فروش کلی نانو فیبر کربنی

فروش کلی نانو فیبر کربنی

فروش بهترین نانو فیبر کربنی با قیمت مناسب و به صورت کلی توسط تولید کننده این محصول انجام می‌شود و خریداران می‌توانند در سفارش عمده این محصول آن را با قیمتی بسیار مناسب نسبت به بسیاری از فروشنده های دیگر تهیه کنند.

در فروش کلی نانو فیبر کربنی بهترین نوع بسته بندی برای آن انتخاب شده است تا کیفیت محصول از محل تولید تا هنگام تحویل به خریدار عمده دچار تغییر نشود و خریدار از کیفیت آن رضایت کافی داشته باشد.

فروش کلی نانو فیبر کربنی

منظور از نانو فیبر کربنی چیست؟

منظور از نانو فیبر کربنی چیست؟ نانو فیبر کربنی در واقع نوعی فیبر ساخته شده از عنصر کربن با مقیاس نانو است که در لایه‌های گراف خود را نشان می‌دهد و ساختار استوانه ای نسبتاً پیچیده ای دارد؛ این لوله می تواند بین ۱۰ تا بیشتر از ۵۰۰ میکرون قطر داشته باشد و طول آن نیز نهایتاً به ۲۰۰ میکرومتر می‌رسد و کمترین اندازه طول آن ۵ دهم میکرو متر است که عدد بسیار کم می باشد.

این محصول می تواند برای انتقال الکتریسیته و حرارت و حتی استفاده از آن در جهت گیری بلوری مورد استفاده قرار بگیرد؛ از ویژگی های این محصول می توان به تراکم و مقاومت بالا در آن اشاره کرد همچنین هدایت حرارتی این محصول بسیار فراوان بوده و همان طور که بعداً به آن اشاره می‌کنیم با استفاده از روشی موسوم به رسوب بخار شیمیایی تشکیل می شود.

از خواص عمومی این محصولات می توان علاوه بر موارد ذکر شده به خصوصیات شیمیایی آن نیز اشاره کرده همچنین دارای مقاومت کششی بوده و در آن می توان خواص مکانیکی متعددی را مشاهده کرد از جمله این که دمای ذوب آن به ۱۴۰۰ درجه سانت یگراد می رسد و افزایش دما می تواند به پارگی فیبر منجر شود.

فرایند تولید نانو فیبر کربنی

فرایند تولید نانو فیبر کربنی برای تولید نانو فیبر کربنی مراحل سنتز نسبتاً پیچیده می باشد و استفاده از رسوب کاتالیستی به کمک حرارت و با استفاده از پلاسما می تواند باعث تولید این نانو فیبر شود و یکی از روش های مرسوم برای ایجاد آن است؛ در این روش مولکول های گاز در هوا تجزیه شده و کربن با استفاده از یک فلز واسطه ای که نقش کاتالیزور را دارد به صورت رسوب ایجاد خواهد شد.

در کل می‌توان گفت که تولید این فیبر مستلزم طی مراحل مختلف از جمله تجزیه گاز، رسوب نمودن کربن، رشد و ضخیم شدن فیبر و در نهایت تهیه گرافیک و تصفیه آن است که این مجموعه این مراحل می‌توانند زمینه را برای تولید نانو فیبر فراهم آورنده و به این ترتیب این محصول آماده ارائه شود.

در ین فرآیند معمولا از کاتالیزور آهن استفاده می‌شود که سعی شده است کاملا خالص گردد و به این ترتیب با استفاده از سولفید هیدروژن درجه خلوص آن را بالا می‌برند تا به این شکل نقطه ذوب آن به مقدار زیادی کم شود و همین که شرایط مناسب برای نفوذ کربن را فراهم آورد همچنین از جمله گاز های مورد استفاده در این فرآیند نیز می‌توان به اتیلن، بنزن و گاز طبیعی اشاره کرد که به عنوان گازهای تجزیه شونده می توانند نقش اصلی را در تولید این محصول داشته باشند.

شرکت تولیدی نانو فیبر کربنی

شرکت تولیدی نانو فیبر کربنی بهترین انواع نانو فیبر کربنی در شرکت تولیدی نانو فیبر ساخته می‌شود و شرکت مذبور می تواند این محصول را با استفاده از بهترین مواد و بروزترین روش ها تولید و در اختیار خریداران این محصول قرار دهد؛ این شرکت همچنین نرخ مناسبی را برای این محصول ویژه و پرکاربرد در نظر گرفته است تا خریداران عمده بتوانند با سفارش آن به قیمت پایین تری پرداخت کنند.

همچنین خریداران می‌توانند از طریق روش های مختلف با این شرکت ارتباط برقرار کرده و از قیمت انواع مختلف این محصول باخبر شوند و در نهایت سفارش خرید آن را انجام دهند؛ ارتباط با این شرکت تولیدی بسیار راحت و کم هزینه است و خریداران می توانند از طریق همین سایت که توسط این شرکت ایجاد شده است اطلاعات مربوط به این نانو فیبر را به دست آورند و در نهایت به راحتی و تنها با چند کلیک خرید آن را نهایی سازند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید