ساخت انواع نانو ذرات اکسید روی

ساخت انواع نانو ذرات اکسید روی

نانو ذرات اکسید روی از جمله مواد شیمیایی پراستفاده می‌باشند که دارای خواص مختلفی همچون خواص نیمه رسانا و آنتی باکتریال است و معمولاً ساخت نانو ذرات اکسید روی به صورت پودری انجام می‌شود.

با توجه به استفاده زیاد از این نانو ذرات ساخت انواع آنها با بکارگیری بهترین مواد و تجهیزات صنعتی صورت می گیرد. بنابراین برند های تولید کننده انواع نانو ذرات اکسید روی را به شیوه‌های متنوعی در بازار توزیع می کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند به خرید آن بپردازند.

ساخت انواع نانو ذرات اکسید روی

مهم ترین کاربرد نانو ذرات اکسید روی

مهم ترین کاربرد نانو ذرات اکسید روی در مورد کاربردهای مهم نانوذرات اکسید روی چه اطلاعاتی دارید؟

امروزه نانو ذرات اکسید روی با استفاده از روش های گوناگون و با به کارگیری علوم نوین در دنیا در حال ساخت است و با توجه و ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند در تولیدات صنایع مختلف بسیار به کار گرفته می شوند.

نانو ذرات اکسید روی از مهمترین اکسید های فلزی هستند که از خواص شیمیایی و فیزیکی زیادی برخوردار می باشند و به همین جهت دارای استفاده زیادی هستند.

معمولاً این مواد دارای خواصی همچون پیزو الکتریکی، زیست تخریب پذیر، سمیت پایین، هدایت حرارتی بالا، شاخص انعکاس بالا، ضد اشعه فرابنفش، خاصیت آنتی باکتریال و … می باشند.

از مهم ترین کاربرد نانو ذرات اکسید روی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در صنایع بهداشتی: با توجه به این‌ که این نانو ذرات دارای خواص ضد باکتریایی و ضد اشعه فرابنفش نورخورشید هستند، به همین دلیل در تولید کرم های ضدآفتاب استفاده زیادی دارند و حتی در تولید پانسمان هایی طبیعی جهت ترمیم و درمان زخم ها به کار گرفته می شوند.
  • استفاده در تصفیه آب: با توجه به اینکه نانو ذرات اکسید روی از خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده برخوردار هستند در تصفیه آب نقش موثری دارند و به خوبی به حذف آلودگی های موجود در آب می پردازند.
  • کاربرد این نانو ذرات در صنایع الکترونیکی: معمولاً این نانو ذرات دارای فعالیت کاتالیزوری بالایی هستند و به همین جهت در ساخت تسمه های مختلفی به کار گرفته می شوند که در صنایع الکترونیک کاتالیزوری، الکترواپتیک و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه عرضه نانو ذرات اکسید روی

فروشگاه عرضه نانو ذرات اکسید روی با توجه به این که نانو ذرات اکسید روی دارای ویژگی ها و خصوصیات های زیادی می باشند از آنها در صنعت بسیار استفاده می نمایند و به همین جهت تقاضا برای خرید آنها بالا است.

از این‌رو فروشگاه نانو ذرات اکسید روی با به کارگیری روش های متنوعی به عرضه آنها در بازار می‌پردازند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیازی که دارند به راحتی به تهیه این محصولات بپردازند.

از جمله روش‌های از این نانو ذرات اکسید روی می‌توان به روش سنتی و اینترنتی محصولات اشاره نمود که می‌توان گفت فروش اینترنتی آنها با توجه به حذف واسطه ها و صرفه جویی در هزینه ها بیشتر با استقبال مشتریان مواجه شده است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید