بازار خرید نانو کود کلات آهن خضراء

بازار خرید نانو کود کلات آهن خضراء

آهن پرمصرف ترین عنصر ریزمغذی مورد نیاز گیاهان است. این عنصر موجب افزایش فتوسنتز و سبزینگی می شود. نانو کود کلات آهن بر اساس فناوری کلات های پیشرفته، تولید می شود و به دلیل فناوری منحصر به فرد به کار رفته در ساخت این کود، جذب آن در مقایسه با بهترین کودهای محتوی آهن در بازار بهتر و مؤثرتر است.

به همین سبب، مجموعه ما توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار خرید، عرضه نانو کود کلات آهن خضراء را در دستور کار قرار دهد.

بازار خرید نانو کود کلات آهن خضراء

خواص فیزیکی نانو کود کلات آهن خضراء

خواص فیزیکی نانو کود کلات آهن خضراء نانو کود کلات آهن خضراء، برخلاف سایر کودهای آهن فاقد هورمون بوده و از این بابت مضر نمی باشند. در صورتی که کود شیمیایی آهن به علت دارا بودن اتیلن بعنوان هورمون رشد در بنیان خود، هورمونی محسوب می شود.

ویژگی مهم این نانو کود خاصیت رهایش تدریجی آن است که جهت استفاده بهینه گیاه از مواد مغذی کاربرد دارد. همچنین علاوه بر این که می تواند به کلوئیدهای خاک بچسبد و دیرتر از دسترس گیاه خارج شود، بر روی سطح گیاه نیز به همین شکل است و در مقایسه با حالت آزاد خود نسبت به شرایط محیطی مانند نور خورشید مقاوم تر است و دیرتر تجزیه می شود. در مجموع در شرایط بهتری میتواند در کنار خاک وجود داشته باشد و وظیفه رساندن مواد مغذی به گیاه را به عنوان یک کود آهن خوب به درستی انجام می دهد. از دیگر ویژگی های این نانو کود، موجود بودن عناصری مانند گوگرد، روی، منگنز و غیره در داخل کود است.

از نتایج استفاده از کود نانو کود کلات آهن خضراء، می توان به مقاومت گیاهان در برابر تنش های محیطی و آفت ها اشاره کرد که به دلیل برخورداری از تغذیه مناسب و فراهم بودن عناصر غذایی می باشد. همچنین به دلیل مصرف بسیار کم کود، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و با کمک به تولید پایدار محصولات کشاورزی به رفع کمبود عناصر غذایی برای انسان و دام کمک می کند. از طرف دیگر با توجه به کاهش نیاز در مصرف دیگر کودهای شیمیایی، نقش بسزایی در کاهش آلودگی های ناشی از مصرف بی رویه کودهای شیمیایی دارد

قیمت عمده نانو کود کلات آهن خضراء

قیمت عمده نانو کود کلات آهن خضراء مجموعه نانو خضرا به عنوان مجموعه ای پیشرو در زمینه عرضه و فروش نانو کود کلات، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار نانو کود کلات، پتانسیل پخش عمده این محصول را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش محصول مبتنی بر ارائه بهترین خدمات بوده تا جلب رضایت مشتریان به نحو شایسته فراهم گردد. برای اطلاع از قیمت نانو کلات آهن و ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با ما در ارتباط باشید

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید