قیمت روز نانو ذره نقره در فروشگاه های معتبر

قیمت روز نانو ذره نقره در فروشگاه های معتبر

نانو ذراتی که با اندازه ی ۱ الی ۱۰۰ نانو متر و از جنس نقره هستند را نانو ذرات نقره می گویند. همچنین قیمت نانو ذره نقره در فروشگاه های معتبر با توجه به خلوص و غلظت محلول آن متغیر است. در حالی که اغلب با عنوان نقره شناخته می شوند و درصد زیادی از اکسید نقره تشکیل یافته. سطح بسیار بزرگ آنها اجازه هماهنگی تعداد زیادی از لیگاندها را می دهد. نانو ذرات نقره به علت خواص ضد باکتریایی خود کاربرد گسترده ای پیدا کرده‌اند. این ذرات بسته به نوع کاربرد، خواص فیزیکی و سیستم زنده درگیر، در اندازه و شکل های مختلفی به کار می روند. 

قیمت روز نانو ذره نقره در فروشگاه های معتبر

قیمت روز نانو ذره نقره در فروشگاه ها

قیمت روز نانو ذره نقره در فروشگاه هاقیمت روز نانو ذره نقره در فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر  با قیمتی استثنایی به صورت عمده و خرده در دسترس است که بهتر است برای خرید نانو ذره نقره به نمایندگی های معتبر مراجعه کرد . این نانو ذرات به دلیل کاربرد های پزشکی و زیستی مورد توجه قرار گرفته اند از همین جهت به راحتی در دسترس عموم قرار دارند. نانو ذرات نقره کاربرد های وسیعی پیدا کرده‌اند و گرچه مرسوم ترین کاربرد های آنها در حوزه دارویی وانتی باکتریایی است. نقره یکی از نانو مواد مهم در کار های آزمایشگاهی است که علاوه بر کار های پژوهشی  در زمینه های دیگری به فروش می رسد. 

تولید نانو ذره نقره استاندارد

تولید نانو ذره نقره استانداردبرای تولید نانو ذره نقره استاندارد روش های متعددی وجود دارد که اساسا به سه گروه تقسیم می شوند: 

  1. روش چگالش از یک بخار
  2. سنتز شیمیایی
  3. فرایند های حالت جامد

مطالعات مختلف نشان می دهد که سیمت نانو ذرات  نقره را به انواع مختلف اندام ها، از جمله ریه، کبد، پوست، مغز و اندام های تولید مثل ، نشان می دهد. فناوری نانو با تولید دقیق  و مهندسی فلزات در مقیاس مولکولی سرو کار دارد؛ نانو ذرات دارای سطح بسیار بالایی ازحجم هستند و نسبت به فلز فله دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

فروش نانو ذره نقره با بهترین قیمت

فروش نانو ذره نقره با بهترین قیمت انواع نانو ذره نیز به شرح زیر می باشد:
نانو ذرات اکسیدی (اکسیدی سرامیکی)  نانو ذرات غیر اکسیدی، نانو ذرات عنصر ی، انواع مختلف نانو لوله های کربنی، انواع مختلف نانو میله ها، انواع مختلف نانو ساختار های کربنی، نانو محلول ها نانو مواد معدنی،  انواع مختلف کوانتوم دات ها، نانو ذره نقره، جزو نانو ذرات عنصری است؛  که نمایندگی هایی در ایران وجود دارند که انواع نانو ذرات وارداتی، و تولیدی را با  قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان و متقاضیان ارائه می دهند. فروش  نانو ذرات نقره با بهترین قیمت  را می توان به صورت کلویید و با غلظت های مختلف تهیه کرد؛  و در اختیار مردم قرار داد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید