قیمت فروش نانو ذرات اکسید قلع

قیمت فروش نانو ذرات اکسید قلع

قیمت فروش نانو ذرات اکسید قلع در این نمایندگی فروش بسیار مناسب می باشد. نرخ این محصول توسط بازرگانی فروش این محصول با در نظر گرفتن درجه کیفیت و خلوص محصول در ابعاد حجمی مختلف تعیین می گردد.

قیمت فروش نانو ذرات اکسید قلع

بررسی کاربردهای متنوع نانو ذرات

بررسی کاربردهای متنوع نانو ذرات  کاربرد نانو ذرات مختلف قلع، مس، روی و غیره هر کدام به نوبه خود متفاوت بوده و بسیار حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال اکسید قلع بیشترین و فراوان ترین کاربرد را در صنعت محیط زیست و نیز ساخت مواد دارد.

نانو ذرات اکسید روی نیز همانند اکسید مس دارای ارائه خدمات بسیار مفیدی به صنایع پزشکی و داروسازی و کلیه صنایع نام برده شده می باشد.

این محصول کاربرد های ارزشمند بسیار فراوانی داشته که از جمله آن می توان به مواردی اشاره کرد؛ در تهیه  انواع مواد منفجره، سایر کودهای شیمیایی، صنعت  لاستیک سازی،  مواد کاربردی شوینده ها، صنعت چرم سازی، صنایع فلزی و معدنی، مواد نساجی ها، باتری اتومبیل ها، صنایع آبکاری، صنایع مهمات، صنایع تولید موادهای شیمیایی، در تولید ضد یخ ، صنایع دارویی و آزمایشگاهی، داروی آلومینیومی، صنعت آهن و فولات، صنایع کاغذ سازی و رول دستمال کاغذی، روزنامه ، جعبه  مقوایی، کاغذ تحریر و سایر مقواها، نخ اطراف تایر و فیلم های عکاسی و تصویر برداری را می توان نام برد.

اکسید قلع یا SnO2،  نیمه‌هادی بوده  که در ساخت سنسورهای گازی، پیل های خورشیدی بر پایه رنگ، دستگاه‌های اپتوالکترونیکی، مواد الکترودی و فتو کاتالیزور مورد استفاده قرار می‌گیرد. روشی کم‌هزینه و سازگار با محیط زیست، برای سنتز نانوذرات اکسید قلع، به‌ وسیله محققان ایرانی روی کار آمده است.

نانو ذرات اکسید قلع دسته ای از مواد پرکاربرد می باشد که در مصارف گوناگونی استفاده می شود.  اکسید قلع یکی از اکسیدهای فلزی نیمه هادی می باشد و با توجه به ویژگی هایی که دارد ماده مناسبی برای استفاده در حسگرهای گازی و کاتالیزورها می باشد. 

برخی از کاربردهای نانو ذرات اکسید قلع

  • الکترودها و پوشش های ضد انعکاس در سلول های خورشیدی
  • پوشش های ضد استاتیک
  • کاتالیزورها
  • عناصر گرمایشی شفاف
  • حسگرهای گازی

عرضه مستقیم نانو ذرات اکسید قلع

عرضه مستقیم نانو ذرات اکسید قلع عرضه مستقیم نانو ذرات قلع در نهایی ترین درجه کیفیت و با بهترین روش ارسال از طریق این مجموعه فروش برای تمامی خریداران عزیز امکان پذیر می باشد. فروش اکسید قلع در بهترین و استاندارد ترین شکل صورت می گیرد.

جهت خرید بهترین نوع اکسید قلع می توانید با مدیر فروش این محصول تماس حاصل کرده و تمام اطلاعات خرید و نوع مرغوبیت کالا را به دست آورید. خرید نانو ذرات قلع جهت استفاده در صنایع مورد توجه بسیار حائز اهمیت بوده و در مناسب ترین قیمت صورت می پذیرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید