قیمت انواع نانو اکسید روی صنعتی عمده

قیمت انواع نانو اکسید روی صنعتی عمده

اکسید روی یکی از موادی است که دارای خواص بی نظیری است. این ماده در قرن اخیر به دلیل استفاده در دستگاههای ذخیره انرژی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با سنتز نانوذرات اکسید روی ، می توان خواص این ماده را بهبود بخشید و کاربردهای بیشتری را ارائه داد. با توجه به تعداد زیاد برنامه ها و بازده اقتصادی ، این بار فرصت سرمایه گذاری به تولید نانو اکسید روی اختصاص داده شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع نانو اکسید روی صنعتی عمده می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید.

قیمت انواع نانو اکسید روی صنعتی عمده

پایداری شیمیایی بالا نانو اکسید روی صنعتی

پایداری شیمیایی بالا نانو اکسید روی صنعتی اکسید روی ، که در کتاب های باستان توتیا نامیده می شود ، یک ترکیب غیر آلی با فرمول ZnO به شکل یک پودر سفید و محلول در آب است. نانوذرات اکسید روی به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب یکی از پرکاربردترین ذرات معدنی است که مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است.

از خواص ویژه نانو ذرات Zno می توان به پایداری شیمیایی بالا ، ثابت کم الکتریک ، فعالیت کاتالیزوری زیاد ، جذب نور مادون قرمز و فرابنفش و از همه مهمتر ضد باکتری اشاره کرد. در سال های اخیر ، اکسید روی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد نوری ، الکترونیکی و پیزوالکتریک و همچنین کاربرد بالقوه آن در سلول های خورشیدی ، دیودهای ساطع کننده نور آبی ، سنسورها و دیمرها ، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

علاوه بر صنایع آرایشی ، از نانو ذرات روی در ساخت پانسمان طبیعی برای درمان زخم ها نیز استفاده می شود. به دلیل خاصیت ضد باکتریایی این نانوذرات و ضعیف شدن اشعه ماورا بنفش نور خورشید ، از آنها در ساخت کرم های ضد آفتاب نیز استفاده می شود. پرتوهای خورشید امواج متفاوتی با طول موج های مختلف دارند ، از امواج کوتاه مانند اشعه ماورا بنفش گرفته تا امواج رادیویی با طول موج های طولانی.

یکی از مهمترین دلایل بیماریهای پوستی اشعه ماورا بنفش خورشید است که در مقادیر زیاد می تواند باعث سرطان پوست شود. یکی از اولین کاربردهای فناوری نانو در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده از نانو مواد اکسید فلز مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم در ضد آفتاب ها بود. یکی دیگر از مزایای ضد آفتاب های جدید این است که توسط پوست جذب نمی شوند و آلرژی ایجاد نمی کنند.

تولید نانوذرات برای محصولات ضد آفتاب که بیشتر متشکل از نانوذرات دی اکسید تیتانیوم و نانوذرات اکسید روی هستند ، روز به روز در حال افزایش است. اکسید روی آلی یکی از غنی ترین ساختارهای نانو است. از این ماده می توان در ابزارهای نوری در منطقه ماوراlet بنفش و آبی استفاده کرد. همچنین این یک نیمه هادی در مقیاس نانو با شفافیت بالا و لومینسانس قوی در دمای اتاق است که آن را به گزینه ای ایده آل برای انواع حسگرها ، دیودهای لیزر ، نمایشگرها و الکترودهای شفاف تبدیل می کند.

اکسید روی زیست سازگار و بی خطر است و به راحتی می توان از آن در پزشکی استفاده کرد. نانوذرات اکسید روی نیز از نظر جذب UV کاربردهای ویژه ای دارند. به عنوان یک جاذب قوی اشعه ماورا بنفش در پمادهای سوختگی و ضد آفتاب ها و کاتالیزورهای نوری برای از بین بردن آلاینده های محیطی استفاده می شود.

سایر کاربردهای اکسید روی شامل دستگاه های نوری و فتو الکترونیکی ، تریستورها ، سطوح صوتی ، مواد پیزوالکتریک ، دیودهای نوری ، دستگاه های فتوولتائیک ، لیزرهای فرابنفش ، سلول های خورشیدی و حسگرهای گاز مانند آمونیاک ، ازن ، مونوکسید کربن ، هیدروژن ، اکسید نیتروژن ، اکسیژن ، پروپان است. اتانول و فرمالدئید).

فروشنده نانو اکسید روی صنعتی

فروشنده نانو اکسید روی صنعتی شرکت ما فروشنده نانو اکسید روی صنعتی می باشد و این محصول را با قیمت به روز و منطقی به بازار توزیع می کند و فروش بالایی داشته و توانسته مشتریان بسیاری را جذب خود کند و رشد تجارت خود را نیز بالا ببرد. از این رو شما خریداران محترم می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت نانو اکسید روی به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید