معتبرترین بانک خرید و فروش نانو مواد

معتبرترین بانک خرید و فروش نانو مواد

خرید و فروش نانو مواد به شکل های مختلف با توجه به کاربرد و شکل استفاده از آن صورت می گیرد. این که نانو مواد چه ویژگی هایی دارند و به چه موادی به طور کلی نانو گفته می شود، موضوعی است که در ادامه مطالب به آن پرداخته خواهد شد.

معتبرترین بانک خرید و فروش نانو مواد

خرید و فروش نانو مواد در تهران

خرید و فروش نانو مواد در تهرانتولید و زمان ساخت مواد و ابزار های جدید را در سطح نانو متر که مقیاسی بسیار کوچک است، فن آوری نانو نامیده می شد. با استفاده از خواص مواد در سطح اتمی و مولکولی می توان به خواص جدید و سطوحی دست یافت که ذرات به دست آمده 18000 هزار بار ار تار موی انسان نازک تر می باشند.

تکنولوژی نانو به طور کلی در سه سطح تعریف می شود که عبارتند از:

  • مواد
  • ابزار ها
  • سیستم ها

ساختار کریستالی، ساختاری است که نانو مواد ها در خود دارند. بسیاری از مواد نظیر شیشه ها، سرامیک ها، نیمه هادی ها، و پلیمر ها می توانند در سطح و ابعاد نانو پدیدار شوند.

از آن جا که مواد دارای ابعاد مشخص یعنی طول، عرض و ارتفاع می باشند اگر یک بعد از آنها مثلا طولشان در مقیاس نانو باشد نام نانو ساختار بر آنها اطلاق می شود.

امروزه کاربرد وسیع نانو مواد در همه سطوح زندگی سبب شده است تا خرید و فروش آن در شهر های بزرگ مانند تهران و شهر های کوچک در مقادیر و حجم متفاوت صورت گیرد.

این امر موجب شده تا مواد نانو به اشکال مختلف مثلا نانو کپسول ها، نانو الیاف ها، نانو لوله ها، نانو سیم ها، نانو روکش ها و …..با اهداف مختلف به فروش برسند.

خرید نانو مواد در هر یک از موارد نام برده شده به صورت ترکیب های مختلفی صورت می گیرد تا ماده مورد نظر با توجه به هدف از کاربرد آن قابل تولید باشد.

آشنایی با پرکاربردترین نانو ذرات

از ذراتی که به اندازه نانو متر هستند به دلیل تغییرات فیزیکی و شیمیایی که در آنها رخ می دهد می توان به عنوان ساختار تشکیل دهنده یک جسم استفاده نمود.

نانو مواد ها امروزه به یکی از پر کاربرد ترین مواد جدید تبدیل شده اند که در همه سطوح زندگی می توان حضور آنها را به خوبی مشاهده کرد. از جمله برخی کاربرد های این مواد عبارتند از:

  • ساخت قطعات خودرو  مانند سپر های مقاوم به کمک فن آوری ساخت ترکیبات پیچیده 
  • ساخت شیشه هایی با خاصیت ضد باکتری، از بین برنده مواد شیمیایی و …
  • تولید پارچه های قابل تنفس، ضد لکه و آب، ساخت وسایل و ابزار های مختلف پزشکی که طول عمر مفیدی داشته و سبک وزن باشند.
  • تولید ابزار های برشکاری سخت در سوراخ کاری، قالب سازی، سنگ بری و برش فلزات
  • تولید رنگ هایی با قابلیت های جدید مانند ساخت رنگ سبک مورد استفاده در هواپیما که به سبک شدن آن کمک می کند.
  • محافظ محیط زیست و تولید موادی که بتواند سرب و جیوه موجود در هوا را غیر فعال سازد.
  • تولید انواع نمایشگر هایی در کامپیوتر و رایانه به صورت شفاف و تخت با قابلیت هایی نظیر طول عمر بیشتر و نشعشعات کمتر

مواد فوق تنها بخش کوچکی از کاربرد های نانو ذرات را نشان می دهند و بسیاری از تحقیقات جدید در این مورد در حال انجام است که زمینه استفاده و کاربرد این مواد را در آینده افزایش خواهد داد.

ویژگی های نانو پودر اکسید روی

ویژگی های نانو پودر اکسید روینانو پودر اکسید روی یکی از پر کاربرد ترین موادی است که ساختار فیزیکی و شیمیایی آن سبب شده است تا توسط صنعت گران در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گیرد. این امر به دلیل ویژگی های استفاده از این عناصر است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • مقاومت شیمیایی بالا
  • ثابت دی الکتریک پایین
  • فعالیت کاتالیزوری بالا
  • جذب نور فرو سرخ و فرابنفش
  • دارای خواص ضد باکتری

از نانو اکسید روی علاوه بر تولید لوازم آرایشی و همچنین کاربرد در صنعت سرامیک و کاشی سازی در صنایع پزشکی نیز برای تولید پانسمان های طبیعی به دلیل خواص ضد باکتریایی استفاده گسترده ای می شود. 

همچنین ساخت پوشاک و صنعت نساجی، مستربچ و کامپوند، خوراک دام، کود های شیمیایی، روانکار ها، تولید لاستیک خودرو، صنایع الکترونیک و تولید انواع رنگ ها از دیگر کاربرد های نانو پودر اکسید می باشد.

دیگر این که به دلیل خاصیت جذب نور فروسرخ در ساخت و تولید کرم های ضد آفتاب نیز کاربرد گسترده ای دارد. افزون بر این موارد نانو اکسید روی یک نیمه هادی با خاصیت شفافیت بالاست که دارای لومینسانس قوی در دمای اتاق می باشد.

این امر سبب شده است تا نانو پودر اکسید نوعی ماده مناسب برای دیود های لیزری، نمایشگر ها، حسگر ها و الکترود شفاف باشد.

امروزه این مواد در آزمایشگاه های صنعتی با استفاده از فن آوری نانو و با بهترین کیفیت موجود و درجه خلوص بالا تولید می شوند که پس از آزمایش کیفیت آماده مصرف در صنایع مختلف خواهند شد.

لیست قیمت انواع نانو پودر و نانو مواد

یکی از اشکال استفاده از نانو مواد به شکل نانو مواد پودری است که شامل انواع پودر های آزمایشگاهی و تحقیقاتی شده و بر این اساس به صورت عمده و جزئی به فروش می رسند.

به این ترتیب لیست قیمت نانو مواد و نانو پودر ها بسته به مقدار خرید دارد. مواد زیر نام برخی از نانو پودر های مورد استفاده در صنایع مختلف است:

  • نانو پودر اکسید آهن، نانو اکسید تنگستن، نانو دی سولفید تنگستن
  • نانو شامپو، پودر کارواش به منظور شستشوی بدون دخالت دست و از بین بردن چربی ها و آلودگی های عمیق
  • نانو کبالت اکساید جهت انجام کار های تحقیقاتی دانشجویان رشته شیمی، متالوژی مواد، مکانیک و شیمی 
  • نانو پودر گرافن، نانو پودر نیترید تیتانیوم، نانو سریا و نانو اکسید سریم

این ترکیبات هر یک در صنعت خاصی کاربرد دارد و صنایعی که به مقدار زیاد از آن نیاز دارند خرید عمده از این محصول را انجام می دهند. در این صورت قیمت این کالا برای آنها با نرخ عمده محاسبه خواهد شد. 

شرکت های دانش بنیان امروزه تحقیقات وسیعی را در مورد کاربرد های گسترده نانو مواد و همچنین امکان افزایش استفاده از ظرفیت آنها انجام داده اند تا بتوانند از نانو مواد در سطوح بیشتری استفاده نمایند. 

از آن جا که این مواد مضرات و آسیب های بسیاری دیگر از ترکیبات اولیه مواد مختلف را ندارند به همین دلیل در سال های اخیر اقبال زیادی به توسعه فن آوری های مرتبط با صنعت نانو توسط دانشمندان صورت گرفته است که هر یک نقشی موثر در این زمینه می توانند ایفا نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید