خرید نانو نقره ضد ویروس کرونا

خرید نانو نقره ضد ویروس کرونا

متخصصین ما بعد از تولید نا نو و ترکیب آن با محصولات ضد عفونی کننده این محصول را برای سلامت هموطنان عزیزمان آماده کرده اند. برای خرید نانو نقره ضد ویروس کرونا می توانید به سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

این محصول دارای کیفیت بالایی است که با قیمت مناسب به فروش می رسد و در تولید این محصول دقت و تخصص به کار رفته است محصولی ۱۰۰% عالی و با کیفیت بالا آماده شده است.

خرید نانو نقره ضد ویروس کرونا

کاربرد نانو ذرات نقره در پزشکی

کاربرد نانو ذرات نقره در پزشکی تولید کننده نانو نقره پس از تولید نانو ذرات نقره شروع به تولید محصولات ضد عفونی کننده و فومها بر پایه نقره کرده است. این ضد عفونی کننده ها که حاوی نانو ذرات نقره و پراکسید هیدروژن هستند؛  ترکیب این دو ماده موجب می‌شود که رادیکال های آزاد رها شوند و این رادیکال ها می‌توانند به ساختار میکروارگانیسم آسیب زده و محیط را تمیز کنند.

همه میدانیم که در ضدعفونی کننده های الکلی به خاطر تبخیر سریع الکل اثربخشی ضدعفونی کننده بسیار کوتاهتر است و زود از بین میرود و هر لحظه باید از این ضدعفونی کننده استفاده شود حتی برای دستها استفاده مدام آن ضرر دارد، در حالی که در ضدعفونی کننده های نانویی با تبخیر محلول هنوز ذرات نانو در محیط وجود دارد و می تواند در از بین بردن بیماری و مواد بیماری زا موثر باشد و برای دستها ضرری ندارد.

این نوع ذرات نقره قدرت کشندگی بسیار بالایی برای کشتن ویروس ها در کنار باکتریها را دارند. از این رو ما بر آن شده ایم تا آن را برای از بین بردن ویروسها و باکتریها تولید کنیم و در این تولید دقت و تخصص با هم به کار رفته است تا بهترین محصول آماده شده و کمکی کوچک به هم وطنان خود کنیم. به جای این که بارها و بارها برای محصولات ضدعفونی‌کننده نه چندان مطمئن هزینه کنیم از این محصول مطمئن و تاثیر گذار به کار برده و سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنیم.

تولید کننده محلول ضدعفونی نانو نقره

تولید کننده محلول ضدعفونی نانو نقره نانو ذرات نقره با مخلوط شدن با محلول ضدعفونی کننده یک محلول قوی و عالی ساخته می شود که تولید کننده آن نهایت دقت و تخصص را در تولید آن به کار برده است. همه ما بخوبی میدانیم که در ضدعفونی کننده الکلی تاثیر آن خیلی زود از بین می رود ولی این محصول که جدید ساخته شده است می تواند در مقابل انواع میکروب ها و ویروس ها مقاومت کرده و آنها را از بین ببرد.

اگر به سلامتی خود و خانواده خود اهمیت میدهید این محصول را خریداری کنید و خود و عزیزانشان را در مقابل ویروس کرونا مصون سازید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید