مرکز خرید نانو ذرات اکسید گرافن

مرکز خرید نانو ذرات اکسید گرافن

مرکز خرید نانو ذرات اکسید گرافن در وهله اول شامل گروه ها و کارخانه های تولیدی این محصول می باشند، تولید کنندگان این ماده شیمیایی با ارزش در وهله اول شامل شرکت های دانش محور می باشند که اقدام به تولید و ساخت نانو ذرات اکسید گرفتن نموده و پس از تولید اقدام به فروش مستقیم این محصول در بین خریداران می کنند، وب سایت های اینترنتی این شرکت ها از دیگر مراکز خرید نانو ذرات به صورت آنلاین می باشد.

مرکز خرید نانو ذرات اکسید گرافن

بررسی مشخصات نانو ذرات اکسید گرافن

بررسی مشخصات نانو ذرات اکسید گرافن نانو ذرات اکسید گرافن در واقع محصولی بر پایه کربن می باشد، این ماده شیمیایی در واقع صفحات دو بعدی گرافن می باشد، که از دو صفحه روی هم تشکیل شده اند و دارای اکسیژن و کربن در صفحات خود می باشند به همین دلیل به این ماده اکسید گرافن می گویند، یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول اتصال صفحات به وسیله انرژی کووالانسی است. و نسبت به عبور جریان الکتریکی بسیار مقاوم می باشد.

این ماده شیمیایی با طبیعت بسیار سازگار می باشد و به راحتی در طبیعت تجزیه می شود، و ساختار آن به گونه ای می باشد که دارای خواص کاتالیزگری می باشد، این ماده دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز می باشد، ساختار این محصول و اتصالات بین عناصر تشکیل دهنده آن به گونه ای می باشد که موجب شده است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد، از لحاظ ظاهری نیز به شکل هشت ضلعی می باشد و سطح ویژه بالایی نیز دارا می باشد. این ماده هم چنین دارای خاصیت فیلتر کنندگی نیز می باشد، با وجود کربن در ساختار این پلیمر غیر قابل اشتعال می باشد.

مشخصات منحصر به فرد نانو ذرات اکسید موجب شده است که در دارو سازی و پزشکی از این ماده استفاده فراوانی شود، از دیگر مشخصات نانو ذرات اکسید گرافن رنگ آن می باشد که به دلیل وجود کربن به رنگ سیاه می باشد.

تولید کننده نانو ذرات اکسید گرافن

تولید کننده نانو ذرات اکسید گرافن تولید کننده نانو ذرات اکسید گرافن در واقع مراکزی می باشند که با وارد نمودن متریال اولیه به خط تولید اقدام به تولید این محصول به صورت گسترده می کنند، در زمینه تولید این ماده تولیدکنندگان و برندهای مختلفی فعالیت می کنند، اسامی تولیدکنندگان و برندهای فعال در این زمینه در دفاتر و نمایندگان فروش این محصول قابل استعلام می باشد، وب سایت های اینترنتی این مراکز از دیگر محل هایی می باشد که اسامی و برندهای مختلفی در این زمینه فعال هستند، قابل استعلام و ارائه می باشد.

شرکت های دانش بنیان و کارگاه ها و کارخانه های بر پایه علم و فناوری از مهم ترین تولیدکنندگان نانو ذرات اکسید گرافن می باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید