قیمت عمده نانو الیاف کیتوسان با کیفیت

قیمت عمده نانو الیاف کیتوسان با کیفیت

استفاده از نانو الیاف کیتوسان سال هاست که در فناوری های نو جایگاه خود را پیدا کرده اند و امروزه به مواد اولیه، واسطه و همبار در فرآیند های مختلف کاربرد دارند. اگر در مجموعه خود به این محصول نیاز دارید ما پیشنهاد های ویژه ای را برای آن داریم .

قیمت عمده نانو الیاف کیتوسان با کیفیت

صفر تا صد تولید نانو الیاف کیتوسان با کیفیت

صفر تا صد تولید نانو الیاف کیتوسان با کیفیت در حال حاضر تحقیقات مهمی در زمینه تهیه غشاهای متخلخل قابل جذب وجود دارد، که امکان رهاسازی کنترل شده داروها و ویتامین ها را فراهم می کند. غشای متخلخل تهیه شده از نانو ذرات کیتوزان (CS) را بر اساس تکنیک الکترواسپینینگ اعمال شده با پارامترهای مختلف در انتها برای ارزیابی خصوصیات داخلی و خصوصیات آن ها برای انتشار بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

تولید نانو الیاف کیتوسان با استفاده از فرآیند الکترو هیدراتاسیون به مجموعه ای از فرمولاسیون ها نیاز دارد تا مستقیماً از طریق فاز کپسوله شده در توده ای از الیاف و مقیاس نانو حل شده یا در حلال آلی مورد استفاده برای الکتریسیته پراکنده شود. فیبروز حاصل یک دوره سه بعدی با ساختار متخلخل خاص و یک سطح خاص بزرگ، متناسب با شرایط ایده آل برای تجویز کنترل شده داروهاف ایجاد حائل بین توده ی مختلفی از مواد و استفاده به منظور جداسازی با استفاده از غشا است که براساس اسمز طول می کشد.

در نانو الیاف کیتوسان از ترکیبات زیست فعال مربوط به مولکول های اندازه مولکولی با گروه هایی از اسیدها یا لاکتون ها، آنیون های معطر و هیدروکسیل، مانند پلی فنل های کوچک و توده های آنها استفاده می شود. این نانو الیاف بدون تخریب سطح روده، حاوی و محافظت کننده کمپوست زیست فعال تا موجودات هدف، جذب می شوند. آن ها با اندازه ی بسیار کوچکی که دارند از سد مغز خون عبور می کنند و به موادها اجازه می دهد وارد مغز شوند و به عنوان یک سیستم انتشار کنترل شده عمل می کنند.

این الیاف زیست فعال دارای محافظت کننده های عصبی مانند آنتی اکسیدان ها، نانوالیاف برای استفاده در بیشتر دارو های که با غلاف سلول های عصبی سرکار دارند کاربرد زیاد دارند. روش بدست آوردن الیاف نانو محافظت می شو ، که با اجزای فعال زیستی مطابقت دارد و اجازه می دهد تا خود جرم جمع شود.

مرکز فروش نانو الیاف کیتوسان با کیفیت

مرکز فروش نانو الیاف کیتوسان با کیفیت مرکز فروش نانو انواع مختلفی از مواد نانو فناوری را که با استفاده از فناوری و علم روز دنیا تهیه شده اند را به مشتریان عزیز عرضه می کند. اگر این مواد را به صورت عمده و یا جزئی می خواهید کافیست این محصولات را از ما بخواهید. قیمت عمده نانو این محصولات بسیار مناسب تر و همراه با پیشنهاد های ویژه برای شما خواهید بود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید