خرید عمده نانو سيليكا

خرید عمده نانو سيليكا

خرید عمده نانو سيليكا، مورد توجه بسیاری از واحدهای متقاضی خرید آن قرار دارد؛ در واقع خرید نانو سیلیکا به صورت عمده، از قیمت های در نظر گرفته شده برای آن می کاهد که این موضوع اهمیت خرید و فروش آن را افزایش می دهد. فروش نانو به صورت عمده در دستورکار بسیاری از واحدهای ارائه دهنده آن، از جمله مراکز فروش اینترنتی قرار دارد.

خرید عمده نانو سيليكا

مزایای استفاده از نانو سيليكا

مزایای استفاده از نانو سيليكا به ذرات سیلیسی که ابعاد آنها کمتر از 300 نانومتر باشد، نانو سیلیس گفته می شود. این ذرات با کاربردهای گسترده ای به بازار ارائه شده اند.
علت استقبال از خرید و فروش این دسته از محصولات، ویژگی های منحصر بفردی بوده که ذرات نانو سیلیکا به همراه خود دارد. برای مثال باید از تعلیق پایدار نانو سیلیکا نام ببریم که باعث شده این ماده در بسیاری از حلالهای آبی و غیر آبی حل نشود.

استفاده از نانو سیلیکا چه مزیت هایی دارد:

  • با استفاده از نانو سیلیکا، می توان پولیشرهای شیمیایی و مکانیکی را تولید کرد.
  • اگر این ماده به مخلوط بتن اضافه گردد، خمیر سیمان را متراکم می کند. بدین ترتیب بتن، مقاومت بیشتری در برابر فرسایش خواهد یافت.
  • استفاده از آن می تواند استحکام و پایداری پوشش های صنعتی نظیر رزین های کامپوزیتی را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.
  • اگر نانو سیلیکا را به رنگ ها اضافه کنیم، به رنگ جانی تازه می بخشد و کیفیت آن را افزایش می دهد. این ماده، در قالب پرکننده رنگ مورد توجه قرار گرفته است.
  • ساختار متخلخل نانو سیلیکا، امکان استفاده از آن در قالب تصفیه کننده را فراهم کرده است.
  • مقاومت بالایی که این ماده در برابر اشعه یو وی از خود نشان داده، برای تولید شیشه و سرامیک و یا جوهر چاپ از آن استفاده می شود.

عمده فروشی نانو سيليكا

عمده فروشی نانو سيليكا همانطور که گفته شد، نانو سیلیکا، نه تنها در قالب یک پرکننده بتن و برخی از مصالح ساختمانی، بلکه به عنوان یک ماده غیر سمی برای برخی از مصارف پزشکی از جمله تشخیص بیماری ها و تولید محصولات آرایشی نظیر کرم های ضد آفتاب، مورد استفاده قرار گرفته است. در نتیجه شاهد افزایش استقبال از خرید و فروش این محصول بوده ایم.

بسیاری از صنایع ترجیح می دهند تا انواع نانو سیلیکا را به شکل عمده هم خریداری کنند؛ چرا که این شیوه از خرید برای آنها صرفه اقتصادی بهتری دارد.
البته این متقاضیان، سهولت در دسترسی به این ماده را تجربه خواهند کرد؛ چرا که کم نیستند مراکزی که به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رسانند. شما می توانید با سایت اینترنتی ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید