قیمت روز نانو ذرات اکسید روی

قیمت روز نانو ذرات اکسید روی

قیمت روز نانو ذرات اکسید روی به عوامل بسیاری چون کیفیت، برند، شرکت تولید کننده، روش و نحوه آنالیز اکسید روی، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ ارز، نوع بسته بندی، نحوه خرید و فروش و … بستگی دارد. هر چند در این میان شایان به ذکر است در صورتی که این محصول به صورت عمده خریداری شود قیمت نانو اکسید روی برای خریداران مقرون بصرفه تر می باشد. 

قیمت روز نانو ذرات اکسید روی

نقد و بررسی نانوذرات اکسید روی

نقد و بررسی نانوذرات اکسید روی نانو ذرات اکسید روی دارای ساختار کریستالی مکعبی و یا شش وجهی است و به دلیل این که ساختار شش وجهی آن نسبت به ساختار مکعبی در دمای محیط پایداری بیشتری دارد در صنعت بیشتر به کار برده می شود. نانو ذرات اکسید روی یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف چون صنایع الکتریکی، بهداشتی، تصفیه آب و … است.

شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که این نانوذرات دارای چه خصوصیاتی هستند که باعث شده بتوان در صنایع مختلف از آن استفاده کرد؟ 

  • نانو ذرات اکسید روی به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی که دارند باعث شده تا در صنعت تصفیه آب و پساب برای حذف آلودگی محیط زیست بکار برده شوند. 
  • این ماده به دلیل داشتن ظرفیت حرارتی بالا در انتقال و همچنین نارسانا بودن در برابر جریان الکتریسیته باعث گردیده تا در صنعت برق مورد استفاده قرار بگیرد. 
  • از این ماده در آینه های ضد بخار و سطوحی که خاصیت تمیز شوندگی دارد بکار برده می شوند. 
  • به دلیل این که این ماده خاصیت ضد احتراقی دارند باعث گردیده تا در تولید باتری از آن ها استفاده شود. 
  • همانطور که بیان شد این ماده به دلیل خاصیت نیمه رسانایی، تابناکی بسیار قوی در دمای اتاق در تولید انواع دیود های لیزری، حسگر ها و نمایشگر ها استفاده می شود. 

تولید کننده نانو ذرات اکسید روی در تهران

تولید کننده نانو ذرات اکسید روی در تهران امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید نانو ذرات اکسید روی در تهران و شهرستان های سراسر کشور فعالیت می کنند و توانسته اند با بکارگیری افراد مجرب و زبده در این امر و تولید و کنترل کیفی محصول در آزمایشگاه های مجهز محصولات با کیفیتی را متناسب به نیاز مشتریان خود در صنایع مختلف تولید نمایند و در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهند. 

این شرکت های تولید کننده تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا نیاز صنایع مختلف اعم از دارویی، پزشکی و … چه در داخل و خارج کشور با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تامین سازند. از جمله کشور های که نانو ذرات صادر می شود عبارتند از عراق، روسیه، ترکیه، افغانستان و … صادرات این محصول به کشور های دیگر علاوه بر این که برای شرکت تولید کننده سود فراوان دارد بلکه باعث ارز آوری به داخل کشور نیز می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید