کارخانه تولید نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت

کارخانه تولید نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت

کارخانه تولید نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت، محصولاتی با درجه خلوص بالا را آماده توزیع می کند. گفتنی است که در این راستا مسائلی همچون دانسیته، اندازه، رنگ و استانداردها را در نظر می گیرد. به دلیل موارد کاربرد متعددی که چنین فرآورده ای دارد، شرکت می کوشد تا بهترین ها را عرضه کرده تا به این صورت مشتری زیادی در داخل و بیرون از کشور پیدا کند. اما در نوشته حاضر قرار است بیشتر به این ماده و خرید عمده نانو اشاره گردد.

کارخانه تولید نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت

معرفی کامل نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت

معرفی کامل نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت قصد داریم به معرفی کامل نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت در این بخش بپردازیم. نکته اساسی در این است که چنین ماده ای ترکیب یافته از مواد معدنی همینطور غیر آلی است. از شکل ظاهری خاصی برخوردار بوده همچنین در اّب نیز حل نمی شود. در گذشته ها به اکسید روی ناخالص، توتیا می گفتند و در ساخت فلز برنج به کار می رفت.

ولی امروزه با پیشرفت صنعت، شاهد کیفیت بالای چنین فرآورده ای می باشیم که می توان به چند فاکتور اصلی آن این‌ گونه اشاره کرد:

  • درجه خلوص نوع مرغوب حتی به 99 درصد هم می رسد.
  • دانسیته ای g/cm3 5.000 دارد.
  • شکل ظاهری آن اغلب به گونه کروی می باشد.
  • رنگ آنها شیری سفید است.

در حال حاضر بیشتر در زمینه های صنعت الکترونیک، ساخت و ساز، تولید لامپ، رادیو، دستگاه ضبط، تنظیم متغیر برق، ساخت لوازم بهداشتی، آرایشی، روان کننده ها و غیره به کار برده می شود. از طرفی بازدارنده شعله بوده و به بازسازی محیط زیست نیز کمک زیادی می کند. 

به این دلایل، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کند که اغلب هم شرکت های تولید کننده از آن استفاده می نمایند.

خرید عمده نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت

خرید عمده نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت آیا در صدد خرید عمده نانو ذرات زینک اکسید با کیفیت هستید؟ برای چنین منظوری نیاز است تا در ابتدا میزان حجم خرید را مشخص نموده و سپس به مرکز پخش با اعتبار مراجعه نمایید. تشخیص دادن مرغوبیت آنها بیشتر از لحاظ ظاهری، رنگ و شکل، همینطور به وسیله آزمایش هایی که انجام می شود، امکان پذیر می باشد.

ولی هنگامی که آنها را از یک فروشنده معتبر بخرید، دیگر نیازی به این کارها نیست. در کل، خرید به شکل بسته بندی های متفاوتی امکان پذیر است که به صورت استاندارد در کیسه و ظروف پلاستیکی متعدد جای داده می شوند. وزن هر یک هم فرق می کند که بر اساس نوع مصرف، می شود آنها را انتخاب و تهیه نمود.

نکته دیگر، خرید به شکل آنلاین می باشد که از اینجا زمینه خرید مهیا بوده و از هر نقطه کشور می شود سفارش خود را ارائه کرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید