قیمت خرید نانو آهن اکسید

قیمت خرید نانو آهن اکسید

نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 یا هماتیت به دلیل خواص غیرمعمول پارامغناطیس و کاربردهای بالقوه‌شان در بسیاری از زمینه‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 یک سلول مکعبی دارند. روش تهیه نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 تأثیر زیادی بر شکل، توزیع اندازه ذرات و شیمی سطح دارد و همچنین توزیع و نوع عیوب ساختاری یا ناخالصی های ذرات را به طور قابل توجهی تعیین می کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید نانو آهن اکسید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت خرید نانو آهن اکسید

خصوصیات انواع نانو آهن اکسید

خصوصیات انواع نانو آهن اکسید کاربرد اصلی نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 تولید آهن است. نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 به عنوان مواد خام برای کوره بلند استفاده می شود. علاوه بر این، از نانوذرات اکسید آهن نیز در صیقل دادن جواهرات استفاده می شود. دستگاه های دیسک مغناطیسی، کاتالیزورها، حسگرها و تصویربرداری پزشکی از دیگر کاربردهای نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 هستند.

نانو ذرات مس دارای سطح ویژه نسبتا بالایی برای جذب هستند که باعث کاهش مقدار حامل های مغناطیسی مورد نیاز برای یک دوز معین از دارو می شود. نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 دارای پتانسیل بالایی در علوم زیستی مانند زیست پزشکی، کشاورزی و محیط زیست و درمان بیماری ها هستند.

رفتار غیر سمی و زیست سازگاری نانوذرات اکسید آهن را می توان با پوشش ویژه ای از مولکول های آلی یا معدنی مانند سورفکتانت ها، داروها، پروتئین ها، نشاسته ها، آنزیم ها، آنتی بادی ها، نوکلئوتیدها، مواد معدنی و پلی الکترولیت ها غنی کرد. سم زدایی سیالات بیولوژیکی، جوهر برای دستگاه های کپی و چاپگرهای لیزری، لوازم آرایشی، داروها و آشکارسازهای مغناطیسی و تصاویر رنگی از دیگر کاربردهای نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 هستند.

در صورت تماس نانو رنگ ضدخوردگی با چشم و پوست، بلافاصله چشم ها و پوست را با آب فراوان به مدت حداقل 15 دقیقه شستشو دهید، لباس های آلوده را دور نگه دارید و قبل از استفاده مجدد آبکشی کنید. اگر سوزش و سوزش ادامه داشت، با پزشک خود مشورت کنید. اگر نانوذرات اکسید آهن Fe2O3 را تنفس می کنید، فرد را به هوای تازه ببرید و در صورت عدم تنفس از تنفس مصنوعی استفاده کنید.

مراحل انتخاب بهترین نانو آهن

مراحل انتخاب بهترین نانو آهن روش هم‌رسوبی روشی ساده و کلی برای سنتز نانوذرات مگنتیت از محلول آبی نمک‌های آنها است. از مزایای این روش می توان به استفاده از آب به عنوان حلال، راندمان و خلوص بالا، سهولت تنظیم شرایط واکنش اشاره کرد. ته نشینی زمانی اتفاق می افتد که پایه محلول نمک آهن در یک جو خنثی در دمای اتاق یا بالاتر افزایش یابد. رسوب مگنتیت در محیطی با محدوده pH 8-14 و نسبت استوکیومتری 2: 1 (Fe3 + / Fe2 +) به دست می آید.

اندازه، شکل و ترکیب نانوذرات مگنتیت حاصل به نسبت Fe2 + / Fe3 +، دمای واکنش، نوع پایه مورد استفاده، سرعت اختلاط و غیره بستگی دارد. اگر نسبت یون‌های آهن به یون‌های آهن افزایش یابد، ذرات هیدروکسید بزرگ‌تری به عنوان جزئی از Fe3O4 تشکیل می‌شوند و قطر نانوذرات Fe3O4 حاصل افزایش می‌یابد. اثر دما در طول سنتز Fe3O4 به گونه ای است که اکسید هیدراته در دمای کمتر از 60 درجه سانتیگراد تشکیل می شود و به راحتی به Fe2O3 تبدیل می شود.

هنگامی که دمای واکنش بالاتر از 80 درجه سانتیگراد است، تشکیل Fe3O4 مطلوب است. مطالعات نشان داده است که وقتی از یک پایه NH4OH به جای NaOH استفاده می شود، ذرات Fe3O4 حاصل دارای خواص کریستالی و مغناطیس اشباع بالا هستند، اما از نظر اندازه کوچکتر خواهند بود.

مطالعات سرعت اختلاط نشان داده است که اختلاط سریع منجر به انتقال انرژی به محلول می شود و قطرات به طور کامل در محلول حل می شوند. بنابراین، نانوذرات حاصل از نظر اندازه کوچکتر خواهند بود. البته برای افزایش سرعت اختلاط باید دقت کرد، زیرا Fe3O4 خیلی سریع اکسید می شود.

مراکز فروش نانو آهن اکسید

مراکز فروش نانو آهن اکسید استفاده از خواص نانو منیزیم اکسید در توصیف سلولی بافت های بدن مانند شکل نانوذرات عامل و میزان پوشش روی آنها آنها در رفتار مغناطیسی ذرات موثر هستند نانوذرات مغناطیسی اکسید آهن با افزایش وضوح تصویر به شناسایی تومورها بدون استفاده از رادیواکتیویته کمک می کنند.

نانوذرات اکسید آهن نیز در پاکسازی آب و فاضلاب از آلاینده های مختلف بسیار موثر هستند. آلودگی آب به فلزات سنگین و رنگ‌ها و تأثیر منفی آن‌ها بر محیط‌زیست و سلامت انسان همواره یکی از دغدغه‌های جدی فعالان این حوزه حتی در مقادیر زیاد فلزات مانند جیوه، کروم، سرب و آرسنیک بوده است. باعث مرگ بدن انسان و موجودات آبزی و آبزیان و احتمال بروز انواع سرطان ها برای انسان می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید