فروش نانو کلوئید طلا در تهران

فروش نانو کلوئید طلا در تهران

فروش نانو کلوئید طلا در تهران و دیگر شهرها با قیمت های بسیار عالی توسط سایت ما صورت می گیرد و نمایندگی های معتبر فروش نانو کلوئید طلا در شهرهای بزرگ دایر شده که ارائه دهنده بهترین نانو کلوئید با بهترین قیمت به مشتری می باشند.

فروش نانو کلوئید طلا در تهران

5 کاربرد مهم نانو کلوئید طلا در صنعت

5 کاربرد مهم نانو کلوئید طلا در صنعت قرن هاست که طلا بشر را مجذوب خود کرده است و بعنوان یک فلز گرانبها مورد توجه قرار گرفته است.  گزارش ها حاکی است که نانوذرات طلای کلوئیدی قرن ها توسط هنرمندان به دلیل رنگهای پر جنب و جوش خود مورد استفاده قرار گرفته اند ، که در اثر تعامل آنها با نور مرئی تولید می شود.  با این حال ، تنها در دهه 1850 دانشمندان شروع به مطالعه جزئیات بیشتر در مورد خواص آنها کردند.

نانوذرات طلا مواد متنوع با کاربردهای گسترده ای در زمینه های مختلف هستند.  محققان ذرات طلا را با DNA پوشانده و آنها را به جنین های گیاهی یا سلول های گیاهی تزریق می کنند.  این امر باعث می شود كه برخی از مواد ژنتیکی وارد سلول ها شده و آنها را دگرگون كنند.  این روش پلاستیکهای گیاهی را تقویت میکند.

 در شماره ژوئیه 2007 شیمی تحلیلی گزارش شد که دانشمندان دانشگاه پوردو توانستند از نانوذرات طلا برای تشخیص سرطان پستان استفاده کنند.  بعداً همچنین کشف شد که نانوذرات می توانند سموم و پاتوژن ها را تشخیص دهند.

 ویژگیهای نوری الکترونیک نانوذرات طلا برای استفاده در کاربردهای فناوری پیشرفته مانند پروب حسی ، رسانای الکترونیکی ، مواد درمانی ، فوتوولتائیک آلی ، تحویل دارو در کاربردهای بیولوژیکی و پزشکی و کاتالیز مورد استفاده گسترده قرار گرفته است.

 سایر کاربردهای نانوذرات طلا در زیر ذکر شده است:

 به عنوان یک ماده ضد بیوتیک ، ضد قارچ و ضد میکروب که در پلاستیک ، روکش ها ، نانو الیاف و منسوجات اضافه می شود

 در نانوسیم ها و کاربردهای کاتالیزور

 در زایمان عامل درمانی

 برای اتصال مقاومت ، رسانا و سایر عناصر یک تراشه الکترونیکی

 در فتودینامیک درمانی – هنگامی که نور بر روی تومور حاوی نانوذرات طلا اعمال می شود ، ذرات به سرعت گرم می شوند و سلول های تومور را می کشند

 در سنسورهای مختلف ، به عنوان مثال  سنسور رنگ سنجی با نانوذرات طلا می تواند تشخیص دهد که آیا مواد غذایی مناسب برای مصرف هستند

 به عنوان بسترهایی برای اندازه گیری انرژی لرزش پیوندهای شیمیایی در طیف سنجی رامان سطح پیشرفته

 رنگ های پراکنده نانوذرات طلا در حال حاضر برای کاربردهای تصویربرداری بیولوژیکی استفاده می شوند

 نانوذرات طلا کاملاً متراکم هستند ، بنابراین به آنها امکان استفاده از پروب های میکروسکوپ الکترونی انتقال داده می شود

 برای شناسایی نشانگرهای زیستی در تشخیص سرطانها ، بیماریهای قلبی و عوامل عفونی

 به عنوان کاتالیزور در تعدادی از واکنشهای شیمیایی

 برای کاربردهای سلول سوختی

 طلا یک عنصر Block D ، Period 6 است.  این فلز نرم است که غالباً آلیاژ می شود تا قدرت بیشتری به آن ببخشد.  این هادی خوب گرما و برق است.  این بازتاب دهنده خوب مادون قرمز است و از نظر شیمیایی بی اثر است.

قیمت فروش عمده نانو کلوئید طلا ایرانی

قیمت فروش عمده نانو کلوئید طلا ایرانی قیمت نانوذرات طلا در سایت معتبر ما بسیار مناسب بوده و فروش عمده نانو کلوئید طلا ایرانی با بهترین قیمت ها صورت می گیرد که شما می توانید آنها را به صورت عمده و جزئی سفارش داده و به موقع تحویل بگیرید. در هنگام خرید نانو ذره طلا به مارک و کیفیت آن توجه کنید تا محصولی بی نظیر را خریداری نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید