فروش نانو ذرات اکسید مس مرغوب

فروش نانو ذرات اکسید مس مرغوب

نانو ذرات اکسید مس ماده ای سیاه رنگ است که از فلز مس تولید می شود و از اکسیدهای فلزی پر مصرف و پر کاربرد است که قابلیت ترکیب شدن با مواد مختلف را دارد و در مقابل حرارت و رطوبت هم دوام زیادی از خود نشان می دهد به همین دلیل در صنایع مختلف خصوصا کشتی سازی به کار می رود. فروش این ماده مرغوب در حجم های مختلف و به صورت عمده و جزیی انجام می شود که هر کدام نرخ خاص خود را دارند. 

فروش نانو ذرات اکسید مس مرغوب

بارزترین ویژگی نانو ذرات اکسید مس

بارزترین ویژگی نانو ذرات اکسید مس بهترین نانو ذرات در ایران تولید می شوند و دارای ویژگی هایی بارز هستند که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم. 

  • این محصول به صورت پودر بوده و رنگی تیره هم دارد و شما می توانید آن را با مواد دیگر مخلوط کرده و ترکیب جدیدی خلق کنید. 
  • مقاومت زیادی که در مقابل آب و جلبک زدن و زنگ زدگی و پوسیدگی دارد باعث شده تا در صنعت رنگ سازی خصوصا رنگ های دریایی استفاده شود که بهترین بازدهی را دارد. 
  • مزیت دیگر این نانو استفاده به عنوان سوخت آن هم در راکت ها است که می تواند به افزایش سرعت آنها کمک زیادی کند.
  • میزان دوام و ماندگاری این فرآورده صنعتی زیاد بوده و تا مدت طولانی با همان کیفیت اولیه باقی می ماند. 
  • این ذرات بسیار ریز هستند و در زمان مصرف بافتی متراکم دارند که باعث چسبندگی بیشتر آنها می شود. 

مراکز عرضه نانو ذرات اکسید مس مرغوب

مراکز عرضه نانو ذرات اکسید مس مرغوب این مرکز برای عرضه نانو ذرات مرغوب به بازار خدمات گسترده ای را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. نمایندگی عرضه کننده از سوی کارخانه های تولید کننده این محصول تعیین می شود و به دلیل این که تحت نظارت این شرکت های تولیدی کار می کند بسیار قابل اطمینان هستند و شما با رجوع به این فروشگاه ها می توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

آن ها بهترین واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده هستند و محصول با کیفیت و ارزان قیمت را به صورت عمده از تولیدی خریداری کرده و در کمترین زمان در سراسر کشور پخش و توزیع می کنند تا مشتری به ان ها دسترسی داشته باشد و بتواند خرید خود را به راحتی انجام دهد.

کارخانه با بکارگیری تجهیزات پیشرفت و استفاده از استانداردهای روز دنیا و مواد اولیه مرغوب توانسته محصولی تولید و به بازار عرض کند که به دلیل کیفیت بالا علاوه بر تامین نیاز داخلی جنبه صادراتی هم پیدا کرده است. این تجارت پر سود علاوه بر اینکه در آمد ارزی زیادی برای تولیدی و اقتصاد کشور به همراه دارد بلکه باعث ایجاد فرصت های شغلی بیشتر در این صنعت می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید