مرکز فروش نانو ذرات سیلیسیم

مرکز فروش نانو ذرات سیلیسیم

مرکز فروش نانو ذرات سیلیسیم از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که در زمینه تهیه و توزیع انواع ذرات سیلیسیم نانو مشغول به فعالیت بوده و توانسته در مدت زمان کوتاهی بازار خرید نانو ذرات را در دست گرفته و گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. این مرکز همچنین قادر است به حجم گسترده ای از نیاز متقاضیان در بازار های داخلی و خارجی پاسخ مثبت گوید.

مرکز فروش نانو ذرات سیلیسیم

مهمترین ویژگی نانو ذرات سیلیسیم

مهمترین ویژگی نانو ذرات سیلیسیم

نانو ذرات سیلیسیم دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که موجب جلب نظر بسیاری از افراد فعال در زمینه صنعت به سمت خود شده اند که در ذیل به اختصار به برخی از آن ها اشاره می شود:

  • در درجه اول باید گفت چون این محصول خطر مسمومیت بسیار پایینی دارد از آن در صنایع مختلف پلیمر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این ذرات دارای نقطه ذوب نسبتا بالایی هستند تا جایی که در دمای 1600 درجه سانتی گراد به حالت مذاب در می آیند.
  • نقطه جوش این محصول نیز چیزی حدود 2200 درجه سانتی گراد است که معمولا در صنایع مختلف و به روش ها و با ابزار خاص به دمای جوش می رسند.
  • این ذرات نانو از ترکیب اکسیژن و سیلیسیم ساخته شده و بر خلاف تصور عموم صنعتگران، رسانی خوبی برای گرما به شمار نمی آید بنابراین از آن ها در تولید جداره وسایل گرما زای غول پیکر یا محفظه های عظیم سیستم های خنک کننده در نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید بی واسطه نانو ذرات سیلیسیم

خرید بی واسطه نانو ذرات سیلیسیم

یکی از روش هایی که تولید کنندگان نانو ذرات سیلیسیم برای فروش راحت تر و هر چه سریع تر محصولات تولیدی خود در نظر گرفته اند، ارائه مستقیم و بی واسطه آن ها به متقاضیان می باشد.

خریداران نیز با هدف رهایی از دست دلالان و واسطه های بازار خرید و فروش این محصول و معافیت از پرداخت هزینه های گزاف واسطه گری خرید بی واسطه نانو ذرات را انتخاب نموده و مایل هستند تا نانو سیلیسیم را مستقیما از تولید کننده خریداری کنند.

این گروه از خریداران می توانند به صورت حضوری و اینترنتی این ذرات کارآمد را تهیه نمایند.

در روش حضوری آن ها می توانند در مرکز نمایندگی شرکت تولید کننده حضور یافته و پس از بررسی مشخصه های کیفی و فنی این محصول، آن را خریداری نمایند.

در خرید مستقیم به صورت آنلاین نیز خریداران می بایست به وب سایت رسمی شرکت تولید کننده که مستقیما از طرف شرکت مشغول به فعالیت است مراجعه کرده و پس از مشاهده لیست قیمت ها میزان دلخواه از محصول را سفارش داده و در محل مورد نظر خود دریافت نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید