عرضه مستقیم نانو پودر روی در اصفهان

عرضه مستقیم نانو پودر روی در اصفهان

عرضه مستقیم نانو پودر روی در اصفهان با روش های متعددی صورت می گیرد تا این ماده برای مشتریان فراهم گردد. این ماده از مواد معدنی پرکاربرد  در بسیاری از صنایع در سطح کشور بوده است. نانو پودر روی به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی جالبی که دارد مورد توجه مشتریان واقع شده است. 

عرضه مستقیم نانو پودر روی در اصفهان

5 کاربرد مهم نانو پودر روی

5 کاربرد مهم نانو پودر روی کاربرد مهم نانو ذرات پودر روی در صنعت به این صورت می باشد:

یکی از موارد به کارگیری این ماده در صنعتی لوازم آرایشی بهداشتی بوده است که شرکت های تولیدی برای این که مواد مورد نظر خود را با کیفیت مورد قبول مشتری تولید کننده به این پودر نیاز دارند و با تهیه کردن آن لوازم آرایشی را در سطح وسیعی برای تجارت خود تولید می کنند.

کاربرد بعدی از پودر روی در صنعت سرامیک سازی بوده است تولید کردن سرامیک نیز فرایندهای خاص خود را به همراه داشته است که برای ساخت و طراحی آن نیز از این ماده یعنی پودر روی استفاده می کنند تا کیفیت مورد نظر را سرامیک داشته باشد.

از پودر روی در صنعت لاستیک سازی نیز در سطح کشور استفاده به عمل می آید شرکت های سازنده لاستیک برای این که کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند به سراغ نانو پودر روی می روند. و با تهیه کردن این ماده محصول مورد نظر را برای مشتریان خود تولید می کنند.

در تولید پانسمان های زخم در سطح کشور نیز از پودر نانو ذرات روی استفاده می گردد این پودر به دلیل این که خاصیت ضد باکتریایی داشته برای درمان زخم های بدن نیز قابلیت استفاده داشته است. 

کاربرد دیگری که در این ماده در کشور مورد توجه بوده این است که چون این پودر در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم می باشد و این اشعه خطرناک را از خود عبور نمی دهد در ساخت کرم های ضد افتاب نیز از این ماده استفاده می شود. 

برای از بین بردن بوی بد بدن و جلوگیری از رشد باکتری های در محیط بدن نیز از این پودر استفاده به عمل می آید موارد گفته شده از کاربردهای محصول مورد نظر در داخل کشور بوده است البته در صنعت پزشکی از این ماده بیشتر استفاده می کنند. که ما به چند مورد از این کارکردها اشاره کردیم. 

قیمت فروش عمده نانو پودر روی در اصفهان

قیمت فروش عمده نانو پودر روی در اصفهان قیمت فروش عمده نانو پودر روی در اصفهان به روش خرید مصرف کننده بستگی دارد. خرید نانو پودر بهتر است که به صورت مستقیم و بدون واسطه بوده باشد. قیمت پودر نانو سیلیس نیز همان طور که گفته شد به عوامل متعددی بستگی دارد. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید