قیمت نانو پودر نقره با بهترین کیفیت

قیمت نانو پودر نقره با بهترین کیفیت

نانو پودر نقره یکی از پر کاربرد ترین نانو پودر ها در جهان می باشد، و استفاده روزانه از این پودر بسیار زیاد می باشد، زیرا علاوه بر ویژگی های فراوانی که دارد، خاصیت های زیادی دارد و در بسیاری از امور مهم مورد استفاده قرار می گیرد. ایران جزء ده کشور تولید کننده بزرگ پودر نانو نقره می باشد و کارخانه های زیادی در کشور به تولید این پودر ارزشمند مشغول می باشند.

قیمت نانو پودر نقره با بهترین کیفیت

پارامترهای تعیین کننده کیفیت نانو پودر نقره

پارامترهای تعیین کننده کیفیت نانو پودر نقره همانطور که می دانید نقره فواید بسیار زیادی دارد اما هنگامی که به ابعاد کوچک تر در حد نانو تبدیل می شود، خاصیت های آن به ویژه خاصیت میکروب کشی آن حداقل 99 درصد افزایش می یابد و این مقدار به حدی زیاد است که می توان از نانو پودر نقره برای بهبود جراحات و عفونت استفاده نمود، نقره می تواند بیش از 650 نوع باکتری را شناسایی و از بین ببرد. نقره در حالت کلوییدی بیشتر استفاده می شود، زیرا در این هنگام یون های نقره خاصیت ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس قابل توجهی پیدا می کند. با توجه به برسی های انجام شده 65 درصد از سهم نانو ذرات جهان مختص نانو ذرات نقره می باشد.

پارامتر های تعین کننده کیفیت نانو پودر، توجه به ویژگی های نانو پودر نقره می باشد که این پارامتر ها شامل: مقاومت در برابر حرارت، پایداری زیاد، غیر حساسیت زا و غیر محرک، سازگاری با محیط زیست و ضد قارچ و ضد التهاب می باشد. همانطور که گفتیم نانو پودر نقره کاربرد های زیادی دارد، که مهم ترین این کاربرد ها موارد زیر می باشد.

کاربرد در نساجی:نانو پودر نقره با توجه به ویژگی های بسیاری که دارد، در نساجی نیز مورد اقبال قرار گرفته است و یکی از معروف ترین استفاده نانو پودر در نساجی، ساخت جوراب های نانو است که بو نمی گیرد، باکتری ها در کفش به دلیل رطوبت زیاد رشد می کنند، اما استفاده از نانو پودر نقره باعث از بین بردن باکتری ها می شود.

کاربرد در تصفیه آب: از نانو پودر نقره در تصفیه آب نیز استفاده فراوانی می شود زیرا نانو پودر نقره در آب معلق شده و باعث نابودی باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها می شود.

کاربرد در پزشکی: نانو ذرات به دلیل خواص آنتی باکتریالی و ضد میکروبی که دارند، امروزه در پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در بعضی مواقع از آنها مستقیما به عنوان آنتی بیوتیک استفاده می شود.

سفارش نانو پودر نقره با بهترین کیفیت

سفارش نانو پودر نقره با بهترین کیفیت همانطور که می دانید، قیمت ها در بازار در حال نوسانات می باشد، همچنین نوع خرید و فروش هم می تواند قیمت ها را کاهش یا افزایش بدهد، بهتر است خریداران محصولات مورد نیاز را از شرکت تولیدی خریداری نمایید. اگر دسترسی به شرکت ها را ندارید می توانید از مجموعه آنلاین ما، سفارش نانو انجام دهید و از قیمت نانو پودر نقره اطلاع یابید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید