فروش نانو نقره کلوئیدی با قیمت مقرون به صرفه

فروش نانو نقره کلوئیدی با قیمت مقرون به صرفه

 فروش نانو نقره کلوئیدی یکی از پرفروش ترین نانو مواد در تمام بازار های جهان است، دلیل این امر قیمت مناسب و اثرات شگفت انگیز این ماده در درمان بسیاری از بیماری ها وکاربرد های گوناگون آن در صنایع مختلف مصرف کننده ی این ماده است.  

فروش نانو نقره کلوئیدی با قیمت مقرون به صرفه

فروش نانو نقره کلوئیدی با مناسب ترین قیمت

فروش نانو نقره کلوئیدی با مناسب ترین قیمتامروزه در بازارهای صنعتی فروش نانو نقره کلوئیدی با توجه به اعتمادی که در کاربرد این محصول ایجاد شده، بسیار پر رونق شده است و خرید نانو نقره از نمایندگی های این محصول به صورت خرده و عمده انجام می گیرد،  قیمت فروش این محصول با توجه به غلظت نانو ذرات نقره موجود در محلول آن تعیین می شود. 

فروش نانو نقره کلوئیدی در نمایندگی های مجاز فروش این محصول با کیفیت بسیار عالی و مرغوب، به اشکال مختلف آن و قیمت مناسب به خریدارن این محصول عرضه می شود.  

موارد کابرد نانو نقره کلوئیدی در صنعت

موارد کابرد نانو نقره کلوئیدی در صنعتنانو نقره کلوئیدی شامل یک محلول دارای یون ها و ذرات باردار  نقره در حدود 1تا 100 نانومتر در یک محیط مایع است، این‌‌‌‌‌ نانو ذرات به دلیل خواص ضد باکتریایی در صنایع مختلف پوشاک، پلاستیک، لوازم آرایشی، لوازم پزشکی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. 

نانو نقره کلوئیدی در زمینه پزشکی به عنوان پوشش روی زخم و ابزارهای جراحی و غیره و همچنین در صنایع نساجی برای تولید لباس های زیر و همچنین جوراب استفاده می شود، از کاربردهای دیگر آن می توان به تصفیه آب و هوا، صنایع شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی نوری وغیره اشاره کرد. 

تخمین زده شده که این محصول در بخش پزشکی بیشترین مصرف را دارد و بخش های الکترنیک و نساجی به ترتیب دومین و سومین مصرف کنندگان نانو نقره کلوئیدی هستند.    

این محلول کلوئیدی هم به صورت آماده وجود دارد و هم می توان یک محلول با یک غلضت مناسب سفارش داد، همچنین می توان از ذرات نانو نقره بااستفاده از دستگاه کلوئید ساز محلول نانو نقره کلوئیدی ساخت.  

لیست کامل تولید کنندگان نانو نقره کلوئیدی

لیست کامل تولید کنندگان نانو نقره کلوئیدیشرکت های تاًمین کننده نانو نقره کلوئید در ایران در مجموع بیست شرکت تولید کننده و نه شرکت وارد کننده این محصول هستند، البته برخی از شرکت های تولید کننده این محصول، محصول تولیدی خود را در مصارف بخش های دیگر شرکت خود مصرف می کنند و عملا فروشی در این زمینه ندارند. 

شرکت های تولید کننده نانو نقره در ایران بیشتر از روش های شیمیایی برای تولید این محصول استفاده می کنند بنابراین کلوئید نانو نقره محصول اصلی این شرکت ها می باشد، از طرف دیگر بازار ایران بیشتر تمایل به مصرف کلوئید این ماده به جهت سهولت مصرف آن در مقایسه با پودر آن را دارد. 

برای مطلع شدن از لیست کامل تولید کنندگان این محصول می توان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه نمود و در صورت تمایل خرید خود را هم با بهترین قیمت و به طور مستقیم انجام داد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید