قیمت عمده نانو ذرات سرامیکی

قیمت عمده نانو ذرات سرامیکی

فناوری نانو در طیف گسترده ای از محصولات از جمله غذاها، مواد آرایشی، کرم های ضد آفتاب یا خمیر دندان، پارچه هایی با پوشش ضد باکتری و صنایع شیمیایی، پزشکی و دارویی استفاده می شود. ذرات نانو و ریز پلیمرهای پر شده با مواد فعال در صف مقدم فرمولاسیون های جدید دارویی و کاربردهای درمانی قرار دارند. جهت خرید ارزان قیمت نانو ذرات سرامیکی عمده مجموعه ما بهترین انتخاب است.

قیمت عمده نانو ذرات سرامیکی

موارد استفاده از نانو ذرات سرامیکی

موارد استفاده از نانو ذرات سرامیکی یکی دیگر از موارد جذاب پیوند سوسپانسیون های سرامیکی با نانوذرات در دندانپزشکی است. یک مزیت سرامیک های نانوذره این است که ساختار جامد ایجاد می کند. این ساختار نوآورانه مقاوم و از نظر حرارتی پایدار است و از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است. در این برنامه، لیوفیلیزاسیون سوسپانسیون های سرامیکی را به حالت خشک پایدار تبدیل می کند. با این کار ساختار مقیاس نانو مسئول خصوصیات فوق الذکر حفظ می شود و از جمع شدن جلوگیری می کند.

این مواد ساختارهایی اند که خصوصیات آنها در مرز بین آنهایی است که توسط اتمها و مواد در مقیاس بزرگتری نشان داده می شوند. در این کار، از روش سنتز چهار نوع نانوساختار (MeO2 As-MeO2 ،Cys-MeO2 و As-Cys-MeO2)، با استفاده از رسوبات ThO2 و ZrO2، با استفاده از پیش سازهای غیر آلی استفاده شد. شرایط آماده سازی برای دستیابی به نانوذرات همگن و کوچک اصلاح شد. به محض اینکه نانوساختارها سنتز و مشخص شدند، با استفاده از آنها به عنوان جاذب آرسنیک، کاربردی به آنها داده شد. کسانی که بیشترین آرسنیک را حفظ کرده اند انتخاب شده اند، پارامترهای کلیدی فرآیند نگهداری بهینه شده، سیستم نگهداری از لحاظ نظری مدل سازی شده و در آخر، این سیستم با استفاده از نمونه های معتبر تأیید شده است.

در طول توسعه پروژه، روشهای درمانی با استفاده از نانومواد که در حال حاضر بیشترین علاقه تکنولوژیکی را دارند، در حال مطالعه هستند، هم برای بسترهای پلیمری، مانند فلز، چوب، منسوجات، سرامیک یا شیشه. هدف از همکاری بین این بخشهای افقی یافتن و تعریف نقاط مشترک، هم افزایی و همگرایی بین فناوریهای مختلف پوششها و تیمارهای سطح است. بنابراین، به عنوان یک گام قبلی برای این درمان ها، تشخیص زنده ماندن روش های فعال سازی سطح که می توانند بین فلزات، چوب، منسوجات، مواد سرامیکی و پلیمرها سازگار باشند، مهم است.

پخش کننده نانو ذرات سرامیکی

پخش کننده  نانو ذرات سرامیکی مجموعه ما تولید کننده و پخش کننده نانو ذرات سرامیکی در ایران است. ما به عنوان تولیدکننده طیف وسیعی از واحدهای لیوفیلیزاسیون نانو ذرات سرامیکی را به عنوان دستگاه ایده آل برای این کاربرد پیشنهاد می کنیم. آنها اغلب با استفاده از فرآیندهای مبتنی بر امولسیون تولید می شوند. لیوفیلیزاسیون وسیله ترجیحی برای تبدیل پروتئین ها و سایر داروهای زیست دارویی به فرم خشک و پایدار است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید