قیمت نانو پودر اکسید تنگستن

قیمت نانو پودر اکسید تنگستن

به طور کلی ذرات نانو در صنعت های مختلف دارای کاربردهای گوناگونی می باشند. نانو اکسید تنگستن نیز از جمله این ذرات هستند که به میزان زیادی توسط صنعت گرها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر افرادی که در صنایع کار می کنند استفاده های زیادی از این محصول داشته باشند بهتر است که آن را به طریق عمده خریداری نمایند. زیرا اصولا قیمت نانو پودر اکسید تنگستن به طریق عمده بسیار مناسب و فوق العاده ارزان می باشد. 

قیمت نانو پودر اکسید تنگستن

سنتز نانو ذرات اكسيد تنگستن WO3

سنتز نانو ذرات اكسيد تنگستن WO3 به طور کلی پودر اکسید تنگستن در مقابل اکسید نیتروژن حساسیت های بسیار زیادی را دارا می باشد و زمانی که با استفاده از نانوهای مزوپور سنتز می گردد به صورت پودرهای بسیار ریز به چشم می خورد که دارای ساختاری مونوکلینیک و کاملا کریستالی می باشند. 

سنتز نانو ذرات اکسید تنگستن WO3 به این دلیل انجام می شود که از این نوع مواد برای ساخت حسگرههای گاز استفاده شود. زیرا این ذرات دارای حس بسیار مطلوب و منحصر به فردی می باشند که جهت تولید حسگرهای گازی بی نظیر می باشند. 
از این محصول ها تحت عنوان حفاظ پرتوهای تشخیصی جهت ضعیف نمودن کامپوزیت های نانو در صنعت به کار می روند.  این ذرات نانو زمانی که تحت عملکرد سنتز قرار گیرند دارای چگالی بسیار پایینی می باشند و ضخامت آنها نیز برابر با دو میلیمتر است. 
این نمونه ها بسیار سبک وزن و قابل انعطاف می باشند و در برخی از صنایع به جای نانو ذرات سرب به کار می روند. 

فروش نانو ذرات اکسید تنگستن محلول در آب

فروش نانو ذرات اکسید تنگستن محلول در آب فروش نانو ذرات اکسید تنگستن محلول در آب به طریق غیر حضوری امکان پذیر می باشد و مشتری هایی که نیاز به این نوع از محصول ها دارند که بر پایه آب تولید می گردند و به راحتی نیز در آب حل می شوند می توانند این نمونه های اکسید تنگستن با کیفیت و بسیار مرغوب را به طریق اینترنتی خریداری نمایند. 
زمانی که این نوع نانو به این ترتیب در دسترس مشتری ها قرار می گیرد افراد خریدار در هر نقطه از ایران که باشند می توانند روند خرید خودشان را به سرعت کامل کنند. 

اصولا فروش نانو اکسید تنگستن به طریق آنلاین زمانی که از سوی این شرکت پخش برای عرضه این مواد به مردم در نظر گرفته می شود مشتریان عزیز می توانند این نمونه های نانو مورد نیاز خود را در هر زمان و در هر مکان برای خرید به میزان دلخواه خودشان سفارش دهند و در نهایت این محصول ها را در اسرع وقت از مرکز فروش تحویل بگیرند. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید