مراکز فروش نانو الیاف کربنی

مراکز فروش نانو الیاف کربنی

از پرکاربردترین الیاف در صنایع مختلف که در تهیه انواع مختلف کامپوزیت ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند می توان به الیاف کربنی اشاره کرد که از قرار گیری اتم های کربن در کنار هم تشکیل شده اند و علاوه بر استفاده در تولید کامپوزیت ها دارای کاربردهای بسیار زیاد دیگری نیز می باشند.

مراکز فروش نانو الیاف کربنی اقدام به ارائه این الیاف با قیمت مناسب کرده اند و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این مراکز نسبت به سفارش آنها برای آدرس خود اقدام کنند.

مراکز فروش نانو الیاف کربنی

مهم ترین ویژگی نانو الیاف کربنی

مهم ترین ویژگی نانو الیاف کربنی

نانو الیاف کربنی محصولات جدیدی هستند که زمان زیادی از پیدایش آنها نمی گذرد و به دلیل ویژگی های بسیار مهمی که دارند می توانند کاربردهای بسیار وسیعی داشته باشند؛ برخی از این ویژگی ها به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند :

  • این الیاف نسبت به وزنی که دارند از استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند و مقاومت کششی بسیار بالایی دارند که به حدود 5 تا 6 برابر فولاد می رسد.
  • از ضریب انبساط حرارتی بسیار پایینی برخوردار هستند که این مساله در تهیه انواع کامپوزیت های مهندسی دارای کارایی بسیار بالایی است.
  • از این الیاف می توان در تهیه و بافت و تولید انواع مختلف پارچه و لباس استفاده نمود که دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند و به راحتی کثیف و پاره نمی شوند.
  • نفوذناپذیری بالایی نسبت به اشعه ماوراء بنفش و حتی اشعه ایکس دارند همچنین مقاومت آنها در برابر انواع عوامل شیمیایی مخرب بسیار زیاد است که باعث شده از طول عمر بالایی برخوردار باشند.
  • میزان الاستیسیته این الیاف نسبت به وزنی که دارند بسیار زیاد می باشد.

شرکت پخش نانو الیاف کربنی

شرکت پخش نانو الیاف کربنی

شرکت پخش نانو الیاف کربنی به عنوان یکی از مراکز پخش این الیاف در کشور شناخته می شود و خریداران می توانند برای تامین نیاز خود با این شرکت تماس برقرار کنند؛ این شرکت برای ارائه و معرفی هر چه بهتر این محصول اقدام به راه اندازی همین وب سایت کرده است و در بخش محصولات انواع مختلف این الیاف را به نمایش گذاشته است تا خریداران بتوانند به راحتی نسبت به ثبت سفارش گزینه مورد نظر خود اقدام کنند.

خریداران می توانند از تلفن و شبکه های مختلف اجتماعی نیز استفاده کرده و به این ترتیب با این شرکت و مسئول فروش آن ارتباط برقرار کنند و ثبت سفارش را انجام دهند تا سفارش مورد نظر خود را در اسرع وقت دریافت کنند؛ این شکل از فروش نیاز به مراجعه حضوری ندارد و خریداران می توانند از این شیوه ارتباطی به راحتی ثبت سفارش را انجام دهند و دیگر مجبور به خرید این محصول با قیمت گرانتر نباشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید