پخش نانو کاربید تیتانیوم

پخش نانو کاربید تیتانیوم

یکی از پر اهمیت ترین ترکیبات سرامیکی غیر اکسیدی، کاربید تیتانیوم است که با علامت انحصاری و اختصاصی tic بفروش می رسد. ما در این مجموعه با پخش نانو کاربید تیتانیوم این امکان را برای تمامی صنعتگران گرامی به ارمغان آوردیم تا بتوان آن را به راحتی با قیمتی مناسب تر خریداری نمود. فرآیند فروش این محصول به گونه ای است که مشتری پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را در کمترین زمان ممکن در مقادیر دلخواه تحویل خواهد گرفت.برای خرید محصولات نانو و میلگرد راد همدان ۱۴ می توانید با مراجعه به بزرگترین فروشگاه نانو اکسیدهای فلزی و آهن به این بخش و وب سایت، به آسانی این محصولات را تهیه کنید.

پخش نانو کاربید تیتانیوم

نانو کاربید تیتانیوم چه کاربردی دارد؟

نانو کاربید تیتانیوم چه کاربردی دارد؟ تیتانیوم نهمین عنصر پرمصرف روی کره زمین است که در صنعت نانو استفاده بسیار پر مصرفی دارد. کاربید تینانیوم کاربرد های بسیار گسترده ای دارد در واقع این محصول یک ماده سرامیکی نسوز با ظاهری پودری و سیاه رنگ است که درجه خلوص بسیار بالایی دارد و در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

این محصول یک ماده مصنوعی فوق العاده سخت بوده که برای ساخت ابزارهای فلزکاری، فولاد و پوشش های محافظ استفاده می شود زیرا دارای پایداری حرارتی بسیار بالا، هدایت الکتریکی و حرارتی خوب و مقاومت در برابر سختی داشته که البته این ماده خطرات فراوانی هم دارد و در صورت گرد و غبار باعث احتراق و انفجار می شود.

از جمله محصولات نانو اکسید فلزات و میلگرد راد همدان کارخانه می توان به نانو اکسید آهن، نقره، روی، مس و آلومنیم اشاره کرد و از اینجا به تمامی آنها دسترسی داشته باشید جهت خرید.

از دیگر کاربرد نانو کاربید می‌ توان به تولید انواع روکش مواد رسانای پلاستیکی، در تولید مواد مقاوم در برابر سایش، قالب قطعات آلیاژی سخت، جلیقه های ضد گلوله، المنت و مبدل های حرارتی، خازنها و غیره اشاره کرد که استفاده از فناوری نانو باعث بالا رفتن طول عمر مفید این قطعات شده است.

حتماً توجه داشته باشید که نانو ذرات باید در مکانی دربسته به دور از هرگونه سطوح داغ گرد و غبار و حرارت قرار گرفته شود و در هنگام استفاده حتماً از دستکش، عینک، ماسک، لباس‌های و تجهیزات دیگر استفاده کنید.

منظور از نانو کاربید تیتانیوم چیست؟

منظور از نانو کاربید تیتانیوم چیست؟ کاربید تیتانیوم همانطور که گفتیم از عنصر تیتانیوم و کربن با فناوری نانو تشکیل شده و یکی از سرامیک ها می باشد که با فرمول مولکولی و نام انحصاری tic نشان داده می شود. منظور از این محصول پودرهای سیاه رنگ بوده که ساختار بلوری آنها به حالت مکعب می باشد.

این محصول چگالی بسیار پایینی داشته و در برابر حرارت مقاومت بالای از خود نشان می‌دهد همچنین دمای ذوب بالایی هم دارد و طبق مطالبی که در بالا بیان کردیم، کاربردهای بی نظیر آن می باشد که البته فقط به آن چند‌ نمونه محدود نمی گردد.

این نانو پودر ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی و اکسیداسیون از خود نشان می دهد و فرایندی که برای تولید و ساخت این محصول به کار می رود، سنتز پلاسما، احیای کربوترامال یا سل ژل می باشد. در واقع نانو ذرات کاربید تیتانیوم اصلی ترین ماده تشکیل دهنده کاربید سیمان است و یک ماده مصنوعی فوق العاده سخت می باشد که باید در شرایط سخت، بدون فشار در مکانی خشک و خنک نگهداری شود.

توزیع کننده نانو کاربید تیتانیوم

توزیع کننده نانو کاربید تیتانیوم این مجموعه به عنوان بزرگترین توزیع کننده نانو کاربید تیتانیوم شناخته شده که فعالیت خود را از چند سال اخیر شروع نموده و توانست با تهیه و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی و قیمتی مناسب در اختیار و صنعتگران و آزمایشگران گرامی قرار دهد.

همواره جهت دسترسی سریع و صرفه‌ جویی در وقت خریداران گرامی محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می رساند تا شما عزیزان به راحتی بتوانید آن را تهیه کنید. این مجموعه امکان خرید بی‌ واسطه از تامین‌ کنندگان را برایتان ارائه خواهد آورد تا بتوانید با گرید های صنعتی مختلف انواع کاربید تیتانیوم را خریداری نمایید.

در تمام مراحل خرید تیم پشتیبانی همراه شما خواهد بود تا تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد. همچنین در تلاش است که محصولات را با انبارداری و حمل و نقل آسان به دستتان برساند تا تجربه خرید مطمئن را برایتان امکان پذیر سازد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید