فروش کلی نانو ذرات زئولیتی

فروش کلی نانو ذرات زئولیتی

نانو ذرات زئولیتی دارای ویژگی های کاربردی و ویژه ای در زمینه های مختلف هستند که از خصوصیات بی نظیر این ذرات می توان در انواع کار ها و مشاغل مانند صنایع و علوم مختلف استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر و نحوه فروش کلی این محصولات ما را دنبال کنید.

فروش کلی نانو ذرات زئولیتی

بررسی مشخصات نانو ذرات زئولیتی

بررسی مشخصات نانو ذرات زئولیتی نانو ذرات زئولیتی چیست؟ نانو زئولیت ها آلومینوسیلیکات های بلوری هستند که در سنگ های رسوبی و سنگ های آتشفشانی گزارش شده اند و به عنوان شاخص ارزشمند برای محیط های رسوبی و ژنتیکی، همچنین شاخص ارزشمندی در سنگ شناسی هستند.
افزایش فشار جمعیت بر منابع طبیعی زمین باعث کاهش امنیت غذایی جهانی شده و در نتیجه باعث کاهش تولید مواد غذایی به دلیل تخلیه ذخایر عناصر خاک، کاهش ذخایر کربن آلی خاک، آلودگی فلزات سنگین و غیره … می شود، بنابراین، استفاده از نانو ذرات زئولیت در مدیریت باروری خاک و کشاورزی در نظر گرفته شده است.
بیشتر نانو زئولیت ها سفید هستند، با این حال، برخی از آن ها که حاوی مقادیر کمی یا کم آهن هستند که به رنگ زرد کم رنگ یا قهوه ای مایل به قرمز به نظر می رسند.
به طور کلی، سنگ های رسوبی از زئولیت نسبت به نوع آتشفشانی آن ها پایدارتر از اسید آتشفشانی است زیرا معمولاً حاوی Si بیشتری است.
ساختار نانو زئولیت ها را می توان به دو قسمت تقسیم کرد: ستون های ذوب شده حلقه ها که با افزایش دما منبسط می شوند و مناطق ستون داخلی که به دلیل گرما تمایل به جمع شدن دارند.
در ساختار نانو ذرات زئولیت طبیعی، آب و کاتیون ها می توانند به طور معکوس حذف شوند یا با کاتیون های دیگر جایگزین شوند.

تولید کننده نانو ذرات زئولیتی

تولید کننده نانو ذرات زئولیتی ظهور فناوری نانو باعث شده تولید کننده نانو ذرات در صدد تولید نانو زئولیت ها بر آید و زمینه را برای فعالیت بسیاری از مشاغل جدید در تهیه، تولید، توزیع، بسته بندی و فروش این محصولات هموار کند.
روند تولید نانو ذرات زئولیتی پیچیده است و تولید این ذرات با کمک محلول ها و همچنین ژل ها انجام می شود، امروزه روش های زیادی برای تولید نانو ذرات زئولیت وجود دارد.
فروش نانو ذرات توسط تولید کننده های آن معمولا به صورت اینترنتی ارز سایت های فعال در خرید و فروش این محصولات انجام می گیرد.
روند فروش نانو زئولیت در سایت ها به طور کلی به گونه ای است که مشتری پس از بررسی و انتخاب پودر دلخواه خود خرید را به صورت آنلاین در کمترین زمان و در حجم های مختلف، با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه انجام می دهد و محصول در اسرع وقت به آدرس مشتری ارسال می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید