تولید کننده عمده نانو نقره آنتی باکتریال

تولید کننده عمده نانو نقره آنتی باکتریال

در کشورمان ایران مراکز مختلفی به عنوان تولید کننده نانو نقره آنتی باکتریال به فعالیت مشغول بوده و نمونه های با کیفیت و درجه یک این محصول را تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار می دهد. به طور کلی نقره یکی از قدرتمندترین هدایتگرهای الکتریکی و گرمایی می باشد که بسیار منعطف بوده و از زمان های گذشته به سبب دارا بودن خواص آنتی باکتریالی برای درمان بسیاری از زخم های به وجود آمده در جنگ های مختلف استفاده می کردند.

تولید کننده عمده نانو نقره آنتی باکتریال

مشخصات ظاهری نانو نقره آنتی باکتریال

مشخصات ظاهری نانو نقره آنتی باکتریال

اگر بخواهیم به یکی از مهمترین مشخصات نانو نقره اشاره کنیم، خاصیت آنتی باکتریال بودن آن است که موجب شده بسیاری از صنایع مختلف از جمله نساجی، تصفیه آب، کشاورزی، دامپروری و تولید انواع سرامیک های بهداشتی از آن بهره گرفته می شود.
شکل ظاهری این ماده به صورت یک پودر نقره ای رنگ است که ذرات آن دارای اندازه ای بسیار کوچک در حد 1 تا 30 نانومتر می باشند و از ترکیب آن برای تولید انواع محصولات استفاده می نمایند.
یکی از نکته های بسیار مهمی که در مورد نقره وجود دارد این است که با وجود اینکه تمامی ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد، اما با بدن انسان و حیوانات سازگاری کامل دارد و برای آن هیچگونه آسیبی به وجود نمی آورد.
این روزها صنایع پزشکی برای تولید انواع آنتی بیوتیک ها، پانسمان، پماد مخصوص زخم و … به کار می رود؛ همچنین توسط آن بسیاری از تجهیزات پزشکی را ضد عفونی می نمایند.

مرکز عرضه نانو نقره آنتی باکتریال

مرکز عرضه نانو نقره آنتی باکتریال نقره که دارای نماد Ag می باشد و در درجه 47 جدول تناوبی قرار دارد، یکی از قدرتمندترین فلزاتی است که در طبیعت یافت می شود؛ شرکت های تولید کننده انواع نانو ذرات، ذره های نقره را به سایر مواد ترکیب کرده و آنها را در اندازه های بسیار کوچک نانومتری تولید نموده اند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که حدود 56 درصد از تولیدات نانو در کشورمان به این ماده اختصاص پیدا کرده است و نانو نقره را به شکل کامپوزیت و سولو مورد استفاده قرار می دهند.

از این ماده به وفور در صنایع نساجی برای تولید انواع کالهای خواب آنتی باکتریال و ضد باکتری استفاده می شود، همچنین صنایع بسته بندی مواد غذایی، مواد دارویی و تجهیزات پزشکی نیز برای تولید بسته بندی های مخصوص این مواد از نانو ذرات نقره بهره می گیرند.

مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز عرضه نانو نقره آنتی باکتریال در ایران می باشد و این محصول را به صورت عمده و با کیفیت عالی در اختیار صنایع مختلف تولید کننده قرار می دهند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید