خرید اینترنتی نانو ذرات نقره آمریکایی

خرید اینترنتی نانو ذرات نقره آمریکایی

یکی از علومی که این روزها با پیشرفت بسیار زیادی مواجه شده، فناوری نانو می باشد که روند شناخت، کنترل و تولید موادی در ابعاد 1 تا 100 نانو متر است و حدود 65 درصد از سهم نانو ذرات در جهان را نانو ذرات نقره در برگرفته است و این موضوع به سبب کاربرد فراوانی ست که این ماده با ارزش در تولید بسیاری از محصولات ایفا می نماید؛ سایتی که در حال حاضر مشاهده می نمایید، امکان خرید اینترنتی نانو ذرات نقره آمریکایی را با بهترین قیمت برای مشتریان خویش فراهم نموده است.

خرید اینترنتی نانو ذرات نقره آمریکایی

انواع مختلف نانو ذرات صنعتی

انواع مختلف نانو ذرات صنعتیاین روزها شاهد آن هستیم که فناوری تولید نانو روز به روز با پیشرفت های فراوانی مواجه می شود و بسیاری از صنایع برای تولید محصولات خود روی به استفاده از انواع نانو ذرات آورده و به این صورت تحولات عظیمی در زمینه تولید و عرضه محصولات خود به وجود آورده اند.
در این قسمت به ذکر نام برخی از انواع نانو ذرات صنعتی می پردازیم تا شما نیز به خوبی با آن ها آشنا شوید:

  • نانو ذرات نقره
  • نانو ذرات سرامیکی
  • نانو ذرات فلزی
  • نانو پوسته ها

زمانی که اندازه نانو ذرات را کاهش می دهند، اثرات سطحی آن برتری یافته و به عبارتی می توان گفت نقش کاتالیستی آن افزایش می یابد، به همین سبب است که در صنایع مختلف از فناوری نانو به عنوان کاتالیزور برای تولید باطری ها، پیل های سوختی و سایر محصولات صنعتی استفاده می نمایند.

ویژگی های نانو ذرات نقره آمریکایی

نانو ذرات آمریکایی از جنس نقره، یکی از پرکاربردترین ذرات نانویی ست که این روزها بسیاری از کشورهای جهان از آن بهره گرفته و موجب ارتقاء سطح کیفی محصولات خود می گردند. نانو ذرات نقره از خواص فیزیکی و شیمایی منحصر به فردی برخوردار است و به همین سبب از آن در صنایع مختلفی مانند صنعت کشاورزی، پزشکی، تولید لوازم آرایشی بهداشتی و ساخت تجهیزات جنگی استفاده های فراوانی می شود.
یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب افزایش استفاده از نانو ذرات نقره در جهان شده است، خاصیت ضد میکروبی ست که این ماده از آن برخوردار می باشد و همین امر موجب شده است که بسیاری از لوازم پزشکی، دارویی و غذایی که از حساسیت بالایی برخوردار می باشند، با استفاده از فناوری نانو ذرات تولید شده و به از بین بردن انواع میکروب ها، باکتری ها و تمامی عوامل بیماری زا کمک کنند؛ این ذرات به پروتئین هایی که حاوی گوگرد هستند متصل بوده و در سطح غشای باکتری ها موجب از بین رفتن زنجیره تنفسی آن ها شده و باعث نابودی این عوامل بیگانه می شوند. 
همچنین نانو ذرات نقره را به عنوان یک افزودنی مفید و موثر در تولید بسیاری از ضد عفونی کننده ها و شوینده ها استفاده می نمایند و یا از آن برای تولید محصولات پلاستیکی و پلیمری بهره های فراوانی می برند.

خرید اینترنتی انواع نانو ذرات در ایران

خرید اینترنتی انواع نانو ذرات در ایرانکارشناسان ما در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا امکان خرید نانو ذرات در ایران و به ویژه نانو ذرات نقره را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب برای مشتریان خویش فراهم نموده و نیاز بسیاری از صنایع را به این ماده ارزشمند برطرف نمایند.
همانگونه که اشاره شد یکی از مهم ترین صنایعی که این روزها به وفور از نانو ذرات نقره در تولید محصولات خود استفاده می نماید و از مشتریان اصلی این ماده ارزشمند محسوب می شود، صنایع پزشکی و دارویی می باشند. در واقع می توان گفت اصلی ترین ویژگی هایی که در نانو ذرات نقره وجود دارد خاصیت ضد باکتریایی آن است و مهم ترین کاربرد این ماده در تهیه لوازم پزشکی و برخی از داروها می باشد که از آن جمله می توان به پمادهایی که بر روی سطوح زخم مورد استفاده قرار می گیرند، پانسمان ها، ضد عفونی کننده ها و پوششی که ابزار حساس پزشکی را درون آن قرار می دهند اشاره کرد؛ این ذرات به سبب دارا بودن خاصیت ضد میکروبی و باکتریایی خود به روند بهبود زخم ها کمک شایانی نموده و مدت زمان بهبودی آن ها را به میزان زیادی کاهش می دهد.

با وجود این که دانشمندان از سالیان بسیار دور به خواص موجود در نقره پی برده بودند و از آن به عنوان یک ضد عفونی کننده قوی استفاده می کردند، اما پس از این که آنتی بیوتیک های قدرتمندی مانند پنی سیلین تولید شد، میزان استفاده از نقره در فرایند تولید داروها و لوازم پزشکی با کاهش بسیار زیادی مواجه شد؛ اما این روزها شاهد این موضوع هستیم که مقاومت میکروب ها و باکتری ها به آنتی بیوتیک هایی نظیر پنی سیلین افزایش یافته است و همین موضوع توجه دانشمندان و تولید کنندگان را مجدداً به استفاده از نانو ذرات نقره جلب کرده است و امیدها برای درمان بسیاری از بیماری هایی که منشاء آن ها باکتری ها هستند بیش از پیش شده است.

مهم ترین کاربرد های انواع نانو ذرات نقره

و اما در این قسمت به برخی از مهم ترین کاربرد های انواع نانو ذرات نقره در صنایع مختلف کشورمان اشاره می کنیم:

  • صنایع پزشکی و تولید انواع آنتی بیوتیک ها و لوازم ضد عفونی کننده
  • صنایع نساجی و به خصوص تولید جوراب هایی که بو نمی گیرند؛ چرا که نانو ذرات نقره باکتری ها و عوامل بیماری زایی که باعث به وجود آمدن بوی بد پا شده را از بین برده و به این صورت از رشد و گسترش آن ها جلوگیری نموده و در نهایت باعث از بین رفتن بوی بد پاها می شود.
  • پروژه های شهری و روستایی تصفیه آب که با استفاده از این ماده قدرتمند، تمامی عواملی که باعث آلودگی آب شده را به بهترین شکل ممکن نابود کرده و آبی سالم و بهداشتی را در اختیار مردم کشورمان قرار می دهند.
  • صنایع تولید پوشاک و به خصوص لباس های زیر که می توانند منبع آلودگی و به وجود آمدن بیماری های مختلف در انسان شوند.

هر چند استفاده از نقره در طب و علم پزشکی کشورمان از دیرباز مرسوم بوده و پزشکانی مانند ابوعلی سینا از آن به عنوان یک ضد عفونی کننده قدرتمند استفاده می کردند، اما در حال حاضر نیز انسان ها از ویژگی ها و مواهب نهفته در درون ذرات نانو آگاهی و اطلاعات بیشتری کسب کرده و در نتیجه هر روز شاهد روند رو به رشد تولید محصولاتی هستیم که با استفاده از ذرات نانو و به ویژه نانو ذرات نقره تولید می شوند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید