خرید عمده کریستال نانو سلولز

خرید عمده کریستال نانو سلولز

کریستال نانو سلولوز یک ماده بسیار طبیعی که استخراج شده از مواد لینگو سلولوزی است می باشد. این محصول در سال های اخیر به علت سمیت بسیار کم و دارا بودن قابلیت سازگاری زیست بالا توجه پژوهشگران و محققین فراوانی را در زمینه پزشکی به خود جلب کرده است. این محصول کاربرد های شایان و قابل توجهی در داروسازی، علوم پزشکی و صنایع مختلف ایفا می کند. خرید عمده کریستال نانو سلولز در نهایت کیفیت و مرغوبیت با قیمت باورنکردنی امکان پذیر می باشد.

خرید عمده کریستال نانو سلولز

خرید عمده کریستال نانو سلولز

خرید عمده کریستال نانو سلولزکریستال نانو سلولوز یک ماده بسیار طبیعی که استخراج شده از مواد لینگو سلولوزی است می باشد. این محصول در سال های اخیر به علت سمیت بسیار کم و دارا بودن قابلیت سازگاری زیست بالا توجه پژوهشگران و محققین فراوانی را در زمینه پزشکی به خود جلب کرده است. این محصول کاربرد های ساسانی در داروسازی، علوم پزشکی و صنایع مختلف ایفا می کند. خرید عمده کریستال نانو سلولز در نهایت کیفیت و مرغوبیت با قیمت باورنکردنی امکان پذیر می باشد.

خواص و کاربردهای کریستال نانو سلولز

خواص و کاربردهای کریستال نانو سلولزنانوسلولوز ها انواع مختلفی داشته و به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛

۱_  نانوسلولز کریستالی

۲_ نانو سلولوز الیافی

۳_ نانو سلولز باکتریایی

هر کدام از این سه دسته کاربرد های مختص به خود را دارا می باشند. به عنوان مثال نانو سلولز کریستالی میله ای شکل بوده و فاقد بخش های آمورف می باشند.

نانو کریستال سلولز در مقایسه با نانو الیاف سلولزی دارای انعطاف پذیری بسیار کمتری می باشند. نانو کریستال های سلولز در نام های مختلفی شناخته می شوند از جمله آنها می توان به اسامی نانو میله، نانو ویسکر، نانو سیم و کریستال های سلولزی میله ای شکل.

نانو سلولز دارای خواص فراوانی از جمله خواص فیزیکی، شیمیایی و زیستی منحصر به فرد در ابعاد هندسی و مورفولوژی خاص، نسبت سطح به حجم بالا، مقاومت کششی فوق العاده بالا وبینظیر، بلورینگی، ضریب انبساط حرارتی پایین، واکنش پذیری شیمیایی سطح به سبب حضور گروه های هیدروکسیل دار در سطح، عدم سمیت، سازگاری زیستی بالا و کابرد بی نظیر آن در پزشکی را می توان نام برد.

کاربردهای نانو سلولز در پزشکی، داروسازی، مواد ضد باکتریایی، مهندسی بافت و ترمیم کننده های زخم و غیره بسیار حائز اهمیت می باشند.

نانو سلولز های کریستال دارای قطری در محدوده پنج تا هفتاد نانومتر و طول صد تا دویست و پنجاه نانومتر از سلولز گیاه و یا طول های صد نانومتر تا چندین. میکرومتر از جانوران نیام و جلبک ها می باشند.

ویژگی های محصولات نانو با بهترین کیفیت

ویژگی های محصولات نانو با بهترین کیفیتنانو کریستال های سلولزی تولید شده به روش هیدرولیز اسیدی از مواد لینگو سلولزی شامل مواد زیر می باشند:

۱_ گیاه سیسال

۲_ گیاه فرمیوم تنکس

۳_ باگاس نیشکر

۴_ پنبه

۵_ پوست سیر

۶_ جانوران نیام دار

۷_ علف اقیانوسیه پوسیدونیا

۸_ پوست گیاه کنف

۹_ خمیر چوب سفید شده

۱۰_ آناناس

۱۱_ شاهدانه و کتان

۱۲_ خمیر کاغذ بازیافتی

از طریق هیدرولیز اسیدی الیاف سلولزی تهیه می شود، این الیاف سلولزی در تماس با  اسید هایی همانند اسید هیدروکلریک و اسید سولفوریک بخش های آمورف خود را از دست می دهند، یون های هیدرونیوم به درون آمورف نفوذ کرده و با شکستن پیوندهای گلیکوزیدی منجر به ایجاد و تولید بخش های کریستالی می شوند.

اهمیت تولید کریستال نانو سلولز

اهمیت تولید کریستال نانو سلولزدر اوایل قرن بیستم سلولز به عنوان یک ماده اولیه جهت تولید پلاستیک ها همانند نیترات سلولز ، مواد منفجره و فیلم عکاسی مورد استفاده قرار گرفت. با افزایش اهمیت سلولز و مشاهده خواص بینظیر آن و سازگار بودن با محیط زیست تحقیقات مرتبط با سلولز به صنعتی بزرگ در سرتاسر جهان تبدیل شد و با این وجود کاربرد های مفید سلولز در صنعت پزشکی هنوز در مراحل و قدم های اول است.

با توجه به فراوانی تولیدات  محصولات کشاورزی در کشور ایران امکان دسترسی فراوان با هزینه بسیار کم به منابع سلولز به عنوان مواد زائد کارخانجات و کشاورزی موجود دارد.

تولید مواد زیستی بر پایه نانو سلولز با کاربرد های پزشکی به دلیل دسترسی بسیار آسان و هزینه های فوق العاده پایین در مقایسه با زیست پلیمر ها مورد توجه خاص قرار گرفته است.

استفاده از سطوح نانو سلولوز در کاربرد های پزشکی شامل تولید مولکول های زیست فعال نظیر داروها، تولید عوامل ضد انعقاد و عوامل مرگ را جهت بهبود سازگاری با بدن انسان  یک موضوع بسیار مهم در زمینه زیست پزشکی می باشد.

کریستال های نانو سلولز به عنوان محصولی از سلولز طبیعی موجود در گیاهان نظیر کتان، شلتوک برنج، پوسته سویا و گندم، باگاس جلبک ها و نیشکر باکتری ها و جانوران شناخته می شوند. و هر کدام از این موارد بر اساس اندلزه، شکل، عملکرد و روش های تولیدی به سه دسته نانو کریستال های سلولوز، نانو الیاف سلولز و سلولز باکتریایی تقسیم بندی می شوند.

خواص کریستال نانو تا حد بسیار زیادی به نوع اسید بکار رفته در آن، دما و زمان هیدرولیز و غلظت آن بستگی دارد. کاربرد کریستال نانو بر اساس غلظت و قطر و نوع آن بسیار متفاوت می باشد.

خریدار کریستال نانو سلولز

خریدار کریستال نانو سلولزخریدار کریستال نانو سلولز این محصول را در نهایت تنوع و کیفیت خریداری کرده و طیف گسترده ای از افراد را شامل می شوند. خرید کریستال نانو از نمایندگی این محصول با قیمت بسیار عالی و کیفیتی باور نکردنی امکان پذیر می باشد.

قیمت نانو موارد روی با توجه به کیفیت و مرغوبیت و استفاده از بهترین نوع مواد اولیه بسیار مناسب می باشد.

بازرگانی فروش این محصول قیمت آن را با درنظرگرفتن کیفیت عالی و مرغوبیت آن تعیین کرده و به نمایندگی های فروش این محصول صادر می کند.

این محصول در حجم های بسیار متنوع و بسته بندی های مختلف با درجه خلوص متفاوت نسبت به نوع بهداشتی آن عرضه می گردد. کریستال نانو سلولز در گرید صنعتی آن بسیار قیمت پایین تری نسبت به گرید بهداشتی دارد.

شرکت نانو سلولز کریستال  یکی از برترین کیفیت های این محصول را در دو گرید صنعتی و بهداشتی تهیه نموده و به بازار های داخلی و خارجی متناسب با قیمت روز و بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کند.

تولیدی نانو کریستال سلولز این محصول را در بسته بندی های کیلویی و فله ای به فروش می رساند. قیمت نانو کریستال سلولز  عمده در بازار داخلی در مقایسه با خرید جزئی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت روز انواعقیمت کریستال نانو ذرات سلولز توسط بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن پارامترهایی نظیر نوع، درجه کیفیت، غلظت، قطر،  اندازه آن تعیین شده و به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به این  محصول ارسال می گردد.

عمده فروشان نانو ذرات کریستال سلولز ، انواع مختلفی از این محصول را در نهایت کیفیت با قیمتی بسیار مناسب تر در مقایسه با خرید جزئی به فروش می رساند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید