم نانو کلوئید نقره

به طور کلی نانو کلوئید نقره که بر پایه ذرات نانو طراحی و ساخته شده اند به علت نداشتن سختی هایی که سایر انواع محلول های ضد عفونی کننده در هنگام تولید و ساخت دارند و همچنین به علت راحت تر بودن مراحل تولید، ارزان تر از گونه های مشابه خود هستند. 

تولید کنندگان این محصول نیز تدابیری اندیشیده اند تا با عرضه مستقیم این محصول امکان دسترسی آسان و با قیمت مناسب تر را برای متقاضیان فراهم نموده و از دخالت سود جویانی که در افزایش روند قیمت گذاری این محصولات تاثیر منفی دارند جلوگیری بعمل آورند. 

همین پایین بودن قیمت عرضه مستقیم محلول نانو سیلور باعث رونق بازار خرید و فروش این محصول در بازار داخلی شده و حتی باعث شده تا این محلول به عنوان یکی از ابزار و وسایل خدمات دارویی و پزشکی جای خود را در بازار جهانی به نحو چشمگیری باز نماید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید