فروش عمده نانو پودر گرافن اکساید

فروش عمده نانو پودر گرافن اکساید

فروش عمده نانو پودر گرافن اکساید و شوینده نانو توسط تولید کننده عمده در زمینه تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاه انجام می پذیرد. فروش به صورت حضور و آنلاین صورت می گیرد. کاربرد عمده این محصول به عنوان یک پوشش دهنده برای محصولات آزمایشگاه و ماده تشخیصی در پزشکی است.

شکل معمول نانو اکسید گرافن شش ضلعی منظم است که به لانه زنبوری معروف هست. شکل مکعبی و اشکال دیگر نیز می تواند داشته باشد که ضمن نادر بودن، کاربرد چندانی ندارد.

فروش عمده نانو پودر گرافن اکساید

شکل ظاهری نانو پودر گرافن

شکل ظاهری نانو پودر گرافن

شکل ظاهری نانو پودر گرافن و اسید سولفوریک فله به رنگ زرد مایل به قهوه ای و بدون بو است. این پودر دارای ذراتی با قطر ۹۰ تا ۲۰۰ نانومتر و ضخامت حدود ۱ نانومتر است. نانو گرافن اکساید به صورت پودر دارای رطوبت بین ۱۳ تا ۱۶ درصد و حاوی کربن، هیدروژن، نیتروژن، گوگرد و اکسیژن می باشد.

این محصول در تولید ترکیبات حاوی گرافن و یا پلیمری، باتری، سلول های خورشیدی، ابرخازن ها، پشتیبانی از کاتالیزورهای فلزی، حسگرهای زیستی، کامپوزیت ها، زیست پزشکی و همچنین مواد با نفوذ کم کاربرد دارد.

فروش نانو پودر گرافن به صورت عمده و خرد در مراکز تولید آن به صورت حضوری و آنلاین انجام می پذیرد. با توجه به ویژگی های خاص این محصول خرید حضوری و تست محصول جهت به کارگیری در فرآیند مورد نظر مطمئن تر بوده و اطمینان کامل به خریدار می دهد.

در بازار، نانو گرافن اکساید به شکل پودر و یا روکش در دسترس می باشد. نانو گرافن اکساید به آسانی می تواند با پلیمرها و سایر مواد ترکیب و ویژگی های مواد کامپوزیتی مانند استحکام، کشسانی، رسانا و غیره را ارتقا دهند.

گرافن اکساید می تواند در تصفیه آب و پساب، بیوتکنولوژی و در زمینه خاک و کشاورزی کاربردهای فراوانی داشته باشد. گرافن اکساید می تواند به عنوان بستر قرارگیری انواع زیست مولکول ها قرار گیرد. همچنین با احیای گرافن اکساید، می توان در زمینه ادوات الکترونیک از آن استفاده و در افزایش کیفیت آن بهره جست.

خرید بهترین نانو پودر گرافن صنعتی

خرید بهترین نانو پودر گرافن صنعتی

خرید نانو پودر گرافن به صورت صنعتی و آزمایشگاهی امکان پذیر می باشد. بهترین گرافن صنعتی می تواند با خلوص بالا می توانید با مراجعه به سایت فروش ما انتخاب و در اسرع وقت محصول مورد نظر را دریافت نمایید.

پودر گرافن صنعتی با توجه به خلوص آن قیمت گذاری و می توان با مراجعه به سایت فروش کارخانه و مقایسه محصولات مختلف این محصول را با قیمت و کیفیت بالا تهیه و در فرآیند مورد نظر استفاده نمود.

در تهیه گرافن صنعتی باید به جنس مواد تشکیل دهنده، نحوه آمیختن مواد و همچنین شرکت سازنده آن دقت کرد تا محصول واقعی و مورد انتظار تحویل و خرید گردد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید