فروش نانو ذرات سیلیس بتن

فروش نانو ذرات سیلیس بتن

امروزه، کاربرد و بکارگیری فناوری نانو، موجب شده است تاثیر زیادی را بر سلامت و در راحتی مردم ایفا کند. استفاده از این فناوری، فواید و مزایای ویژه ای دارد. یکی از این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و هزینه نگهداری، بسیار ارزان است. فروش نانو ذرات سیلیس و شوینده نانو، بر اساس استاندارد های کیفی سازمان های معتبر و در بسته بندی های گوناگون، از قیمت های متفاوتی بهره می برد. فروش نانو ذرات سیلیس بتن

نانو ذرات سیلیس چه کاربردی دارد؟

نانو ذرات سیلیس چه کاربردی دارد؟ یکی از کاربرد های مهم نانو ذرات سیلیس و شوینده نانو ماشین، استفاده از آن به طور گسترده در صنعت شیشه سازی بخصوص ساخت شیشه های ضد انعکاس است. به طوری که، با ایجاد یک لایه محافظ بر روی شیشه، آسیب پذیری آن را کاهش داده و از شیشه در مقابل اشعه های خطرناک و مضر خورشید محافظت می کند. همچنین، در شرایط آب و هوایی مختلف و بخصوص فصول بارانی، قابلیت خود تمیز شوندگی دارند و از ورود آب به محیط خانه جلوگیری می کند.

از دیگر کاربرد های این محصول، استفاده از آن در مصالح ساختمانی و به ویژه بتن است. با به کار بردن نانو سیلیس در بتن، میزان آب مصرفی، به طور قابل توجهی کاهش می یابد و باعث کاهش هزینه مصرفی آب می گردد. به علاوه، استفاده از آن در کاشی ها و سرامیک ها، سبب می شود که ساختمان ها از اثرات محیطی در امان مانده و رنگ این مصالح دچار تغییر نشود و همواره، ثبات رنگ خود را حفظ کنند.

به کار بردن این محصول در تولید لوله های کربنی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همین امر سبب شده است که استحکام این لوله ها به طور قابل توجهی افزایش یابد و حتی در مقایسه با فولاد، از نظر مقاومتی چندین برابر شوند. کاربرد نانو ذرات کلوئیدی سیلیس در صنایع چوب، درخشندگی و شفافیت چوب را تا حد عالی بالا می برد و بنابراین، تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری چوب استفاده شده در محصولات متنوع دارد. ساختمان هایی که از سیمان استفاده می کنند، بعد از مدتی، دچار کثیفی و لکه می شوند. اضافه کردن ذرات نانو سیلیس، از کثیف شدن و جذب آلودگی توسط سیمان جلوگیری می کند.

تولید کننده نانو ذرات کلوئیدی سیلیس

تولید کننده نانو ذرات کلوئیدی سیلیس تولید کننده نانو ذرات کلوئیدی سیلیس، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و هزینه پرداختی بسیار مناسب تمام می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید