لیست قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در بازار ایران

لیست قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در بازار ایران

لیست قیمت نانو ذرات هیدرو کسی آپاتیت را در بازار ایران به صورت روز اعلام می کنند. تغییر در قیمت فروش این نوع نانو ذرات ممکن است در اثر هزینه های تولید باشد. هیدروکسی آپاتیت ماده سخت است و اکثرا در بدن انسان و یا هر موجود زنده ای وجود دارد. این ماده با تلاش فراوان پژوهشگران در اندازه های بسیار کوچک تولید می شود. از ویژگی های نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت این است که بافتی مشابه استخوان دارد. اما این نوع نانو ذرات را در کجا استفاده می کنند؟ این ماده ساختاری سخت دارد و یکی از پرکاربردترین ذرات در علم زیست شناسی هستند. البته کاربرد هیدروکسی آپاتیت در صنایع مختلف بسیار زیاد است که در ادامه به توضیح در مورد آن ها می پردازیم. این محصول در کشور ایران در حجم بالایی تولید و در بخش خاصی توزیع می شود. 

لیست قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در بازار ایران

آخرین قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در بازار

آخرین قیمت نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در بازارنانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در کیسه های متفاوتی بسته بندی می شوند. هر نوع از این بسته ها قیمت های مختلفی داشته و به روز می باشند. با توجه به وجود انواع نانو ذرات در بازار، برای استعلام وضعیت آخرین قیمت این ذرات می توانید سایت ها را بررسی کنید زیرا قیمت این مواد با ارزش لحظه ای تغییر می کند. 

این نانو ذرات با درجه خلوص 99% در بازار عرضه می شوند. معمولا دارای رنگ سفید هستند. سازگاری با محیط زیست، حلال بودن، شکل پذیری راحت این ذرات باعث شده که از پرکاربردترین نوع نانو ذرات در ایران و جهان باشند. پودر هیدروکسی آپاتیت در کشور با قیمت بسیار مناسبی به صورت عمده توسط نمایندگی های فروش این محصول ارائه می شود. قیمت واقعی این ذرات را برحسب اندازه و وزن مولکولی که دارند تعیین می شود. 

بهبود سریع آسیب های استخوانی با نانو ذرات

بهبود سریع آسیب های استخوانی با نانو ذراتنانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در کجا بیشترین کاربرد را دارند؟ همانگونه که در مورد بافت این نوع نانو ذرات قبلا اشاره شد با توجه به سختی و استحکام این ذرات معمولا در موارد زیر از آن ها استفاده می شود:

  • تولید خمیر دندان
  • استفاده برای از بین بردن فلزات از آب
  • چشم پزشکی
  • دندان پزشکی
  • جراحی های ارتوپدی و ستون فقرات
  • استفاده به عنوان کاتالیزور

در جهان امروز با وجود این نانو ذرات، آسیب های استخوانی را با عمل جراحی سریع تر بهبود می بخشند. نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت نقش مهمی را در سلامت استخوان های انسان دارد. 

برای بهبود آسیب های استخوانی استفاده از نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت باعث می شود که سلول های استخوانی تکثیر و سرعت ترمیم استخوان آسیب دیده افزایش یابد. به همین دلیل است که در علم پزشکی از این ذرات بسیار استفاده می شود. برای خرید این محصول لطفا با مسئولین فروش در ارتباط باشید. 

روش جدید سنتز نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت

روش جدید سنتز نانو ذرات هیدروکسی آپاتیتجدیدترین روش سنتز هیدروکسی آپاتیت چگونه است؟ آیا با این روش آشنا هستید؟ با روش جدیدی که پژوهشگران ایرانی موفق شدند این پودر را تولید کنند اندازه ذرات کوچک تر شده و هزینه های واقعی بسیار کمتر از قبل است. 

در این صورت با تولید این محصولات با استفاده از این روش باعث می شود که قیمت فروش آن ها مناسب تر از روش های دیگر تولید باشد. از مزایای استفاده از روش جدید برای تولید پودر هیدروکسی آپاتیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه ها
  • افزایش سرعت تولید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت
  • کاهش اندازه ذرات
  • بهبود خواص مکانیکی و فیزیکی

استفاده از روش جدید تولید این نانو ذرات باعث می شود که از تجمع ذرات جلوگیری شود. این روش از اقتصادی ترین روش های تولید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در کشور است. کم هزینه بودن این روش باعث شده که اکثر تولید کنندگان برای تولید این محصول پرکاربرد، از آن استفاده کنند. 

شرکت های تولید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در کشور

شرکت های تولید نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در کشوردانش و مهارت متخصصان در زمینه تولید نانو ذرات باعث شده که اخیرا شرکت های داخلی، نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت را با هزینه های مناسب تولید کنند. تولید این ذرات در این شرکت ها در حجم عمده انجام می گیرد و پاسخگوی نیاز جامعه است. 

وجود این شرکت ها باعث شده که بهترین خدمات در زمینه فروش و توزیع پودر هیدروکسی آپاتیت در شهرهای صنعتی کشور به مشتریان ارائه شود. این ذرات توسط نمایندگی نانو ذرات در حجم عمده عرضه و فروش می رود. نانو ذرات ها به عنوان مواد اولیه در اکثر شرکت های تولید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. پس شرکت هایی وجود دارند که یکی از مواد اولیه اصلی آن ها نانو ذرات هستند. این محصول با ارزش که دارای درجه خلوص 99% می باشد را می توانید از نمایندگی های فروش آن در ایران خریداری کنید. مطمئن باشید نانو ذرات تولید کشور، با بهترین نرخ به فروش می رسند. 

کاربرد های نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در پزشکی

کاربرد های نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت در پزشکیکاربرد نانو ذرات صنعتی مانند هیدروکسی آپاتیت در تولید تجهیزات پزشکی بسیار بالا می باشد. نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت ساختاری مشابه استخوان داشته و از پرکاربردترین ذرات در پزشکی و دندانپزشکی هستند. ترکیب شیمیایی این نانو ذرات که بسیار شبیه استخوان انسان است و باعث بهبود آسیب دیدگی های استخوانی و همچنین پیوند آسان استخوان ها با این ذرات قابل اجرا می باشد. 

همچنین این ماده با ارزش را در جراحی های ارتوپدی مخصوصا جراحی ستون فقرات به کار می برند. در دندان ها به عنوان پر کننده استفاده می شوند. البته در سایر استخوان ها نیز می توان از این نانو ذرات به عنوان پر کننده استفاده کرد. انواع ایمپلنت ها را نیز با نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت پوشش می دهند. 

فروش نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت با قیمت ارزان

فروش نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت با قیمت ارزانعرضه نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت با قیمت ارزان در نمایندگی های معتبر انجام می گیرد. شما می توانید این محصول را با کیفیت عالی و درجه خلوص بالا از فروشنده خریداری کنید. فروش این نوع نانو ذرات به دلیل پرکاربرد بودنشان در کشور ایران بسیار بالا می باشد. هیدروکسی آپاتیت ها در دو نمونه ایرانی و خارجی در این نمایندگی ها وجود دارند. البته نوع ایرانی با قیمت ارزان ارائه می شود. 

هیدروکسی آپاتیت که نمونه ای از ذرات نانو هستند در کشور ما اخیرا با افزایش تولیدات روبرو است و این می تواند دلیلی بر ارزان بودن قیمت آن باشد. این ماده جزء اصلی ترین مواد تشکیل دهنده در اکثر صنایع است. برای تهیه هترین نوع از این ذرات بهتر است مراکز معتبر فروش آن را پیدا کنید. نانو ذرات هیدروکسی آپاتیت  بسته بندی های متنوعی داشته و با قیمت های مناسب در فروشگاه انواع نانو ذرات به فروش می رسد.  

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید